0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποοοολλλλυυυυ ωραιο...προφανως το "κατεχεις" το αθλημα. Μια παρατηρηση μονο, τα χερια σου ειναι πολυ "καθαρα" για μοντελιστη του υψου σου...κανετους ενα γουωσακι...