Αποστολέας Θέμα: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)  (Αναγνώστηκε 102533 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #350 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 05:05:40 μμ »
Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση;
Υποθέτω πως θα μπορεί κάποιος να γραφτεί στην IPMS κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Αν θέλει να εκθέσει μοντέλα τι θα ισχύει;

Ευχαριστώ.
Γιώργος
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #351 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 05:13:05 μμ »
Εφόσων γραφτεί, τα εκθέτει κανονικά και δωρεάν ως μέλος της IPMS! ;)

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #352 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 05:14:00 μμ »
Να κάνω μια ηλίθια ερώτηση;
Υποθέτω πως θα μπορεί κάποιος να γραφτεί στην IPMS κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Αν θέλει να εκθέσει μοντέλα τι θα ισχύει;

Ευχαριστώ.
Γιώργος
Γράφεσαι και μετά περνάς τη διαδικασία για την καταγραφή και την έκθεση των μοντέλων. Αν πάλι θες κάνεις preregistration (για να εξυπηρετηθείς πολύ ταχύτερα) και μόλις φθάσεις στη γραμματεία ενημερώνεις πως θες να γίνεις μέλος, γίνεσε μέλος και ακολουθούν τα μοντέλα.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος sotiris

  • Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3015
  • Age: 42
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #353 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 05:15:20 μμ »
Nαι μπορεις
Δεν θα καταβαλει αντιτιμο συμμετοχης οπως τα μη μελη .μην ξεχασεις την προεγγραφη των μοντελων σου

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #354 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 05:38:29 μμ »
ΟΚ. Ξεκαθάρισε. Ευχαριστώ.
Στην προ-εγγραφή τι βάζουμε σε αυτή την περίπτωση;  Ναι ή όχι μέλος; Και αν "Ναι" τι αριθμό; TBA;
Γιώργος
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος sotiris

  • Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3015
  • Age: 42
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #355 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 02:53:09 πμ »
Στην προεγγραφη ,γραφεις μη μελος ,και στην εκθεση τα κανονιζεις στο ταμειο

Αποσυνδεδεμένος Χατζηδημητριου Δ

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1101
  • Age: 53
  • Τόπος: Γλυκα Νερα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #356 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:09:39 μμ »
Σκεφτομαι πρωτη φορα να συμμετασχω στην εκθεση αλλα οι αποριες ειναι πολλες και οι γνωσεις μου στις διαδικτιακες φορμες ανύπαρκτες.

Κατι σαν αυτο σε ποια κατηγορια ανηκει ;

[imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/BMW%20R75/001.jpg[/imgt]

18η:       Μη Τεθωρακισμένα οχήματα 1:48 έως και 1:32. ;
24η :      Στρατιωτικά Διοράματα από1:48 έως και 1:32. ;
34η:       Πεζοί ανεξαρτήτως κλίμακας. ;
38η:       Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.). ;
66η:       Πεζοι ανεξαρτητως κλιμακας με παρεα ;

Υπαρχει κανενας χριστιανος να με ξεστραβωσει με την φορμα συμμετοχης , μην γελατε υπαρχει περιπτωση να μην εχω ουτε e-mail  :roll:
Δεν θα βγω στην συνταξη ποτε , κουφαλα νεκροθαφτη

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #357 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:24:39 μμ »
Δημήτρη καλησπέρα,

και για βινιέτα μέσα είσαι, αλλά και για  Μη Τεθωρακισμένα οχήματα 1:48 έως και 1:32 όπου θα κριθεί μόνο η μηχανή, οι άλλες κατηγορίες που αναφέρεις μάλλον σε διαγωνισμό με φιγουράδες θα σε οδηγήσουν.
Βέβαια ας δούμε τι θα πουν και οι πιό έμπειροι.
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος DJ ANAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2635
  • Age: 54
  • Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
  • Χοντος Αναστασιος
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #358 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:39:34 μμ »
Θα υπαρχει και χορος για μοντελα εκτος διαγωνισμου. :?:
Τασος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #359 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 09:12:56 μμ »
Σκεφτομαι πρωτη φορα να συμμετασχω στην εκθεση αλλα οι αποριες ειναι πολλες και οι γνωσεις μου στις διαδικτιακες φορμες ανύπαρκτες.

Κατι σαν αυτο σε ποια κατηγορια ανηκει ;

[imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/BMW%20R75/001.jpg[/imgt]

18η:       Μη Τεθωρακισμένα οχήματα 1:48 έως και 1:32. ;
24η :      Στρατιωτικά Διοράματα από1:48 έως και 1:32. ;
34η:       Πεζοί ανεξαρτήτως κλίμακας. ;
38η:       Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.). ;
66η:       Πεζοι ανεξαρτητως κλιμακας με παρεα ;

Υπαρχει κανενας χριστιανος να με ξεστραβωσει με την φορμα συμμετοχης , μην γελατε υπαρχει περιπτωση να μην εχω ουτε e-mail  :roll:

Δημήτρη, ο Φίλιππος απάντησε αλλά θα κάνω μια διευκρίνηση:
η κατάταξη του εκθέματος σε μια κατηγορία, εξαρτάται από το τι θέλεις να κριθεί.
εαν θέλεις το σύνολο, θεωρείται 24η / διόραμα (δεν είναι 38η/ βινιέτα διότι στο "χαλάει" η μοτοσυκλέτα)
εαν θέλεις μονο τη μηχανή, πάει 18η κατηγορία
εαν θέλεις μονο τη φιγούρα, πάει στην 66η.

οτι δηλώσεις/επιθυμείς με άλλα λόγια.

Θα υπαρχει και χορος για μοντελα εκτος διαγωνισμου. :?:
Τασος ::salut::

Τάσσε, τα ΕΣ εκτίθενται μαζι με τα υπόλοιπα, στις αντίστοιχες κατηγορίες, απλά έχουν άλλη σήμανση και δεν ασχολούνται μαζί τους οι κριτές
θα σε δούμε φέτος ?

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος DJ ANAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2635
  • Age: 54
  • Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
  • Χοντος Αναστασιος
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #360 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2011, 09:36:41 μμ »

Οκ.
Λογικα θα ειμαι παρρρρροοον.Αδεια εχω δηλωση για ολον τον Οκτωμβριο.Τωρα εξαρτατε απο τον προεσταμενο εαν με αφησουν....... :? :?: :?
Τασος

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #361 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 01:18:24 μμ »
Τάσο με το καλό να μας έρθεις!!

Εχω κάνει preregistration πριν από 10 μέρες, αλλά δεν έχω λάβει κάποιο e-mail επιβεβαίωσης. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #362 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 01:27:26 μμ »
Και εγώ έχω κάνει και δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #363 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 01:30:56 μμ »
ευχαριστούμε για την ενημέρωση
το τσεκάρουμε
και θα επανέλθω
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #364 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 08:11:49 μμ »
Παίδες έχουν ληφθεί όλες οι καταχωρήσεις.
Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, δεν αποστέλλονται τα email.


Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #365 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 11:23:11 μμ »

35 και σημερα για την έκθεση στο Ελληνικό
   :lol:

Υπενθυμίζω ότι συνεχίζονται οι παραγγελίες για τα "φωτογραφικά" γιλέκα και τις ποδιές εργασίας, 

 

Φίλιππε, έχεις σημειώσει το δικό μου γιλέκο ??

Spoiler (hover to show)

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #366 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2011, 11:31:41 μμ »
Spoiler (hover to show)

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος Dimitris 72

  • Braille Scale Oddity
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3134
  • Age: 65
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #367 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 09:00:02 πμ »
Με βάση τα στοιχεία μου, μέχρι τώρα, έχουν παραγγείλει οι εξής:

Ονοματεπώνυμο/Nickname                
Yakuza X                                           -                                Γιλέκο (M)
Pami                                                    Ποδιά                        -
Gtdeath                                            Ποδιά                        Γιλέκο (XXL)
Viper                                                    Ποδιά                        Γιλέκο (XXL)
Blitz-X                                            Ποδιά                            Γιλέκο (XXL)
Leopard                                            Ποδιά                        Γιλέκο (XXL)
Ramfighter                                            -                              Γιλέκο (XL)
Guderian                                            Ποδιά                       -
Παύλος Τσέκας                                    Ποδιά                            Γιλέκο (L)
ZAF                                                    Ποδιά                        Γιλέκο (XL)
Nickemi                                            Ποδιά                            Γιλέκο (XL)
Dive                                                    Ποδιά                       -
Eagle Detailer                                    Ποδιά                        Γιλέκο (XL)
Giorgos800                                            Ποδιά                             -         

(παρά τις προσπάθειές μου οι στήλες βγήκαν κουκουρούκου :oops: :oops: :oops:). Αν κάποιος, από όσους αναφέρονται στην παραπάνω λίστα θέλει να τροποποιήσει την παραγγελία ας μου στείλει ένα ΠΜ. Επίσης παρακαλώ να τσεκάρετε αν οι καταχωρήσεις (κυρίως για το μέγεθος του γιλέκου) είναι σωστές. Ακόμα αν κάποιος φίλος έχει παραγγείλει και για κάποιο λόγο, ΔΕΝ αναφέρεται στην παραπάνω λίστα, παρακαλώ να με ενημερώσει άμεσα με ΠΜ.

Υπενθυμίζω ότι μετά την 25/9/2011, ΔΕΝ θα μπορούν να γίνουν συμπληρωματικές παραγγελίες για τα είδη αυτά. Οι παραδόσεις (και φυσικά οι πληρωμές  :mrgreen:), θα γίνουν στην Έκθεση  ::salut::.

ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος Dimitris 72

  • Braille Scale Oddity
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3134
  • Age: 65
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #368 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 01:44:21 μμ »
Αρκετοί φίλοι, ρωτούν την τιμή για τα γιλέκα κα τις ποδιές:

Η τιμή είναι ίδια και για τα δύο είδη και έχει καθοριστεί στα 15EUR/τεμάχιο. Όπως έχουμε πει και σε παλαιότερο πόστ, και στα δύο θα υπάρχει κεντημένος ο λογότυπος της Ένωσης. Οι ποδιές θα είναι σκούρο πράσινο χρώμα (στον κατάλογο της προμηθεύτριας εταιρίας αναφέρεται ως "bottle green") και τα γιλέκα θα είναι ανοιχτό μπεζ (στον κατάλογο αναφέρεται "rope").


ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος Dimmu Borgir

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1042
  • Age: 52
  • Τόπος: Εξαρχεια-Αθηνα
  • Klein Mein
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #369 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 01:52:53 μμ »
Κύριε Δημήτρη μας θα ήθελα και εγώ μια ποδιά!!
Spoiler (hover to show)
I ride my fate with all my hate!!!

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #370 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 02:46:56 μμ »
Κύριε Δημήτρη μας θα ήθελα και εγώ μια ποδιά!!
Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Dimmu Borgir

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1042
  • Age: 52
  • Τόπος: Εξαρχεια-Αθηνα
  • Klein Mein
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #371 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 02:52:14 μμ »
Spoiler (hover to show)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::glossa::
I ride my fate with all my hate!!!

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #372 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 02:53:47 μμ »
Spoiler (hover to show)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::glossa::
Και τώρα με αναστάτωσες και δε μπορώ να δουλέψω! ::glossa::
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #373 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 03:20:41 μμ »
Με όλα αυτά που άκουσα...θέλω κι εγώ μια ποδίτσα  ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος JohnMet

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1827
  • Age: 42
  • Τόπος: Κρήτη
  • Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #374 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2011, 08:46:21 μμ »
κ γω άλλη μία ποδιά...

Tags: