Γεια σου φιλε Δημητρη, καλη προσπαθεια το Φ-16 πολυ καλυτερη απο το τελευταιο δικο μου

Με την εμπειρια ολοι βελτιωνομαστε.
Οσον'αφορα τα προβληματα με το λευκο χρωμα, με ταλαιπορουσε και μενα πολυ.
Σκεφτηκα και εκανα το εξης.Μεσα στο λευκο που ειχα εβαλα και το ανακατεψα με ενα ανοιχτο γκριζο.
Εβαλα τοσο ωστε να μην αλλαξει το λευκο.
Διαπιστωσα οτι το χρωμα εστρωνε πολυ καλυτερα.Τρια αραια χερακια με πινελο μου καλυπταν πολυ καλα την επιφανεια του μοντελου.
Κανε μια δοκιμη, μπορει να σε βολεψει αυτο το κολπο.