Συνχαρητήρια Petran.Πολύ καλή δουλειά.Υπέροχη η απόδωση των διαφορετικών υλικών της φιγούρας ,μέταλα σάρκα.Καταπληκτικά τα κέρατα.
Απίθανες μικροσκοπικές φθορές.Έκανες τι φιγούρα να φαίνεται τεράστια και εύκολη.Βέβαια και για τα δύο ισχύει το αντίθετο.