Αποστολέας Θέμα: Rafale της Revell στην 1/48  (Αναγνώστηκε 3785 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xristosXT

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 307
  • Age: 41
  • Τόπος: karditsara
Απ: Rafale της Revell στην 1/48
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2010, 10:21:34 μμ »
Ποοοολλλλυυυυ ωραιο...προφανως το "κατεχεις" το αθλημα. Μια παρατηρηση μονο, τα χερια σου ειναι πολυ "καθαρα" για μοντελιστη του  υψου σου...κανετους ενα γουωσακι...
αχαχαχαχαχαχ :mrgreen:θα τα κάνω!σ'ευχαριστώ φιλε μου!

Tags: