Αποστολέας Θέμα: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"  (Αναγνώστηκε 1763 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« στις: Ιουνίου 23, 2009, 12:36:21 πμ »
Μιας και η ζημιά έπρεπε να γίνει σωστή αποφάσισα να μπω και στον κόσμο της φιγούρας. Ας είναι καλά τα εκθέματα της φετινής έκθεσης του Star Club.  :wink:

Έτσι αποφάσισα να φτιάξω για αρχή κάτι εύκολο  :shock: . Φιγούρα της MINIART σε 1/16 με άλογο.  :roll:



Η κατασκευή αυτής της φιγούρας φτιάχνεται ταυτόχρονα με εκστόμιση πολλών "γαλλικών" μιας και η έννοια "εφαρμογή" απλά δεν υπάρχει στο λεξικό τους.
Θα τα πούμε στην πορεία γι' αυτά. Δείτε μερικές φωτό από την εξέλιξη και θα τα λέμε...




"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 23, 2009, 12:59:30 πμ »
Μιας και η ζημιά έπρεπε να γίνει σωστή αποφάσισα να μπω και στον κόσμο της φιγούρας. Ας είναι καλά τα εκθέματα της φετινής έκθεσης του Star Club.  :wink:
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω για αρχή κάτι εύκολο  :shock: . Φιφούρα της MINIART σε 1/16 με άλογο.  :roll:

καλά πλάκα με κάνεις; , αυτή είναι εύκολη φιγούρα; απο τις πιο δύσκολες και σε μεγάλη κλίμακα....τις συγκεκριμένη την είχα δεί πρίν μερικά χρόνια και έχει και άλλες ναπωλεόντιες άν θυμάμαι καλά η σειρά-πλάστικό όμως  :roll: όχι καλή λεπτομέρεια-..
εγώ θα σου έλεγα να την αφήσεις και να βάψεις μια άλλη....άν παρόλαυτά επιμένεις ελπίζω να σε εμπνεύσω, με τους μισοτελειομένους μου cuirassiers σε 1:72  :wink:

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:02:16 πμ »
Το διαπίστωσα ότι δεν είναι εύκολη γι' αυτό και το  :shock: . Βέβαια μετά την "απομάκρυνση από το ταμείο".  :mrgreen:  :mrgreen:
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:20:32 πμ »
 φιλε getsa την εχω φτιαξει με λιγη προσοχη βγαινει δεν ειναι δα και τοσο ασχημη προχωρα ::icon_thumright::

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:40:57 πμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος SnakeEye

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 936
  • Age: 51
  • Τόπος: Κομοτηνή
  • Si vis pacem para bellum
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 23, 2009, 02:34:21 πμ »
ʼντε καλή αρχή. Το cuirassier από ότι ξέρω αποδίδεται σαν  "θωρακοφόρος" στα Ελληνικά.

Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 23, 2009, 08:18:52 πμ »
Καλη αρχη και απο εμενα φιλε μου!
Λαδακια?
 ::icon_thumright::
Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 23, 2009, 09:07:23 πμ »
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 61
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 23, 2009, 10:36:57 πμ »
Ωπ, νέοι ορίζοντες! Χαρά στο κουράγιο σου! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Εμένα προσωπικά οι φωτογραφίες του Start Club είχαν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Δεν πρόκειτε να πιάσω ποτέ φιγούρα. Εκτός αν θέλω να πεθάνει κόσμος από τα γέλια...
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 23, 2009, 10:50:10 πμ »
Spoiler (hover to show)

Humor κάνω, γι' αυτό και τα εισαγωγικά. Το κουράσιος (δεν νομίζω να υπάρχει τέτοια λέξη) μου προέκυψε από το κουραστικός (λόγω ποιότητας του κιτ) και του cuirassier.
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 23, 2009, 11:34:29 πμ »
Kαλα κουραγια Γιωργο! Αναποδα μπαινεις στις φιγουρες :mrgreen:. Συνηθως αρχιζεις απο μικρες κλιμακες με καλη λεπτομερεια και συνεχιζεις με τις μεγαλες! Αλλα βεβαια περι ορεξεως...(οπως μου αρεσει να λεω...). Λοιπον keep going mon ami ::salut::
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

Αποσυνδεδεμένος MORFEAS62

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 203
  • Age: 63
  • Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
  • modelclub.gr
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:02:45 μμ »
Καλό κουράγιο και από μένα Γιώργο!!! Αν και ο Γιάννης Λάλης μου έχει μάθει ότι πρωτεύων ρόλο στη φιγούρα παίζει να είναι σωστή ανατομικά (που εκεί πρέπει να είναι σωστή η δική σου). Απο εκεί και πέρα με δουλίτσα και μεράκι φτιάχνεις παπάδες. Ίσως πολλές φορές χρειαστεί να ζωγραφίσεις (λόγω έλλειψης ανάγλυφης λεπτομέρειας), παρά απλά να βάψεις. Επίσης πολύ χρήσιμο εργαλείο για πλαστικές (λοφία, χαίτη, ουρά κ.ά) είναι ο πυρογράφος. Μεταμορφώνεις τελείως τις φιγούρες. Καλή συνέχεια λοιπόν και αναμένουμε τα επόμενα στάδια σε φωτό.
 ::salut:: Βασίλης

