ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο "ελάτε να βάψουμε το μοντέλο σας μαζί"
phantomakias:
Δεν υπαρχουν αρκετα λογια για να επαινεσουν τετοιες πρωτοβουλιες.
Ειδικα οταν προερχονται απο ενα ιδιωτη,εμπορο (που κατα καιρους τοοοοσα ακουνε) και οχι απο εναν συλλογο.
Απειρα συγχαρητηρια Κυριε Καλφακη και καλη επιτυχια στην ολη προσπαθεια.
Και παρ'ολο που δεν συμμετεχω (προς το παρον) ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για την πρωτοβουλια!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
SpyrosMo:
Συγχαρητηρια για την πρωτοβουλια σας Ελπιζω τα σεμιναρια να ξεκινησουν μεσα στο μηνα που διανυουμε ετσι ωστε παραλαμβανοντας και τον BADGER RENEGADE-RAGE που εχω παραγγειλει να τον δω ταυτοχρονα και επι το εργο!
Kouratoras Antonis:
Συγχαρητήρια!
Πολύ καλή πρωτοβουλία!!
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ:
--- Παράθεση από: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ στις Μαρτίου 16, 2011, 04:36:20 μμ ---
--- Παράθεση από: Νίκος Κυπραίος στις Μαρτίου 16, 2011, 03:27:08 μμ ---ωραια κινηση που αξιζει συγχαρητηρια.Μακαρι να μπορασαμε και εμεις της επαρχιας να μετεχουμε σε κατι τετοιο
--- Τέλος παράθεσης ---
Σας περιμένουμε και εσάς ειδικά από την περιφέρεια, και θα έχουμε τόσα πολλά να πούμε.
Εμείς εδώ στην τσιμεντούπολη βρισκόμαστε ούτως ή άλλως πιο τακτικά και αλληλο-ενημερωνόμαστε.
Πάντως Αθήνα Βόλος δεν είναι τόσο μακρυά, ούτε για σας ούτε για μας.
Θα πρότεινα λοιπόν αν δεν μπορείτε να έρθετε εσείς εδώ, να έρθουμε εμείς στον Βόλο και να κάνουμε εκεί ένα σεμινάριο. Μπορεί να βρεθεί χώρος ??
--- Τέλος παράθεσης ---
Τι χωρος απαιτειται κ.Καλφακη?εχω το προαισθημα οτι μπορει να βρεθει.
Getsa:
Κύριε Καλφάκη ετοιμαστείτε για σεμινάριο στη Σύρο κατά τη διάρκεια της έκθεσης που ετοιμάζουμε στο τέλος του καλοκαιριού!!! :wink:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση