Kαλησπερα και χρονια πολλα

Να συμπληρωσω και εγω οτι για πρωτη δουλεια και το στησιμο αλλα και το βαψιμο ειναι αξιολογα και προσεγμενα. ::icon_thumright::Χρειαζεται λιγο προσοχη ισως στις επιμερους λεπτομερειες οπως λ.χ. καποιες φωτοσκιασεις στο εδαφος και στις φιγουρες

Επισης καλο θα ηταν τα διαφορα στοιχεια να συναδουν ιστορικα μεταξυ τους οπως π.χ. το panzerfaust με το χρωμα της BMW,τις στολες κ.τ.λ. αλλα και με την λογικη του διοραματος δηλ. αν προσεξα καλα η φιγουρα που διαβαζει τον χαρτη ειναι αρχιλοχιας της στρατονομιας (Feldjager);Αν ναι τοτε μαλλον ο δευτερος του διοραματος δεν θα ηταν και τοσο αραχτος αφου στην πραγματικοτητα οι στρατονομοι ηταν φοβος και τρομος για τους πεζικαριους

Παντως γενικα φαινεται οτι εχεις διαθεση να προσεξεις και να προσθεσεις λεπτομερεια οποτε με την υπαρξη τοσων αξιολογων μοντελιστων κ προθυμων να συνδραμουν στο forum θα φτιαξεις πολλες και ομορφες δουλειες.Καλωσηρθες και καλη μοντελιστικη χρονια γεματη δημιουργια
