Oταν ανοιξα το κιτ για πρωτη φορα τρομαξα , πολλα κοματια , μα παρα πολλα κοματια και αν ειχε και ερπυστριες τοτε τι θα γινοταν ;
Πολυ καλο κιτ και με καλη εφαρμογη , αλλα μια εβδομαδα κολλαγα και ακομα εχει....
Δοκιμασα να κανω προσκιαση πρωτα με ενα σκουρο πρασινο με φαρδια δεσμη στον αερογραφο και στην συνεχεια με ψιλη δεσμη το μαυρο.
Βαφτηκε με humbrol 117 σμαλτο και μετα παρκετινη και σηματα.
Οταν μετα για πρωτη φορα ειπα να περασω και ενα βερνικακι εγινε η πατατα.
Ειχα διαβασει στο φορουμ οτι τα βερνικια καμια φορα αφηνουν ασπριλες , αλλα ποτε δεν ειχα δει κατι τετοιο.
Πηρα το ματ σπρει της humbrol και εκανα μια πολυ ωραια χειμερινη παραλαγη, χαλια ασπρα !
Το περασα αρκετες φορες με αζαξ , πολλα χερια παρκετινη και στενο πινελο με το 117 και ψιλο ηρθε στα ισια του.
Εγινε ενα wash , δεν ξερω αν θελει κι αλλο και αρχισα τις σκονες , δεν το θελω λασπωμενο αλλα σκονισμενο.
Περασα τους δυο πρωτους τροχους , αλλα βαζοντας το fixer του mig ολο το σκονισμα χανεται , γιατι ;
[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/001.jpg[/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/002.jpg [/imgt] [imgt]
http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/006.jpg[/imgt]
[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/005.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/004.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/003.jpg[/imgt]