Τούμπανο είναι, εντυπωσιακός ο τονισμός των γραμμώσεων και το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ.

Τι κάνει μπαμ από ατέλειες (από στραβόγιαννος το παίζω και ειδικός τρομάρα μου

):
Η ραφή αριστερά και δεξιά στο ρύγχος, η οποία με το πλύσιμο τονίστηκε και σου χάλασε τα πάνελ. Επειδή αρχικά κι εγώ νόμιζα ότι η ραφή συμπίπτει με κάοιες γραμμές από πάνελ δεν είναι έτσι. Όπως βλέπω έχει συμβεί και σε άλλα σημεία αυτό.
Τα αυτοκόλλητα μάλλον τα πέρασες από πάνω από το πλύσιμο. Έτσι φαίνονται λίγο παράτερα.
Δεν έχεις ανεβάσει ακόμα φωτογραφίες του Eurofighter στο βάθος...
Το τραπέζι είναι σκονισμένο...
Το ίδιο και τα κρύσταλλα...

Μια χαρά το πας, καλύτερα από εμένα οπότε

Υ.Γ. Βρες ένα άλλο μέρος για φωτογραφίες, κατά προτίμηση με ουδέτερο φόντα για να "δείχνουν" καλύτερα τα μοντέλα. Δες φωτογραφίες από τους πιο παλιούς για να καταλάβεις...
