...να με συγχωρείτε!!

Εγώ δε σε συγχωρώ καθόλου!

Αν δε δω τυλιγμένο επιμελώς χαλάκι προσευχής, δεμένο κάπου, δε σε συγχωρώ με τίποτα. Αλλά τι να γίνει, θα κάνω υπομονή να δω που θα καταλήξει το τσαντήρι...
Οσο για τον κινητήριο, τι να πω, ο εφιάλτης του μοντελιστή

Μήπως είναι καμμιά μετασκευή σε τοπικό μαγαζί; Κάτι σαν αυτά που είχαμε εδώ παλιότερα που φουσκώνανε φτερά και κόβανε ελατήρια για να χαμηλώσουν τα Zastava και τα Lada;
Ρε μήπως είναι ο κάγγουρας των ταλιμπάν;