0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφοι για τα σχόλια και τις ευχές σας!... Γιώργο(Athor1972),οι πίσω βάσεις των βαρελιών (τόσο τα δυο ακριανά, όσο και τα μεσαία που τους λύπει το τελευταίο σκέλος) κόπηκαν και τρύφτηκαν μέχρι να πάρουν την επιθυμητή μορφή .
άντε να δούμε και βάψιμο τώρα σαν την φωτογραφία
Στην πραγματική φωτογραφία φαίνεται κάτι σαν αφίσα στο πλάϊ του πύργου. Ξέρει κανείς ποιανού φωτογραφία είναι;
Ε ρε τι έχει να γίνει με το βάψιμο!!!Spoiler (hover to show)Τα παραπάνω αφού συνήλθα
δώσε φώτο στο λαω... να τα έχουμε σαν reference για το detailing p.s.1 οι ερπύστριες μηπως ειναι αναποδα p.s.2. ο κινητήριος της tamiya τ-55 δεν κάνανε??? Εαν σου περισσεύουν τα θέλω