Αποστολέας Θέμα: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)  (Αναγνώστηκε 102593 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #200 στις: Ιουνίου 20, 2011, 05:31:47 πμ »
Ωραία νέα και πληροφορίες... Και οι κατηγορίες αρκετά καλές... Ελπίζω κάποια στιγμή οι καραβοσυμμετοχές να είναι ικανοποιητικές έτσι ώστε η 1/700 κλίμακα να αποτελέσει ξεχωριστή κατηγορία, μιας και είναι τελείως διαφορετικό πράγμα σε σχέση με τις άλλες καραβίσιες κλίμακες... Καλή επιτυχία...

Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #201 στις: Ιουνίου 20, 2011, 08:30:04 πμ »
Eαν δεν έρθει κινητή καντίνα, σουβλάκια ξέχνα τα. 'Εχει 2 φασφουντάδικα μία στάση πριν το Ελληνικό, στον ζέφυρο, και μετά για φαγώσιμα μπιφτεκούπολη Γλυφάδα.

Αποσυνδεδεμένος Dimitris 72

  • Braille Scale Oddity
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3134
  • Age: 65
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #202 στις: Ιουνίου 20, 2011, 08:44:17 πμ »
Έχει και στην είσοδο (επί της Παραλιακής) μια καντίνα 24ωρης λειτουργίας με "βρώμικο" σούπερ!!!!! Επίσης λίγο παραπέρα, στην Πλαζ του Αλίμου, έχει κι άλλες.

Σιγά μην δεν προνοούσαμε για τον Σωτηράκη μας  ::glossa::

ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος ΖΑΦ

  • ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΑΤΡΙΣ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 949
  • Age: 45
  • Τόπος: ΧΙΟΣ - ΞΑΝΘΗ
  • ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #203 στις: Ιουνίου 20, 2011, 10:18:29 πμ »
Καλή επιτυχεία και απο εμένα και ελπείζω φέτος να μου παν όλα καλά και να μπορέσω επιτέλους να παραβρεθώ και εγώ σε μια έκθεση και απο τα γραφόμενα μιλάμε μάλλον για την ΕΚΘΕΣΗ :!: :!: ::salut:: ::salut::
GOOD MORNING VIETNAM
Στέλιος
 

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #204 στις: Ιουνίου 20, 2011, 10:37:03 πμ »
Αλήθεια, να ρωτήσω, υπήρχε ποτέ περίπτωση, με εμένα στη γραμματεία, η έκθεση να πάει σε σημείο μη προσβάσιμο από τουλάχιστον 15 deliveries; Να σοβαρευτούμε παρακαλώ! ::glossa::
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #205 στις: Ιουνίου 20, 2011, 01:45:45 μμ »
 Οπως έχει ηδη συζητηθεί, το ΔΣ αποφάσισε κάποιες αλλαγές στις κατηγορίες και κλάσεις του διαγωνισμού, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των μοντελιστών καλύτερα.

4η Ομάδα (Φιγούρες)
   34η:       Πεζοί ανεξαρτήτως κλίμακας.
   35η:       Ιππείς ανεξαρτήτως κλίμακας.
   36η:      Μπούστα.
   37η:       Εκτεταμένες μετατροπές & Ιδιοκατασκευές φιγουρών.
   38η:       Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.).
   39η:       Στρατοί (Wargames).


Με συγχωρείς αλλά στη κατηγορία που με ενδιαφέρει πού βλέπεις ότι οι ανάγκες των μοντελιστών ικανοποιούνται καλύτερα; δηλαδή οι <= 54 και mm φιγούρες κρίνονται το ίδιο με 90 και 120mm ιππέων και πεζών; φυσικά καμία σχέση!
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #206 στις: Ιουνίου 20, 2011, 01:56:00 μμ »
Οπως έχει ηδη συζητηθεί, το ΔΣ αποφάσισε κάποιες αλλαγές στις κατηγορίες και κλάσεις του διαγωνισμού, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των μοντελιστών καλύτερα.

4η Ομάδα (Φιγούρες)
   34η:       Πεζοί ανεξαρτήτως κλίμακας.
   35η:       Ιππείς ανεξαρτήτως κλίμακας.
   36η:      Μπούστα.
   37η:       Εκτεταμένες μετατροπές & Ιδιοκατασκευές φιγουρών.
   38η:       Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.).
   39η:       Στρατοί (Wargames).


Με συγχωρείς αλλά στη κατηγορία που με ενδιαφέρει πού βλέπεις ότι οι ανάγκες των μοντελιστών ικανοποιούνται καλύτερα; δηλαδή οι <= 54 και mm φιγούρες κρίνονται το ίδιο με 90 και 120mm ιππέων και πεζών; φυσικά καμία σχέση!

Δηλαδή πως θα έπρεπε να είναι φίλε Σαλονικιέ ?

Εδώ σε εκθέσεις με κατ' εξοχήν ειδίκευση στη φιγούρα  όπως είναι η έκθεση του ΣΤΑΡ Κλαμπ κλπ., διαγωνίζονται ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ
(πεζά, έφιππα, μπούστα, φλατ κλπ), σε δύο μόνο κατηγορίες (η "απλή" είναι η painting - οι κλάσεις ίδιες - Junior, Standard, Master)
Εκεί είναι όλα ΟΚ ??

Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #207 στις: Ιουνίου 20, 2011, 02:06:12 μμ »
Οπως έχει ηδη συζητηθεί, το ΔΣ αποφάσισε κάποιες αλλαγές στις κατηγορίες και κλάσεις του διαγωνισμού, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των μοντελιστών καλύτερα.

4η Ομάδα (Φιγούρες)
   34η:       Πεζοί ανεξαρτήτως κλίμακας.
   35η:       Ιππείς ανεξαρτήτως κλίμακας.
   36η:      Μπούστα.
   37η:       Εκτεταμένες μετατροπές & Ιδιοκατασκευές φιγουρών.
   38η:       Βινιέτες (έως τρεις φιγούρες, εμβαδόν βάσης έως 30 τ.εκ.).
   39η:       Στρατοί (Wargames).


Με συγχωρείς αλλά στη κατηγορία που με ενδιαφέρει πού βλέπεις ότι οι ανάγκες των μοντελιστών ικανοποιούνται καλύτερα; δηλαδή οι <= 54 και mm φιγούρες κρίνονται το ίδιο με 90 και 120mm ιππέων και πεζών; φυσικά καμία σχέση!

Δηλαδή πως θα έπρεπε να είναι φίλε Σαλονικιέ ?

Εδώ σε εκθέσεις με κατ' εξοχήν ειδίκευση στη φιγούρα  όπως είναι η έκθεση του ΣΤΑΡ Κλαμπ κλπ., διαγωνίζονται ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ
(πεζά, έφιππα, μπούστα, φλατ κλπ), σε δύο μόνο κατηγορίες (η "απλή" είναι η painting - οι κλάσεις ίδιες - Junior, Standard, Master)
Εκεί είναι όλα ΟΚ ??

Σ.Σ.

Καλύτερα να μου έδινες άλλη απάντηση όχι αυτή. Να μου έλεγες ότι η έκθεση πλαστικομοντελισμού είναι,  γιαυτό έχουμε στα αεροπλάνα 14(!) κατηγορίες, πρίν και απο για τη τάδε κλίμακα,  μετά απο και για την τάδε , για τα άρματα άλλες 11, θα το καταλάβαινα.
Μου μιλάς για Star στην οποία οι διακρίσεις είναι πολλές, χωρίζονται σε display, βραβεία για φάντασυ, ιστορικά  κτλ. σε ΟΛΕΣ τις άλλες εκθέσεις (η συμμετοχή φιγούρας είναι πάντα μεγάλη) υπάρχει μέχρι 65mm ξεχωριστή κατηγορία και άλλη για άνω. Το θέμα είναι ότι μπαίνουν άνετα 2 κατηγορίες ακόμη, τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ το πιθανότερο είναι ότι δε θα συμμετέχω (δεν έχω συμμετάσχει ποτέ) ούτε κυνηγώ τα μετάλλια, αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #208 στις: Ιουνίου 20, 2011, 02:09:53 μμ »
Καλύτερα να μου έδινες άλλη απάντηση όχι αυτή. Να μου έλεγες ότι η έκθεση πλαστικομοντελισμού είναι,  γιαυτό έχουμε στα αεροπλάνα 14(!) κατηγορίες, πρίν και απο για τη τάδε κλίμακα,  μετά απο και για την τάδε , για τα άρματα άλλες 11, θα το καταλάβαινα.
Μου μιλάς για Star στην οποία οι διακρίσεις είναι πολλές, χωρίζονται σε display, βραβεία για φάντασυ, ιστορικά  κτλ. σε ΟΛΕΣ τις άλλες εκθέσεις (η συμμετοχή φιγούρας είναι πάντα μεγάλη) υπάρχει μέχρι 65mm ξεχωριστή κατηγορία και άλλη για άνω. Το θέμα είναι ότι μπαίνουν άνετα 2 κατηγορίες ακόμη, τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ το πιθανότερο είναι ότι δε θα συμμετέχω (δεν έχω συμμετάσχει ποτέ) ούτε κυνηγώ τα μετάλλια, αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται

κατάλαβα  :!:
ευχαριστούμε για το σχόλιο και την υπόδειξη ._
 ::salut::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #209 στις: Ιουνίου 20, 2011, 04:25:55 μμ »
Θεόφιλε, αφού ο τρόπος βράβευσης είναι open δεν έχεις πρόβλημα, διότι (λογικά) η κάθε φιγούρα εξετάζεται μόνη της και δεν συγκρίνονται μεταξύ τους.  ::salut::

Κι εσύ βρε Σταύρο σαν Πρόεδρος θα έπρεπε να είσαι πιο 'μαλακός' κι όχι μόλις μιλήσει κάποιος, που δεν τον γνωρίζεις καλά και δεν ξέρεις πως σκέφτεται, να αρπάζεσαι και να τον "πιάνεις από το λαιμό"...  :roll:
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #210 στις: Ιουνίου 20, 2011, 04:33:14 μμ »
Kαι όπως πολύ σοφά και αποστομωτικά έχει ήδη απαντήσει ο Σωτήρης σε παρόμοιο ερώτημα οτι
Το σύστημα Open αφού δεν είναι συγκριτικό αλλά αντικειμενικό, "αποκαθιστά" τετοιες "φαινομενικές" αδικίες
σε μια "ανοικτή" ή πολύ γενικευμένη κατηγορία
   :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
το ζήτημα έχει καλυφθεί  :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #211 στις: Ιουνίου 20, 2011, 05:19:36 μμ »
Θεόφιλε, αφού ο τρόπος βράβευσης είναι open δεν έχεις πρόβλημα, διότι (λογικά) η κάθε φιγούρα εξετάζεται μόνη της και δεν συγκρίνονται μεταξύ τους.  ::salut::

αν είναι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά βλέποντας ότι οι κατηγορίες στις φιγούρες είναι μόλις 6 -και τα πλοία το ίδιο- οι χαμηλότερες , ενώ οι φιγούρες σε κάθε έκθεση είναι τουλάχιστον η 3η κατηγορία σε όγκο εκθεμάτων - πολλές φορές και 2η-  κάτι έπαθα εκείνη τη στιγμή!

εγώ πιστεύω ότι ακόμα και ο Σουλής άν έβλεπε στην κατηγορία του αντί αυτού

2η Ομάδα (Στρατιωτικά οχήματα)
   15η:      Τεθωρακισμένα οχήματα 1:72 και μικρότερα.
   16η:       Τεθωρακισμένα οχήματα 1:48 έως και 1:32.
   17η:       Μη Τεθωρακισμένα οχήματα 1:72 και μικρότερα.
   18η:       Μη Τεθωρακισμένα οχήματα 1:48 έως και 1:32.
   19η:       Στρατιωτικά οχήματα 1:31 και μεγαλύτερα.
   20η:       Ρυμουλκούμενα πυροβόλα, πυραυλικά συστήματα, όπλα.
   21η:       Εκτεταμένες μετασκευές & ιδιοκατασκευές στρατιωτικών οχημάτων.
   22η :    Θεματικές συλλογές με αντικείμενο στρατιωτικά οχήματα.
   23η :    Στρατιωτικά Διοράματα 1:72 και μικρότερα.
   24η :    Στρατιωτικά Διοράματα από1:48 έως και 1:32.
   25η :    Στρατιωτικά Διοράματα από 1:31 και μεγαλύτερα.


αυτό:

15η: Τεθωρακισμένα οχήματα ανεξαρτήτως κλίμακας
16: Μη Τεθωρακισμένα οχήματα ανεξαρτήτως κλίμακας
17η: Ρυμουλκούμενα πυροβόλα, πυραυλικά συστήματα, όπλα.
18η:Εκτεταμένες μετασκευές & ιδιοκατασκευές στρατιωτικών οχημάτων.
19η: Θεματικές συλλογές με αντικείμενο στρατιωτικά οχήματα.
20η : Στρατιωτικά Διοράματα ανεξαρτήτου κλίμακας


θα έλεγε ακριβώς αυτά που είπα εγώ  ::salut::
   
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #212 στις: Ιουνίου 20, 2011, 05:48:14 μμ »
Λοιπόν
επειδή κάθε τέτοια εποχή, παίζουμε το ίδιο έργο, το οποίο το έχω βαρεθεί,
θα ξαναγράψω τα ίδια και όποιος θέλει τα βάζει καλά στο μυαλό του, όποιος δε θέλει, πρόβλημα του.
Οπως κάθε χρόνο, μετά την έκθεση αρχίζει ένα brainstorming προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις και να γίνουν οι όποιες διορθώσεις απαιτούνται , για την επόμενη έκθεση.
Επιπλέον, σε κάποιες περιπτώσεις ζητάμε τη βοήθεια ή τη συμβουλή "ειδικών".
Αυτη η διεργασία για φέτος κράτησε απο τον Οκτώβριο του 2010, μέχρι τα μέσα Μαίου 2011.
Επειτα απο αρκετές ώρες συζητήσεων και ανταλλαγής ιδεών
( τα μέλη του ΔΣ και όσοι ασχολούνται με τα θέματα αυτά πρέπει να ξέρετε έχουν άπειρες ελεύθερες ώρες να αχοληθούν και να συσκεφθούν για να προετοιμάσουν τα της έκθεσης προκειμένου να μην είναι παραπονεμένοι οι πολλοί συμμετέχοντες αλλά απ'ότι φαίνεται και αυτοί που δε συμμετέχουν σε εκθέσεις / διαγωνισμούς )
καταλήξαμε στις όποιες αλλαγές συμπεριλαμβάνει ο φετινός κανονισμός (στον οποίο by the way, οι κατηγορίες των φιγουρών είναι απαράλλαχτες για πολλά χρόνια !!!! )
Και φτάνουμε τώρα να ξανασυζητάμε τα ίδια ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.
Αυτό πως το βλέπετε ?
Εμένα τουλάχιστον με κουράζει και ενοχλεί πάρα πολύ.
Σε ότι αφορά στην ουσία του θέματος, ο Γιάννος και ο Σωτήρης , λίγο παραπάνω, το κάλυψαν πλήρως.
Ευχαριστώ._
 ::salut::
Σ.Σ.



Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #213 στις: Ιουνίου 20, 2011, 06:29:16 μμ »
Λίγα λόγια σχετικά με τις κατηγορίες και πως κατέληξαν να είναι αυτές που είναι.

Οσο και να ακούγεται υπερβολικό, έχουν δαπανηθεί περί τις 100 ανθρωποώρες σε συζητήσεις σχετικά με το πως θα είναι η κατηγοριοποίηση των μοντέλων. Δεν υπάρχει ούτε μία κατηγορία που να μην έτυχε συζήτησης, μάλιστα σε μερικές ομάδες κατηγοριών αναλώθηκαν πάρα πολλές ώρες μιας και υπήρχαν πολλές αντικρουόμενες απόψεις. ΟΛΕΣ οι γνώμες ζυγίστηκαν πρωτού παρθεί η όποια απόφαση. Και αν οι κατηγορίες σας φαίνονται απλές, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως ο γράφων για να πιστοποιήσει πως τα κριτήρια αξιολόγισης και ο τρόπος υπολογισμού της βαθμολογίας είναι σωστός και ισοβαρής θυσίασε αρκετά απογεύματα.

Κάποια όμως στιγμή πρέπει να βγει και κάποιο αποτέλεσμα και να εκδοθεί και κάποια προκύρηξη. Οτι αποφασίστηκε είναι σε αυτή την προκύρηξη και η διαδικασία απόφασης δεν ήταν εύκολη. Αν οι αποφάσεις που πάρθηκαν απαιτούν αλλαγές και βελτιώσεις (που σίγουρα απαιτούν, ουδείς αλάθητος!) τότε να είστε σίγουροι πως οι γνώμες θα ληφθούν και πάλι ΟΛΕΣ υπ' όψη όταν έρθει η ώρα των αποφάσεων για την ΕΠΟΜΕΝΗ έκθεση. Τώρα όμως, για την τρέχουσα έκθεση, θα πορευτούμε με αυτά.

Να συνεχίσω λέγοντας πως είναι σκληρό, άδικο και, κατά την αυστηρά προσωπική μου άποψη, ανεύθυνο να αποκαλεί κάποιος "αδικία" τον τρόπο που οι φιγούρες χωρίστηκαν στις εν λόγω κατηγορίες τη στιγμή που δεν ξέρει ούτε πως, ούτε ποιοι, ούτε με ποια δεδομένα, κατέληξαν σε ότι αποφάσεις κατέληξαν. Εχοντας μηχανογραφήσει και μία έκθεση του StarClub μπορώ να σας πω πως η κατηγοριοποίηση των φιγούρων δεν απέχει και πολύ από αυτή του StarClub με μόνη ίσως διαφορά την απουσία της έννοιας του display. Που είναι λοιπόν η αδικία; Δε βρίσκετε πως ο χαρακτηρισμός "αδικία" είναι λίγο βαρύς; Είναι κανείς έτοιμος να κάνει κάποια πρόταση και να αντιμετωπίσει τη δικιά μου κριτική; Θα του αρέσει να τον χαρακτηρίσω "άδικο" χωρίς ΚΑΝ να ρωτήσω γιατί και πως;

Θεόφιλε, αφού ο τρόπος βράβευσης είναι open δεν έχεις πρόβλημα, διότι (λογικά) η κάθε φιγούρα εξετάζεται μόνη της και δεν συγκρίνονται μεταξύ τους.  ::salut::

αν είναι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα
Θα παρακαλέσω λοιπόν, την επόμενη φορά, πρωτού αρχίσουν οι κρίσεις επί δικαίων και αδίκων, ΚΑΙ οι καταδίκες, να διαβάζουμε ΟΛΗ την προκύρηξη και μετά, αν οι καταστάσεις το απαιτούν, να ξεκινάμε τους απαξιωτικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κοντογιάννης Γεώργιος
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #214 στις: Ιουνίου 20, 2011, 06:36:54 μμ »
Θα παρακαλέσω λοιπόν, την επόμενη φορά, πρωτού αρχίσουν οι κρίσεις επί δικαίων και αδίκων, ΚΑΙ οι καταδίκες, να διαβάζουμε ΟΛΗ την προκύρηξη και μετά, αν οι καταστάσεις το απαιτούν, να ξεκινάμε τους απαξιωτικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κοντογιάννης Γεώργιος

Ρε Γιώργο σε θεωρούν σοβαρό άνθρωπο αλλά ώρες-ώρες με αυτά που γράφεις με βγάζεις έξω απο τα ρούχα μου. Ποιός έκανε απαξιωτικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και ώς προς ποιόν;
Συζήτηση κάνουμε και άν δεν θέλουν κάποιοι -όπως φαίνεται- τότε κανένα πρόβλημα. Μη διαβάζω όμως τέτοια και τρελαίνομαι!
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #215 στις: Ιουνίου 20, 2011, 06:43:55 μμ »
...αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται
Δεν ξέρω αν με θεωρούν σοβαρό ή όχι, αλλά η χρήση της λέξης αδικία με ενοχλεί. Και να τονίσω πως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, ΔΕΝ κάνουμε συζήτηση όταν το αποτέλεσμα μίας διαδικασίας έχει ΗΔΗ χαρακτηρισθεί ως αδικία. Θα ήθελα στοιχεία που να εδραιώνουν το χαρακτηρισμό αυτό, ο οποίος, πάλι για εμένα προσωπικά, είναι άκρως απαξιωτικός και προσβλητικός τη στιγμή μάλιστα που δεν έχουν προηγηθεί ερωτήσεις ή/και παράθεση στοιχείων που να δείχνουν έστω και υπόνοιες για κάτι ανάλογο.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #216 στις: Ιουνίου 20, 2011, 07:03:25 μμ »
...αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται
Δεν ξέρω αν με θεωρούν σοβαρό ή όχι, αλλά η χρήση της λέξης αδικία με ενοχλεί. Και να τονίσω πως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, ΔΕΝ κάνουμε συζήτηση όταν το αποτέλεσμα μίας διαδικασίας έχει ΗΔΗ χαρακτηρισθεί ως αδικία. Θα ήθελα στοιχεία που να εδραιώνουν το χαρακτηρισμό αυτό, ο οποίος, πάλι για εμένα προσωπικά, είναι άκρως απαξιωτικός και προσβλητικός τη στιγμή μάλιστα που δεν έχουν προηγηθεί ερωτήσεις ή/και παράθεση στοιχείων που να δείχνουν έστω και υπόνοιες για κάτι ανάλογο.

αδικία ώς προς τις κατήγορίες, έβαλα και παράδειγμα παραπάνω. Τώρα άν δεν το καταλαβαίνεις πάω πάσο. Τέσπα, εγώ δεν έχω και τη καλύτερη σχέση με συλλόγους γενικότερα,  καλή επιτυχία στην έκθεση και καλά εκθέματα, δεν έχω να πώ κάτι άλλο  ::salut::
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #217 στις: Ιουνίου 20, 2011, 07:05:44 μμ »
Ρε Γιώργο σε θεωρούν σοβαρό άνθρωπο αλλά ώρες-ώρες με αυτά που γράφεις με βγάζεις έξω απο τα ρούχα μου. Ποιός έκανε απαξιωτικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και ώς προς ποιόν;
Συζήτηση κάνουμε και άν δεν θέλουν κάποιοι -όπως φαίνεται- τότε κανένα πρόβλημα. Μη διαβάζω όμως τέτοια και τρελαίνομαι!

φιλε Σαλονικιέ
ξαναδιάβασε σε παρακαλώ την απάντηση μου παραπάνω
οι "κάποιοι" στους οποίους αναφέρεσαι, δεν είναι ότι "δεν θέλουν συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα" αλλά ότι
"δεν θέλουν αυτή τη συζήτηση τώρα, γιατί είναι άκαιρη" καθώς η όποια διαβούλευση για το θέμα έχει λήξει αρκετό καιρό.
Επιπλέον, το γεγονός ότι όπως λες - προσωπικά δε σε γνωρίζω για να ξέρω τις συνηθειες σου - δεν συμμετείχες ούτε συμμετέχεις σε εκθέσεις-διαγωνισμούς,
μειώνει κατα τη γνώμη μου την ισχύ των όποιων επιχειρημάτων σου.
Εννοώ ότι προσεγγίζεις ένα θέμα "θεωρητικά", τη στιγμή που για την άλλη πλευρά (τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες), έχει απόλυτα "πρακτική" υπόσταση.
Παρόλαυτα, ο διαγωνισμός μας είναι ανοικτός σε όλους.
Εύχομαι μεταπειστείς και να καταφέρεις να συμμετάσχεις φέτος και μετά να συζητήσουμε την εμπειρία σου από τη συμμετοχή αυτή.
Χωρίς προκαταλήψεις φυσικά, καθώς μιλάς απο τώρα (χωρίς να έχεις συμμετάσχει παλαιότερα και χωρίς να έχεις δοκιμάσει στην πράξη τον συγκεκριμένο κανονισμό) για "αδικίες", σκέτες ή "στις κατηγορίες"
 ::salut::
Σ.Σ.

ΥΓ. το γεγονός ότι προσπαθείς να γυρίσεις τη συζήτηση επι προσωπικού (μια φορά μ'εμένα λίγο πιο πάνω και αργότερα αναφερόμενος στη σοβαρότητα του gkontog) είναι αντελώς εκτός κλίματος της συζήτησης και δεν θα ήθελα να το "γυρίσουμε" σε κάτι πολύ χειρότερο. Συνιστώ λοιπόν αυτοσυγκράτηση και διπλή σκέψη πριν γραφτεί οτιδήποτε, παρακάτω.

ΥΓ2. τέλος κι απο μένα  :!:



Αποσυνδεδεμένος Πέτρος

  • ο τεως ...ΘΕΙΟΣ
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 70
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #218 στις: Ιουνίου 20, 2011, 10:04:29 μμ »

Εγώ το πιθανότερο είναι ότι δε θα συμμετέχω (δεν έχω συμμετάσχει ποτέ) ούτε κυνηγώ τα μετάλλια, αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται


Τώρα άν δεν το καταλαβαίνεις πάω πάσο. Τέσπα, εγώ δεν έχω και τη καλύτερη σχέση με συλλόγους γενικότερα,  καλή επιτυχία στην έκθεση και καλά εκθέματα, δεν έχω να πώ κάτι άλλο  salut



παρά ταύτα, άποψη και για εκθέσεις και για Συλλόγους

strange people ...... :roll: :roll: :roll: :roll:

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #219 στις: Ιουνίου 21, 2011, 01:51:08 πμ »

Εγώ το πιθανότερο είναι ότι δε θα συμμετέχω (δεν έχω συμμετάσχει ποτέ) ούτε κυνηγώ τα μετάλλια, αλλά η αδικία πρέπει να λέγεται


Τώρα άν δεν το καταλαβαίνεις πάω πάσο. Τέσπα, εγώ δεν έχω και τη καλύτερη σχέση με συλλόγους γενικότερα,  καλή επιτυχία στην έκθεση και καλά εκθέματα, δεν έχω να πώ κάτι άλλο  salut



παρά ταύτα, άποψη και για εκθέσεις και για Συλλόγους

strange people ...... :roll: :roll: :roll: :roll:


και τί σημαίνει αυτό δεν πρέπει να έχω άποψη; εσύ ειδικά Πέτρο έχεις άποψη που πολλάκις την έχεις εκφράσει εδώ μεσα.

Τώρα άν αναφέρομαι σε κάτι που διάβασα εδώ και με ξένισε στον σύλλογο και αμέσως ακούω ότι είμαι κακοπροαίρετος και δυναμιτίζω το κλίμα και ο καθένας το παίρνει προσωπικά, τί να πώ ξεχάστε ότι έγραψα αν και νομίζω ότι δεν έγραψα κάτι κακό  ::salut::
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος LAMPAKIAS

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 976
  • Age: 61
  • Τόπος: Θεσσαλονικη
  • Μ113 IDF Fitter
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #220 στις: Ιουνίου 21, 2011, 01:09:36 μμ »
μια χαζη ερωτηση αν επιτρεπεται γιατι εψαξα
και δεν το βρηκα-ειδα
μεχρι ποτε θα κανεται δεκτα μοντελα για την εκθεση??
ευχαριστω Κωστας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
Σύλλογος Μοντελιστών Καβάλας
IPMS 1200

[im

Αποσυνδεδεμένος akritis

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 259
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #221 στις: Ιουνίου 21, 2011, 01:11:48 μμ »
Αγαπητοί φίλοι μοντελιστές και θαυμαστές του μοντελισμού. Πήρα το θάρρος να γράψω τη γνώμη μου λόγω της πολύχρονης εμπειρία που είχα τα προηγούμενα χρόνια από συμμετοχές σε εκθέσεις μοντελισμού και ειδικά σχετικές με το χώρο της φιγούρας στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (Αγγλία, Γαλλία Ιταλία, Βέλγιο) και με συμμετοχή σε κριτική επιτροπή του εξωτερικού πρόσφατα (AMSS 2011).

1.   Η κατηγοριοποίηση που έκανε το ΔΣ της IPMS Ελλάδας (η σχετική με τις φιγούρες) θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι αρκετά καλή για τα δεδομένα της έκθεσης. Πιστεύω ότι απουσιάζει μια κατηγορία διοράματα με κύριο θέμα μονό φιγούρες αλλά αυτό ίσως να μην είναι και απαραίτητο αν στην κατηγορία διοράματα η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από ανθρώπους που θα ξέρουν να κρίνουν και τα οχήματα αλλά και τις φιγούρες (σύνθεση σκηνοθεσία στήσιμο κλπ) και όχι αποσπασματικά μόνο το ένα ή το άλλο. Αναφέρω εδω οτι υπάρχουν ακόμα πολλοί που δεν μπορούν να διανοηθούν οτι μπορεί σε ένα διοραμα να υπάρχνουν μονο φιγούρες (το εχω ακούσει απο αρκετούς :( δυστυχώς)

2.   Τη χαρακτηρίζω ως καλή τη στιγμή που υπάρχει κατηγοριοποίηση ανάλογη σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες της εκδήλωσης και η έκθεση δεν είναι μόνο φιγούρας.

3.   To open σύστημα που κυριαρχεί σε ανάλογες εκθέσεις που σχετίζονται με το κομμάτι της φιγούρας  είναι αμερικάνικης ,μαλλον προελεύσεως και δίνει τη δυνατότητα σε έναν «καλλιτέχνη» να έκθεσει το σύνολο της δουλειάς του αναδεικνύοντας έτσι τον εκθέτη. Ξεκίνησε από εκεί αν δεν κάνω λάθος και διαδόθηκε σε όλες τις εκθέσεις στην Ευρώπη Ισπανία Ιταλία Γαλλιά Ελλάδα(Athens Show)ακόμα και στην Γερμανία . Η μοναδική ευρέως γνωστή έκθεση στην Ευρώπη με τον παλιομοδίτικο τρόπο κατηγοριοποίησης είναι  η Euromilitaire η οποία έχει μια 25ετή παράδοση και ειδικά τα τελευταία χρόνια , που έχει δώσει βάρος στο άρμα και το διόραμα  ο τρόπος αυτός δημιουργίας κατηγοριών τους βολεύει.

4 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του κάθε συστήματος κατά τη γνώμη μου.
 Το Open σύστημα με την δημιουργία display  βολεύει τους εκθέτες που έχουν όγκο δουλειάς (παραγωγικούς) να προβάλουν τη δουλειά τους .σαν σύνολο ώστε τα καλά κομμάτια να υπερκαλύψουν τα μέτρια, και τους επισκέπτες να δουν και να αναγνωρίσουν τον καλλιτέχνη εύκολα , με ότι αυτό συνεπάγετε.(προβολή - συλλέκτες κλπ).

    Ωστόσο παρουσιάζεται το φαινόμενο με αυτόν τον τρόπο να «χάνονται» οι μεμονωμένες δουλειές  ακόμα και αν είναι κορυφαίες, η κύρια προσοχή των επισκεπτών να μαζεύεται στον πάγκο των «Μαστέρ» περιορίζοντας τους αρχάριους και δημιουργώντας μια αίσθηση υποτυπώδους «ταξικότητας» στους συμμετέχοντες.
      
Συμπέρασμα το παραπάνω σύστημα εξυπηρετεί τον μεμονωμένο εκθέτη που έχει πολλές δουλειές, και προφανώς βολεύει όταν έχεις μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων.

5 Οι κατηγορίες όπως αυτές της Euromilitaire ή αυτές της IPMS δίνουν τη δυνατότητα να κριθεί η μεμονωμένη δουλειά σου .ανά κατηγορία. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι η εκθέτης χάνεται σαν δημιουργός και κρίνονται τα κομμάτια  μεμονωμένα.
Αυτό το σύστημα αδικεί τους «παραγωγικούς» καθώς αναγκάζονται να σκορπίσουν τη δουλειά τους δεξιά και αριστερά στα τραπέζια. Αν η δουλειά τους είναι  πολύ καλή «χάνεται» στερώντας τους τη δυνατότητα να έχουν τη «δύναμη» τους συγκετρωμένη.
Ωστόσο το σκόρπισμα των καλών κομματιών στους πάγκους ωφελεί την έκθεση γιατί σκορπάει τους επισκέπτες σε κάθε τραπέζι κατηγορίας για να δούνε τα «καλά» βλέπουν και τα λιγότερο καλά και οι εκθέτες ακούν τα σχόλια που μπορεί να τους βοηθήσουν να βελτιωθούν (αν θέλουν να τα ακούσουν και είναι σε θέση να ξεχωρίσουν τα καλοπροαίρετα από τα κακεντρεχή), ενώ μπορείς να έχεις μια καθαρή εικόνα του επιπέδου σου σε σύγκριση με άλλος. .

    Σαν συμπέρασμα το δεύτερο σύστημα  λειτουργεί υπέρ της έκθεσης . Ο «καλός» δεν αδικείται στην βράβευση γιατί έτσι και αλλιώς θα τα πάρει αλλά με αυτόν τον τρόπο δεν καλλιεργείται ατομικότητα και υπάρχει και «έμμεση» προσφορά στους συν - διαγωνιζόμενους.
    Δεν νομίζω επίσης ότι χρειάζεται μεγάλη κατηγοριοποίηση (π.χ 0-30μμ 30-65μμ 65-άπειρο mm ) γιατί σίγουρα οι συμμετοχές δεν θα είναι τόσες εκατοντάδες, και  η δουλειά που μπορείς να κάνεις σε ένα 54αρι έφιππο πχ ίσως να ξεπερνάει αυτή στο 90αρι. Εδώ ειδικά είναι που «δεν  μετράει το μέγεθος» αλλά η τεχνική.

Διαλέγουμε και περνούμε λοιπόν (εγώ ψηφίζω το υφιστάμενο σύστημα το οποίο ταιριάζει με τον σκοπό της έκθεσης, που είναι η προώθηση του μοντελισμού)

6.Τέλος να συμπληρώσω ότι κακός γίνεται σύγκριση της φιγούρας με τα αεροσκάφη στο θέμα της κατηγοριοποίησης γιατί δεν υπάρχει σχέση ανάμεσα στα δυο αντικείμενα. Το ένα είναι καλλιτεχνικό και πολλές φορές υποκειμενικό το άλλο καθαρά κατασκευαστικό - τεχνικό που ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες. Και ως γνωστό στην καλλιτεχνία το τελευταίο  πράγμα είναι οι κανόνες και οι περιορισμοί στην έκφραση.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος Salonikios

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2356
  • Age: 51
  • Μια ζωή την έχουμε!
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #222 στις: Ιουνίου 21, 2011, 01:41:23 μμ »
η παράθεση του συνάδερφου akriti ήταν πολύ αναλυτική και κατατοπιστική και κατάλαβα ότι τελικά δεν είναι λάθος οι κατηγορίες. Το να απαντάμε τσατισμένοι και να χρησιμοποιούμε χαρακτηρισμούς όπως "προσβλητικοί και απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί" είναι υπερβολικά. Η ουσία είναι ότι εγώ είχα στο μυαλό μου εκθέσεις όπως η Euromilitaire που ανέφερε και ο akritis που έχει πολλές κατηγορίες στις φιγούρες λόγω κλιμάκων , αλλά και το ότι άν κατέβαινα στην έκθεση (που είναι οικονομικοί οι λόγοι όχι τίποτα άλλο, θέλω τουλάχιστον 150 ευρώ) να ξέρω πώς θα κριθούν οι φιγούρες και λόγω κάποιας εμπειρίας που είχα στη Σερβία βλέποντας ότι στα διοράματα τα 1/35 συναγωνίζονταν τα 1/72 στην ίδια κατηγορία πράγμα που ήταν -κατα τη γνώμη μου άδικο- λόγω διαφορετικής δουλειάς στις 2 κλίμακες
Αναλυτικά οι δουλειές μου εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21161.0.html

Αποσυνδεδεμένος LAMPAKIAS

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 976
  • Age: 61
  • Τόπος: Θεσσαλονικη
  • Μ113 IDF Fitter
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #223 στις: Ιουνίου 22, 2011, 03:38:35 μμ »
ξανα εγω συγνωμη και παλι
μια χαζη ερωτηση αν επιτρεπεται γιατι εψαξα
και δεν το βρηκα-ειδα
μεχρι ποτε θα κανεται δεκτα μοντελα για την εκθεση??
ευχαριστω Κωστας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
Σύλλογος Μοντελιστών Καβάλας
IPMS 1200

[im

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: 30ος Διαγωνισμός - Εκθεση της IPMS Ελλάδος (2011)
« Απάντηση #224 στις: Ιουνίου 22, 2011, 03:42:57 μμ »
ξανα εγω συγνωμη και παλι
μια χαζη ερωτηση αν επιτρεπεται γιατι εψαξα
και δεν το βρηκα-ειδα
μεχρι ποτε θα κανεται δεκτα μοντελα για την εκθεση??
ευχαριστω Κωστας

απο την προκήρυξη (που για τεχνικούς λόγους δεν έχει αναρτηθεί ακόμη ολόκληρη)

   A6.   Παραλαβή - παράδοση εκθεμάτων, λειτουργία έκθεσης.
      Α6.1      Η παραλαβή των εκθεμάτων θα γίνει υποχρεωτικά την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 και την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου κατά τις ώρες 12:00 έως 20:00. Μοντέλα τα οποία θα παραληφθούν μετά από τις παραπάνω ημερομηνίες θα τίθενται αναγκαστικά εκτός συναγωνισμού (ΕΣ). Εξαιρούνται τα μοντέλα για τα οποία θα υπάρξει εγκαίρως ειδική συνεννόηση με την Οργανωτική Επιτροπή σχετικά με τις ώρες παράδοσης και επιστροφής τους καθώς και με τα εξουσιοδοτημένα προς τούτο άτομα.
      Α6.2      Η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 (12:00-21:00), την Παρασκευή 21 και το Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011 (11:00-21:00) και την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011 (10:00-16:00)
      Α6.3      Η τελετή απονομής των βραβείων του διαγωνισμού, θα γίνει την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011 (14:00-16:00).
      Α6.4      H παράδοση (επιστροφή) των εκθεμάτων θα γίνει υποχρεωτικά την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011 μετά τις 16:00 και έως τις 18:00. Μετά τις 18:00, η Οργανωτική Επιτροπή δεν φέρει ευθύνη για τη φύλαξη των μοντέλων.

Η επισήμανση με το κόκκινο, ισχύει για περιπτώσεις όπως μακρυνοί επισκεπτες κλπ.
Ευχαριστώ
 ::salut::
Σ.Σ.

Tags: