ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο "ελάτε να βάψουμε το μοντέλο σας μαζί"
Skylane:
Συγχαρητήρια κυριε Καλφάκη γιά την ιδεα των σεμίναρίων.
Θα ήθελα να βρεθώ σε ενα τετοιο σεμιναριο απλά για να παρακολουθησω και να δω .
Με ενδιαφέρουν ελικόπτερα και αεροσκάφοι τζετ.
Κρατήστε μου καποια στιγμή μιά θεση και για εμενα , όποτε κανονίσετε καποιο σεμινάριο για τα θεματα που με ενδιαφερουν.
Ευχαριστω ʼκης.
Κώστας Α.Β.:
Έχω δηλώσει την συμμετοχή μου σε αυτό το σεμινάριο αλλά δυστυχώς μας προέκυψε η Κατασκευή Μοντέλων Διπλάνων,οπότε ελπίζω σε επανάληψη κάποιο επόμενο σάββατο.
Χατζηδημητριου Δ:
Μπορουμε να παρακολουθησουμε χωρις να βαψουμε ;
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση