0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χερ Τανάσσεν μπράβο!!!Πάρα πολύ ωραίο βάψιμο!!!!
Ρε Θανάση, πόσο καιρό σκοπεύεις να κατασκηνώσεις με το τσαντίρι σου σε αυτό το τόπικ;;; ΤΕΛΕΙΩΝΕ να το απολύσουμε ολοκληρωμένο
Να μην αλλαξεις το μιλιπουτ "κουβερλι" Ειναι πολυ καλο!! Αν θελεις να το αλλαξεις γιατι σου φαινεται πχ "βαρετο" σαν εφε,κοτσαρε του κανενα πεδιλο ερπυστριας επανω(αφου σου περισσευουν ) να γινει λουκουμι! Αναμενω την συνεχεια και ιδιως τις φθορες!!!!
Φίλε Θανάση,εξαιρετικό!!!Τρομερό βάψιμο και άψογη κατασκευή-όπως μας έχεις συνηθίσει άλλωστε.Τι πράσινα χρησιμοποίησες;