Έλα Μήτσο, δεν πρόλαβα να το σβήσω.
Επικοινώνησα με τον εισαγωγέα (Καλφάκης) και ο Χρήστος -πολύ εξυπηρετικός- με καθοδήγησε. Όλα οκ, θα λυθεί το ζήτημα, με υπομονή βέβαια, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν θα το ξεκινούσα σήμερα έτσι κι αλλιώς. Αν μπορεί κάποιος admin να διαγράψει τις άσχετες δημοσιεύσεις ή εάν μείνουν, ας μείνουν για να φαίνεται πόσο πρόθυμοι ήταν οι άνθρωποι να βοηθήσουν,
Ευχαριστώ πολύ!