Καλησπέρα,
Σας υπενθυμίζω ότι η προθεσμία για να παραγγείλετε ΠΟΔΙΕΣ και ΓΙΛΕΚΑ, λήγει την Κυριακή, 25.9.2011. Προλάβετε!!!!!!!

Δυστυχώς, για λόγους που αφορούν στον προμηθευτή μας, μετά από αυτή την ημερομηνία, δεν θα μπορούμε να δεχτούμε επιπλέον παραγγελίες
ΔΚ