ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
Σεμινάριο βαψίματος φιγούρας
Symeon:
--- Παράθεση από: Christosjager στις Ιανουαρίου 31, 2010, 01:20:52 μμ ---Συμεών έχεις δίκιο, θα γίνουν σεμινάρια και στο κέντρο στο εγγύς μέλλον.
--- Τέλος παράθεσης ---
::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
sluff:
παντως το επομενο θα ειναι στις 27 φεβ. για αεροπλαναδες :wink:
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση