ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

Σεμινάριο βαψίματος φιγούρας

<< < (4/4)

Symeon:

--- Παράθεση από: Christosjager στις Ιανουαρίου 31, 2010, 01:20:52 μμ ---Συμεών έχεις δίκιο, θα γίνουν σεμινάρια και στο κέντρο στο εγγύς μέλλον.

--- Τέλος παράθεσης ---

 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

sluff:
παντως το επομενο θα ειναι στις 27 φεβ. για αεροπλαναδες :wink:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση