Αποστολέας Θέμα: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)  (Αναγνώστηκε 102588 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #225 στις: Ιουνίου 26, 2011, 01:18:37 πμ »
Καλημέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν έκανα καλώς ή κακώς (ελπίζω όχι), αλλά πήρα το θάρρος και έφτιαξα ένα event στο Facebook για τον 30ο διαγωνισμό.
Βρίσκετε εδώ: http://www.facebook.com/event.php?eid=232053403477667

Αν νομίζετε ότι δεν έπρεπε ή δεν είναι η ώρα σβήστε το ή αν δεν μπορείτε (δεν ξέρω τι γίνετε σε αυτές τις περιπτώσεις), ενημερώστε με να το σβήσω εγώ που το δημιούργησα.

Γιώργος

το "επίσημο" event του 30ου Διαγωνισμού
απο το λογαριασμό της IPMS Hellas

http://www.facebook.com/event.php?eid=155374864535056

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος YakuzaX

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1099
  • Age: 44
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
    • [IMG]http://i40.tinypic.com/2hwo7rr.jpg[/IMG]
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #226 στις: Ιουνίου 26, 2011, 02:15:35 πμ »
Δινουμε το παρων κ φετος κ ελπιζω η φετινη εκθεση να ειναι ακομα καλυτερη απο περσι.
ενα μεγαλο μπραβο για ΔΣ για τον αγωνα που κανει. :wink:

Αποσυνδεδεμένος mixalis

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1917
  • Age: 63
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ (ΚΑΛΑΜΑΚΙ)
  • modelclub.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #227 στις: Ιουνίου 26, 2011, 08:11:00 πμ »
Δινουμε το παρων κ φετος κ ελπιζω η φετινη εκθεση να ειναι ακομα καλυτερη απο περσι.
ενα μεγαλο μπραβο για ΔΣ για τον αγωνα που κανει. :wink:
χ2

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #228 στις: Ιουνίου 26, 2011, 07:06:53 μμ »
Καλημέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν έκανα καλώς ή κακώς (ελπίζω όχι), αλλά πήρα το θάρρος και έφτιαξα ένα event στο Facebook για τον 30ο διαγωνισμό.
Βρίσκετε εδώ: http://www.facebook.com/event.php?eid=232053403477667

Αν νομίζετε ότι δεν έπρεπε ή δεν είναι η ώρα σβήστε το ή αν δεν μπορείτε (δεν ξέρω τι γίνετε σε αυτές τις περιπτώσεις), ενημερώστε με να το σβήσω εγώ που το δημιούργησα.

Γιώργος

το "επίσημο" event του 30ου Διαγωνισμού
απο το λογαριασμό της IPMS Hellas

http://www.facebook.com/event.php?eid=155374864535056

 ::salut::
Σ.Σ.

To "ανεπίσημο" πήγε για ανακύκλωση...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #229 στις: Ιουνίου 29, 2011, 01:00:57 πμ »
Στα πλαίσια του πανηγυρικού χαρακτήρα της φετινής έκθεσης, λόγω των 30 χρόνων της Ενωσης,
έχουν προσκληθεί σύλλογοι με συναφείς δραστηριότητες.
Ετσι, σε ειδικό χώρο της έκθεσης και στη διάρκεια αυτής, εντός του κτιρίου του ΠΟΛΚΕΟΑ,
ο Σύλλογος Παιχνιδιών Στρατηγικής Αθήνας "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΝ",
θα στήσει τράπεζες για wargames και θα επιδεικνύει στους επισκέπτες τον ενδιαφέροντα αλλά σχετικά άγνωστο κόσμο των παιχνιδιών στρατηγικής με μινιατούρες.
Οι φίλοι των wargames θα έχουν ένα παραπάνω λόγο να επισκεφτούν την έκθεσή μας πέραν του διαγωνιστικού τμήματος (39η Κατηγορία:   Στρατοί - Wargames)
ενώ οι υπόλοιποι επισκέπτες θα έχουν μια ενδιαφέρουσα και ευχάριστη εμπειρία.
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #230 στις: Ιουνίου 29, 2011, 11:48:29 πμ »
καμπάνιας συνέχεια, δια χειρός Τ.Μ.




 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #231 στις: Ιουνίου 29, 2011, 05:17:58 μμ »
Ανακοινώνεται η σύνθεση της Κριτικής Επιτροπής του 30ου Διαγωνισμού :
 ::sprechende_015::

    Chief Judje : Μ.Δρίζος.
    Αεροπλάνα:  Μ.Τσώνος, Α.Πολύζος, Ν.Καββαθάς, Τ.Αθανασόπουλος
    Αρματα :  MIG (Miguel Jimenez), Χ.Αποστολόπουλος, Α.Οικονόμου, Θ.Κελεσίδης,
    Αυτοκίνητα : Βαγγέλης Δεσποτίδης, Βασίλης Τσίτουρας, Γιώργος Τζιάφας, Ν.Λύρας,
    Φιγούρες : Κ.Καριωτέλλης, Θ.Βασιλικός, Μ.Στάθης, Γ.Κοτέτσης
    Πλοία : Σ.Κωνσταντινόπουλος, Σ.Στρομπούλας, Γ.Σαγιαδινός, Κ.Κατσέας.
    Fantasy & διάφορα : Ν.Πρωτονοτάριος, Δ.Καλυβιώτης, Α.Βούρβαχης, Γ.Θεριάκης
    Αναπληρωματικοί :Σ.Σουλής, Τ.Μετσοβίτης, Φ.Ιορδανίδης, Δ.Κοντός

Καλή Επιτυχία
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Πέτρος

  • ο τεως ...ΘΕΙΟΣ
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 70
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #232 στις: Ιουνίου 29, 2011, 06:12:38 μμ »
Ανακοινώνεται η σύνθεση της Κριτικής Επιτροπής του 30ου Διαγωνισμού :
 ::sprechende_015::

Καλή Επιτυχία
 ::salut::
Σ.Σ.


διοράματα ;;;; :roll:

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #233 στις: Ιουνίου 29, 2011, 06:26:22 μμ »
τα στρατιωτικά διοράματα (που συνηθως αποτελούν το 85% του συνολου των διοραματων)
ανηκουν στην ομάδα των "αρμάτων",
άρα τα military διοράματα, θα τα κρίνουν οι κ.κ. MIG, X.A., Αποστολης και Θ.Κελεσίδης
τα υπόλοιπα θα κριθούν απο τους κριτές των αντιστοιχων ομάδων
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος YakuzaX

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1099
  • Age: 44
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
    • [IMG]http://i40.tinypic.com/2hwo7rr.jpg[/IMG]
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #234 στις: Ιουνίου 30, 2011, 01:04:36 μμ »
μια χαζη ερωτηση απο εναν αρχαριο..
οι βινιετες,ανηκουν στις κατηγοριες των φιγουρων ή κ στα διοραματα?

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #235 στις: Ιουνίου 30, 2011, 01:26:54 μμ »
μια χαζη ερωτηση απο εναν αρχαριο..
οι βινιετες,ανηκουν στις κατηγοριες των φιγουρων ή κ στα διοραματα?
Η κατηγορία 38 θα σε βοηθήσει ....

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #236 στις: Ιουνίου 30, 2011, 01:34:03 μμ »
μια χαζη ερωτηση απο εναν αρχαριο..
οι βινιετες,ανηκουν στις κατηγοριες των φιγουρων ή κ στα διοραματα?

δεν ειναι χαζή η ερώτηση σου Στάθη.

Οπως είπε και ο Γιάννος,
στην 4η Ομάδα (Φιγούρες), υπάρχει η 38η κατηγορία: Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.)

Ερμηνεύοντας την :'ότι είναι σε βάση μέχρι 30 τ.εκ. και με μέχρι 3 φιγούρες, χωρίς άλλα κύρια στοιχεία,
είναι βινιέτα.

Οτιδήποτε εκτός των συγκεκριμένων όρων
(μεγαλύτερη βαση από 30 τ.εκ., περισσότερες φιγούρες, κάποιο επιπλέον κυριο στοιχείο όπως ένα κτίριο ή ένα οχημα - κατι απο αυτά και όχι όλα)
το εκθεμα θα θεωρείται διόραμα και θα κρίνεται στην αντίστοιχη κατηγορία.

By the way, θυμαμαι ειχες πει για την ΟΕ. Εαν ενδιαφέρεσαι ακόμα, στείλε τα στοιχεία σου στον Φ.Ι. (philio).
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα υποβολής "δηλώσεων εθελοντισμού"

 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος YakuzaX

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1099
  • Age: 44
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
    • [IMG]http://i40.tinypic.com/2hwo7rr.jpg[/IMG]
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #237 στις: Ιουνίου 30, 2011, 01:59:34 μμ »
σε ευχαριστω πολυ. :D
δηστυχως επειδη υπαρχει σοβαρο προβλημα δεν θα μπορεσω να ειμαι στην ΟΕ.
μακαρι κ ευχομαι να ειμαι στην εκθεση..
ευχαριστω κ παλι. :wink: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 35
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #238 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:11:03 μμ »
Καλημερα  :)

Οι κατασκευες που ανηκουν σε Group Build, θα διαγωνηστουν στις κατηγοριες τους αναλογα με το ειδος ή θα υπαρξει ξεχωριστη κατηγορια για καθε θεμα?

Ευχαριστω, Χρηστος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #239 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:23:20 μμ »
Καλημερα  :)

Οι κατασκευες που ανηκουν σε Group Build, θα διαγωνηστουν στις κατηγοριες τους αναλογα με το ειδος ή θα υπαρξει ξεχωριστη κατηγορια για καθε θεμα?

Ευχαριστω, Χρηστος ::salut::

θα διαγωνιστούν στις κατηγορίες τους ανώνυμα
και μολις ολοκληρωθεί η διαδικασία της κρίσης τους από την κριτική επιτροπή,

θα τοποθετηθούν τα αντίστοιχα ταμπελάκια του MC για τη συμμετοχή σε GB κλπ.

όπως συνήθως γίνεται με ευθύνη της διαχειριστικής ομάδας του MC

Αμα λάχει ...
ως MC, σε συνεργασία με την IPMS Hellas,
μήπως να θεσπίζαμε κάποια trophies τυπου "Grup Build Best" και να δοθούν στις αντίστοιχες καλύτερες συμμετοχές των GB ?
(πχ. Best Vietnam, Best Battle of Britain / BBB, Best Acropolis Rallye κοκ)
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Chris_SD

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 656
  • Age: 35
  • Τόπος: Περιστερι<-->Λαρισα
  • Φραγκούλης Χρήστος
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #240 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:31:41 μμ »
θα διαγωνιστούν στις κατηγορίες τους ανώνυμα
και μολις ολοκληρωθεί η διαδικασία της κρίσης τους από την κριτική επιτροπή,

θα τοποθετηθούν τα αντίστοιχα ταμπελάκια του MC για τη συμμετοχή σε GB κλπ.

όπως συνήθως γίνεται με ευθύνη της διαχειριστικής ομάδας του MC

 ::salut::
Σ.Σ.


Σταυρο με καλυψες πληρως, σ'ευχαριστω ::salut::

Χρηστος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 57
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #241 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:00:53 μμ »
... μήπως να θεσπίζαμε κάποια trophies τυπου "Grup Build Best" και να δοθούν στις αντίστοιχες καλύτερες συμμετοχές των GB ?
(πχ. Best Vietnam, Best Battle of Britain / BBB, Best Acropolis Rallye κοκ)
Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλή ιδέα.

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 57
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #242 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:04:09 μμ »
Επειδή όλο το έχω υπόψη μου και όλο το ξεχνάω, έστω και τελευταία στιγμή και αν με θέλετε κι εμένα, υπολογίστε με. (Medium)
Τις περισσότερες ώρες Σάββατο και Κυριακή πιστεύω ότι θα μπορώ να είμαι εκεί.

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #243 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:08:40 μμ »
Επειδή όλο το έχω υπόψη μου και όλο το ξεχνάω, έστω και τελευταία στιγμή και αν με θέλετε κι εμένα, υπολογίστε με. (Medium)
Τις περισσότερες ώρες Σάββατο και Κυριακή πιστεύω ότι θα μπορώ να είμαι εκεί.

αφού είσαι και κριτής
σαφώς θα είσαι εκεί
τα στοιχεία σου στον ... κύριο υπεύθυνο (Φ.Ι.)

Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 57
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #244 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:31:43 μμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος arcadios

  • Ignorantia juris non excusat.
  • Διαχειριστής
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 7350
  • Age: 52
  • Τόπος: Athens-Downtown
    • MC Hellenic Modelling Community
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #245 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:32:39 μμ »
...
μήπως να θεσπίζαμε κάποια trophies τυπου "Grup Build Best" και να δοθούν στις αντίστοιχες καλύτερες συμμετοχές των GB ?
(πχ. Best Vietnam, Best Battle of Britain / BBB, Best Acropolis Rallye κοκ)
 ::salut::
Σ.Σ.

κατσε να δουμε απο τελειωμενα πως θα παμε... και μετα βλεπουμε.  :wink:

Αποσυνδεδεμένος HFAISTOS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1332
  • Age: 55
  • Τόπος: ΛΗΜΝΟΣ
  • Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #246 στις: Ιουνίου 30, 2011, 03:46:51 μμ »
θα επιθυμουσα και εγω να βοηθησω σαν στρουμφακι θα στειλω πμ

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #247 στις: Ιουνίου 30, 2011, 04:44:49 μμ »
οι mantzio bros παρόντες  ::salut:: ::salut::

ακολουθεί π.μ.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #248 στις: Ιουνίου 30, 2011, 05:06:00 μμ »
Spoiler (hover to show)

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος JohnMet

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1827
  • Age: 42
  • Τόπος: Κρήτη
  • Πάντα μ'αρέσει να πετώ με κόντρα τον αέρα...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #249 στις: Ιουλίου 01, 2011, 06:08:13 μμ »
Μόλις είδα την ανακοίνωση κ θα 'θελα κ γω να συμμετέχω... Μέγεθος "Μ" ,ευχαριστώ...

Tags: