Παίδες καλησπέρα, αισίως κλείσαμε άτρακτο, βέβαια δεν έχει ολοκληρωθεί η δουλειά με αυτό το κομμάτι αλλά σχεδόν έχει τελειώσει.
Εδώ το πάτωμα με το κάθισμα σε dry fit

Εν συνεχεία το πάτωμα κολλήθηκε στην άτρακτο


Dry fit με κάθισμα και πίνακα οργάνων...


Στην συνέχεια κολλήθηκε η άτρακτος (χωρίς το κάθισμα μέσα, θα εξηγήσω μετά) και ''μανταλώθηκε'' για να ξεκουραστεί μια μέρα....

Να σημειώσω δύο πράγματα εδώ:
- Κόλλα Mr cement S της Mr. HOBBY με το γαλάζιο καπάκι, δεν είμαι και Ο σχετικός, αλλά είναι πολύ καλή, γρήγορη, ακριβής και με ένα πινελάκι ακόμακαλύτερο από αυτό της πράσινης Tamiya!!!
- Αυτά τα μανταλάκια είναι φανταστικά, ανακάλυψη του φίλου μου Ορέστη, δεν σημαδεύουν το μοντέλο με το πλαστικό που έχουν και παράγουν και αρκετή πίεση
Στην συνέχεια το ένόχλησα λίγο για να κολλήσω και τα υπόλοιπα, κάλλυμα κινητήρα..


και στην συνεχεια αφού τοποθετήθηκε και κολλήθηκε η βάση με το IFF συρταρωτά στην θέση της, τοποθετήθηκε και το κάθισμα στην θέση του χωνευτό από επάνω.




Ξαναμανταλώθηκε και αφέθηκε πλεόν να ξεκουραστεί για να πέσει μετά και το απαραίτητο τρίψιμο.
Αυτά για την ώρα

Γιάννης