Αποστολέας Θέμα: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter  (Αναγνώστηκε 1521 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χατζηδημητριου Δ

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1101
  • Age: 53
  • Τόπος: Γλυκα Νερα
Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« στις: Σεπτεμβρίου 26, 2010, 07:47:47 μμ »
Oταν ανοιξα το κιτ για πρωτη φορα τρομαξα , πολλα κοματια , μα παρα πολλα κοματια και αν ειχε  και ερπυστριες τοτε τι θα γινοταν ;
Πολυ καλο κιτ και με καλη εφαρμογη , αλλα μια εβδομαδα κολλαγα και ακομα εχει....
Δοκιμασα να κανω προσκιαση πρωτα με ενα σκουρο πρασινο με φαρδια δεσμη στον αερογραφο και στην συνεχεια με ψιλη δεσμη το μαυρο.
Βαφτηκε με humbrol 117 σμαλτο και μετα παρκετινη και σηματα.
Οταν μετα για πρωτη φορα ειπα να περασω και ενα βερνικακι εγινε η πατατα.
Ειχα διαβασει στο φορουμ οτι τα βερνικια καμια φορα αφηνουν ασπριλες , αλλα ποτε δεν ειχα δει κατι τετοιο.
Πηρα το ματ σπρει της humbrol και εκανα μια πολυ ωραια χειμερινη παραλαγη, χαλια ασπρα !
Το περασα αρκετες φορες με αζαξ , πολλα χερια παρκετινη και στενο πινελο με το 117 και ψιλο ηρθε στα ισια του.
Εγινε ενα wash , δεν ξερω αν θελει κι αλλο και αρχισα τις σκονες , δεν το θελω λασπωμενο αλλα σκονισμενο.
Περασα τους δυο πρωτους τροχους , αλλα βαζοντας το fixer του mig ολο το σκονισμα χανεται , γιατι ;

[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/001.jpg[/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/002.jpg [/imgt]  [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/006.jpg[/imgt]

[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/005.jpg [/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/004.jpg [/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/003.jpg[/imgt]
Δεν θα βγω στην συνταξη ποτε , κουφαλα νεκροθαφτη

Αποσυνδεδεμένος athor1972

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2010
  • Age: 53
  • Τόπος: Δυτικά προάστια
  • Γιώργος Αθανασιάδης
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpete
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 01:30:04 πμ »
Οπως το είπες Δημήτρη ,φαίνεται εύκολο αλλα θέλει πολύ δουλίτσα. ::icon_thumright::
Μήπως απλά βάλεις τις σκόνες χωρίς fixer, κρατάνε αρκετα καλά και χωρις αυτό
(με την προυπόθεση να μην το πιάνεις πάντως και κάθε μέρα, με τα χέρια) :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος Χατζηδημητριου Δ

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1101
  • Age: 53
  • Τόπος: Γλυκα Νερα
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 03, 2010, 07:40:42 μμ »
Το styker τελος.
Μου βγηκε λιγο παραπανω σκονισμενο αλλα οταν ξεκινησα δεν μπορουσα να σταματησω.
Τα σακιδια δεξια και αριστερα δεν μου πολυαρεσουν , φαινονται σαν να ειναι ακουμπισμενα πανω και θα φυγουν στην πρωτη λακουβα.



[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/015.jpg [/imgt]  [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/024.jpg[/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/014.jpg [/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/013.jpg [/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/012.jpg [/imgt]

[imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/011.jpg[/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/009.jpg [/imgt]  [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/008.jpg [/imgt]  [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/007.jpg[/imgt]  [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/006-1.jpg[/imgt]

Παρατηρησεις,σχολια δεκτα (και τα αυστηρα)   ::thanks_smilie::
Δεν θα βγω στην συνταξη ποτε , κουφαλα νεκροθαφτη

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 03, 2010, 08:08:21 μμ »
Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα φορτώματα.
Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ.
 ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος DJ ANAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2634
  • Age: 54
  • Τόπος: Nürnberg/FRANKEN/ΣΕΡΡΕΣ
  • Χοντος Αναστασιος
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 03, 2010, 08:19:05 μμ »
Δεν μας ενοχλη και τοσο.Το αποτελεσμα ειναι παρα πολυ καλο και μας αρεσει.Τωρα για τα σακιδια,στο χερι σου ειναι εαν κανεις καπια επεμβασει.Εγω θα τα αφηνα για σχολειο στα επομενα. ::icon_thumright::
Τασος ::salut::

Αποσυνδεδεμένος svyatoslav

  • Κυριακος Γκογκας
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 423
  • Age: 45
  • Τόπος: Κορινθος-Σερρες
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 06, 2010, 02:32:18 μμ »
πως να σταματησεις να σκονιζεις? σε καταλαβαινω απολυτα. ομορφο fading εχει. Αν θες περνα ιμαντες στα σακιδια απο αλουμινοφυλλο (nescafe) η απο σακουλες σκουπιδιων (τις μαυρες) με καλο κοπιδι και κυανοακρυλικη ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8294
  • Age: 54
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Μ1130 Stryker Command Vehicle 1/35 Trumpeter
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 10, 2010, 12:39:53 πμ »
Ωραίο αποτέλεσμα όντως  ::icon_thumright::

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, ότι με λίγη δουλίτσα τα φορτώματα μπορούν να βελτιωθούν κατακόρυφα :!:

 ::eusa_clap::      ::eusa_clap::      ::eusa_clap::       ::eusa_clap::      ::eusa_clap::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Tags: