ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο "ελάτε να βάψουμε το μοντέλο σας μαζί"

<< < (4/4)

Skylane:
Συγχαρητήρια κυριε  Καλφάκη  γιά την ιδεα των σεμίναρίων.
Θα ήθελα να βρεθώ σε ενα τετοιο σεμιναριο απλά για να παρακολουθησω και να δω .
Με ενδιαφέρουν ελικόπτερα και αεροσκάφοι τζετ.
Κρατήστε μου καποια στιγμή μιά θεση και για εμενα , όποτε κανονίσετε καποιο σεμινάριο για τα θεματα που με ενδιαφερουν.
Ευχαριστω ʼκης.

Κώστας Α.Β.:
Έχω δηλώσει την συμμετοχή μου σε αυτό το σεμινάριο αλλά δυστυχώς μας προέκυψε η Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων,οπότε ελπίζω σε επανάληψη κάποιο επόμενο σάββατο.

Χατζηδημητριου Δ:
Μπορουμε να παρακολουθησουμε χωρις να βαψουμε ;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση