0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μικρή πρόοδος με τα αρχικά βαψήματα....(βαψήματα είπα!! )...και να με συγχωρέσετε για τις πολύ πρόχειρες φωτό!.....:
Σάκη πολύ ωραίο το βάψιμο, το chipping (ψηιππινκ - με ελληνικούς χαρακτήρες ) όμως μου αρέσει ιδιαίτερα, πολύ πετυχημένο και στα σωστά σημεία. Αυτό το σβηστό πως το κάνεις; (ψεκάζεις "σύννεφο" μετά;)
Μονο ο Θεος συγχωρει ....εμεις ποτε Οι φθωρες στο χρωμα ειναι Ειναι με σφουγγαρι ;