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:24:57 μμ »
Καλό κουράγιο και από μένα Γιώργο!!! Αν και ο Γιάννης Λάλης μου έχει μάθει ότι πρωτεύων ρόλο στη φιγούρα παίζει να είναι σωστή ανατομικά (που εκεί πρέπει να είναι σωστή η δική σου). Απο εκεί και πέρα με δουλίτσα και μεράκι φτιάχνεις παπάδες. Ίσως πολλές φορές χρειαστεί να ζωγραφίσεις (λόγω έλλειψης ανάγλυφης λεπτομέρειας), παρά απλά να βάψεις. Επίσης πολύ χρήσιμο εργαλείο για πλαστικές (λοφία, χαίτη, ουρά κ.ά) είναι ο πυρογράφος. Μεταμορφώνεις τελείως τις φιγούρες. Καλή συνέχεια λοιπόν και αναμένουμε τα επόμενα στάδια σε φωτό.
 ::salut:: Βασίλης

οπως επισης το καναβι (του υδραυλικου ετσι?)και το λοφιο το μακρουλο στο κρανος απο καθαριστικο για πιπες ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 23, 2009, 01:34:45 μμ »
οπως επισης το καναβι (του υδραυλικου ετσι?)και το λοφιο το μακρουλο στο κρανος απο καθαριστικο για πιπες ::salut::

Ώπα ρε παιδιά, τα tips να δίνονται πιο ξεκάθαρα λόγω του "γκαγκά" κεφαλιού μου στις φιγούρες.
-Που μπορώ να χρησιμοποιήσω εδώ το κανάβι  :?:
-Το καθαριστικό για πίπες μοιάζει και μπορεί να αντικαταστήσει το λοφίο  :?:
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 23, 2009, 02:24:24 μμ »
στο λοφιο και στη χαιτη καναβι

ναι μοιαζει παρα πολυ και ειναι πιο αληθοφανες το καθαριστικο
και επειδη αυτα ειναι πακετο των 50 και εσυ θα χρειαστεις 1/3 απο ενα
με τα υπολοιπα καθαριζεις τον αερογραφο

νερακι βρηκες?

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #15 στις: Ιουνίου 23, 2009, 02:29:35 μμ »
λεω γι αυτο το ορθιο κοκκινο στη φωτο

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #16 στις: Ιουνίου 23, 2009, 03:38:55 μμ »
Spoiler (hover to show)
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #17 στις: Ιουνίου 23, 2009, 04:13:09 μμ »
Φανταστικό το θέμα σου.Φίλε σε αυτή την κλίμακα μπορείς να κάνεις πολλά ακόμα και τα ''σάλια'' της φοράδας.
Ανυπομωνώ να δω φωτο από δουλειά.Καλή αρχή λοιπόν και καλά τελειώματα.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος Getsa

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2963
  • Age: 53
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #18 στις: Ιουνίου 24, 2009, 10:46:07 πμ »
Εμένα προσωπικά οι φωτογραφίες του Start Club είχαν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Όπως τα λες Γιώργο. Για 'μενα "start" ήταν ή έκθεση αυτή. Ελπίζω να μην έχει σύντομο end.

Kαλα κουραγια Γιωργο! Αναποδα μπαινεις στις φιγουρες :mrgreen:. Συνηθως αρχιζεις απο μικρες κλιμακες με καλη λεπτομερεια και συνεχιζεις με τις μεγαλες! Αλλα βεβαια περι ορεξεως...(οπως μου αρεσει να λεω...). Λοιπον keep going mon ami ::salut::

Δεν καταλαβαίνεις τώρα; Αρχάριος στις φιγούρες, είδα φτηνό-καλό-και μπόλικο και μπήκα.

"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #19 στις: Ιουνίου 24, 2009, 11:13:08 πμ »
Δεν καταλαβαίνεις τώρα; Αρχάριος στις φιγούρες, είδα φτηνό-καλό-και μπόλικο και μπήκα.

Παντως για να'μαι ειλικρινης κι εγω ξεκινησα με μεγαλη κλιμακα (1/12 νομιζω) τη παρακατω κυρια, και καθε αλλο παρα φτηνη! :mrgreen: (ρητινη βλεπεις)
 
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #20 στις: Ιουνίου 24, 2009, 01:22:12 μμ »
Παντως για να'μαι ειλικρινης κι εγω ξεκινησα με μεγαλη κλιμακα (1/12 νομιζω) τη παρακατω κυρια

Δέν την βάζεις σε μεγαλύτερη φωτό;  :mrgreen: ::danseuse:: ::danseuse::

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
« Απάντηση #21 στις: Ιουνίου 24, 2009, 02:49:39 μμ »
Δέν την βάζεις σε μεγαλύτερη φωτό;  :mrgreen: ::danseuse:: ::danseuse::

Spoiler (hover to show)
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

Tags: