ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο βαψίματος φιγούρας

(1/4) > >>

Christosjager:
Αυτό το Σάββατο 30 Ιανουαρίου στις 12:00 - 16:00 (και λίγο παραπάνω) θα κάνω ένα σεμινάριο βαψίματος Γερμανού αρματιστή στο Real Models στον ʼλιμο, Θουκιδίδου 28, τηλ. 2109843560. Στις 14:00 θα γίνει διάλειμμα για σνακ και ποτό.
Θα βάψω field gray, μαύρο jacket, άσπρη parka και ότι άλλο επιθυμήσουν οι παρευρισκόμενοι σχετικό με ρούχα του γερμανικού στρατού κατά τον Β'ΠΠ. Θα εξαιρεθούν οι παραλλαγές γιατί αυτό απαιτεί ένα σεμινάριο μόνο του (ίσως και δύο).
Σας περιμένω να γνωριστούμε και από κοντά (με όσους δεν έχω γνωριστεί).

                                     Χρήστος Παναγιωτόπουλος

Πέτρος:

--- Παράθεση από: Christosjager στις Ιανουαρίου 25, 2010, 02:28:05 μμ ---Αυτό το Σάββατο 30 Ιανουαρίου στις 12:00 - 16:00 (και λίγο παραπάνω) θα κάνω ένα σεμινάριο βαψίματος Γερμανού αρματιστή στο Real Models στον ʼλιμο, Θουκιδίδου 28, τηλ. 2109843560. Στις 14:00 θα γίνει διάλειμμα για σνακ και ποτό.
Θα βάψω field gray, μαύρο jacket, άσπρη parka και ότι άλλο επιθυμήσουν οι παρευρισκόμενοι σχετικό με ρούχα του γερμανικού στρατού κατά τον Β'ΠΠ. Θα εξαιρεθούν οι παραλλαγές γιατί αυτό απαιτεί ένα σεμινάριο μόνο του (ίσως και δύο).
Σας περιμένω να γνωριστούμε και από κοντά (με όσους δεν έχω γνωριστεί).

                                     Χρήστος Παναγιωτόπουλος

--- Τέλος παράθεσης ---

μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

γράψε μετά και καμιά συνταγή, μπούσουλα για ανοιχτά - σκούρα του field gray, μαύρο jacket, άσπρη parka για τους εκτός Αθηνών

Christosjager:
Μείνε ήσυχος θα ποστάρω σιγά σιγά SBS για όλα.

Getsa:
Και πρόσωπο έτσι?

xmarkelos:
Μπραβο βρε παιδια.Μονο καντε κατι και για μας που οι αναγκες της ζωης μας εχουν φυλακισμενους μεσα στο σπιτι.
Δεκτα τα παντα ακομα και VIDEO(ΧΑΧΑΧΑΧΑ πολλα ζηταω)
Παντως ευχαριστω εκ των προτερω.

Καλη Επιτυχια

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση