ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο βαψίματος φιγούρας
IBANEZos:
Αντε και κοντευουν οι μερες... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::icon_thumright:: ::salut::
sluff:
ολα καλα και σε αυτο το σεμιναριο μαθαμε αρκετα πραγματακια,να δουμε ποτε θα τα εφαρμοσουμε κιολας :mrgreen:
συγχαρητηρια στο αφεντικο και για τον μπουφε...ηταν ολα τα λεφτα!!
και φυσικα δεν φυγαμε με αδεια χερια....αντε στο επομενο τωρα ::salut::
Stavros:
εξαιρετικό σεμινάριο και event γενικά
::icon_thumright::
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: συγχαρητηρια στο Χρήστο για την επίδειξη
::icon_thumright::
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: συγχαρητήριασ στον Κώστα για τη φιλοξενία και το μπουφέ
::icon_thumright::
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
αντε και στο επόμενο
(νομιζω τέλη Φεβρουαρίου με το Ν. Καββαθά για ...αεροπλάνα)
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
::salut::
Σ.Σ.
IBANEZos:
Ρε γ@μοτο δεν μπορεσα να ερθω :cry: :cry:
Κριμα
Γιώργος Ροΐδης:
Πρόεδρε,θα ανακοινωθεί το επόμενο για τα αεροπλάνα,σωστά? :roll:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση