Αποστολέας Θέμα: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος  (Αναγνώστηκε 3604 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

salonikios

  • Επισκέπτης
1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« στις: Ιουνίου 16, 2009, 09:11:24 μμ »
 Η φιγούρα είναι απο την El Viejo Dragon. Το αφιερώνω στα παιδιά απο το IN TROTH GROUP (άν και θα προτιμούσα να τους αφιέρωνα καλύτερη δουλειά) και extra ευχαριστώ στον Δημήτρη (DIM57) - να σαι καλά- για τη βοήθεια με τις φωτό. Δυστηχώς έγιναν πολλές κατασκευαστικές ατυχίες (δέν θέλω να τις θυμάμαι  :evil:) με αποτέλεσμα στα μετέπειτα βαψίματα να μήν έχω όρεξη να ασχοληθώ με λεπτομέρειες. η ασπίδα είναι με ελεύθερο χέρι οπότε μή  ::violent1::, το δόρυ επειδή μου την έσπασε, δέ το ίσιωσα ::glossa:: ....αφήνω την (πολύ) γκρίνια και περνάω στις φωτό

 
By ipotis


By ipotis
 
αυτός πετάει στα σύννεφα


By ipotis
  ::lol18:: ::lol18::...μάλλον ο assasin που έχω στο προφίλ μου είναι από αυτή την πόλη  ::glossa::


By ipotis

α ρε Δημήτρη καλλιτέχνη -αυτό είναι τζέτ-



By ipotis

 

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 16, 2009, 09:16:09 μμ »
Tu quoque,teo, fili mi? alea jacta est ?
μπραβο Θεοφιλε καλος ο λατινος

Ave figuri imperator, Dimitrio  te salutant ::salut::
 :mrgreen: :mrgreen:


Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 16, 2009, 09:52:38 μμ »
Δημήτρη δεν κάνεις και καμιά μετάφραση να καταλαβαίνουμε και εμείς οι αγράμματοι.Τα λατινικά δεν τα πρόλαβα στο σχολείο.

Θεόφιλε εκπληκτική δουλειά στην ασπίδα ,πραγματικά μεγάλη πρόκληση,παρόλα αυτά πιστέυω οτι η συγκεκριμένη φιγούρα δεν είναι και ότι καλύτερο έχει να αναδείξη η συγκεκριμένη εταιρεία και σίγουρα δεν σου άφησε περιθώρεια για πολλά πολλά.Αν το σκάλισμα δεν βοηθά πως μπορεί κάποιος να την αναδέιξη.Και ειδικά με τον τρόπο των ακρυλικών.Συνχαρητήρια που την έφτασες στο τέλος της παρόλες τις αναποδιές που συνέβησαν.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 16, 2009, 10:35:33 μμ »
 
Tu quoque,teo, fili mi? alea jacta est ?
μπραβο Θεοφιλε καλος ο λατινος
Ave figuri imperator, Dimitrio  te salutant ::salut::
 :mrgreen: :mrgreen:
ώπα και λατινικά γνωρίζουμε ;..... ::glossa::

πιστέυω οτι η συγκεκριμένη φιγούρα δεν είναι και ότι καλύτερο έχει να αναδείξη η συγκεκριμένη εταιρεία και σίγουρα δεν σου άφησε περιθώρεια για πολλά πολλά.Αν το σκάλισμα δεν βοηθά πως μπορεί κάποιος να την αναδέιξη.Συνχαρητήρια που την έφτασες στο τέλος της παρόλες τις αναποδιές που συνέβησαν.

ʼν και η συγκεκριμένη εταιρία δέν είναι και ότι καλύτερο η φιγούρα δέν φταίει (έχω και άλλη σαφώς χειρότερη)...όταν βγαίνει 2 φορές απο τους πείρους (άν και ήταν και κολλημένη!) και μου φεύγουν τα χέρια, βγάζοντας παράλληλα και τα highlight άστα....η κόλλα μου δημιούργησε προβλήματα, αυτή που πρότεινες κάνει για μεταλλικές φιγούρες;....πάω  για ένα  ::icon_pidu:: και τα λέμε αργά....

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 16, 2009, 11:06:57 μμ »
σιγα μη ξερω λατινικα και εγω συνηθως ελλειπα  αυτα ειναι οι 3 απο τις τεσσερεις γνωστες φρασεις του καισαρα απο wiki παραφρασμενες
και συ τεκνο τεο ?ο κυβος εριφθη ..χαιρε αυτοκρατορα της φιγουρας  ::glossa::ο Δημητρης σε χαιρετα

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 16, 2009, 11:07:18 μμ »
Δημήτρη δεν κάνεις και καμιά μετάφραση να καταλαβαίνουμε και εμείς οι αγράμματοι.Τα λατινικά δεν τα πρόλαβα στο σχολείο.


ʼσε, θα σου μεταφράσω εγώ τι έγραψε ο Δημήτρης    :mrgreen: :  ".... Σκ@τ@, Τέο, πως τον έκανες έτσι ? Καλά τόσο άχρηστος είσαι ?"   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  ... σίγουρος ότι κανένας δε γνωρίζει Λατινικά και μετά τον καλοπιάνει στα Ελληνικά   ::glossa:: :lol:

Λοιπόν, πέρα από την πλάκα, εγώ πάντα θα θαυμάζω τέτοιες δουλειές γιατί το θεωρώ κατόρθωμα να δουλέψεις με τέτοια λεπτομέρεια πάνω σε τόσο μικρή επιφάνεια    ::eusa_clap:: ::eusa_clap::   Η δουλειά που έχει γίνει στην πανοπλία και την ασπίδα, προσωπικά, μου αρέσει πάρα πολύ  ::icon_thumright::

Και μπράβο Θεόφιλε για το κουράγιο σου γιατί γνωρίζω τι δυσκολίες και ατυχίες συνάντησες μέχρι να την ολοκληρώσεις....  :wink:
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 16, 2009, 11:31:07 μμ »
Θεόφιλε η κόλλα που σου πρότεινα είναι must για μεταλλικές φιγούρες και δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναπατήσεις  ποτέ φίλε.
Παρεπιπτόντως φανταστικό φωτομονταζ και παρουσίαση.Ευχαριστούμε και για την αφιέρωση.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 17, 2009, 01:09:22 πμ »
σιγα μη ξερω λατινικα και εγω συνηθως ελλειπα  αυτα ειναι οι 3 απο τις τεσσερεις γνωστες φρασεις του καισαρα απο wiki παραφρασμενες
και συ τεκνο τεο ?ο κυβος εριφθη ..χαιρε αυτοκρατορα της φιγουρας  ::glossa::ο Δημητρης σε χαιρετα

η τέταρτη ποιά είναι;  :roll:

ʼσε, θα σου μεταφράσω εγώ τι έγραψε ο Δημήτρης    :mrgreen: :  ".... Σκ@τ@, Τέο, πως τον έκανες έτσι ? Καλά τόσο άχρηστος είσαι ?"   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  ... σίγουρος ότι κανένας δε γνωρίζει Λατινικά και μετά τον καλοπιάνει στα Ελληνικά   ::glossa:: :lol:
Το πιστεύω και γώ αυτό... ::glossa::....  ::thanx:: Νικόλα και για τα καλά λόγια (αφού ήρθε και το Lucky ποιος σε πιάνει  ::icon_thumright::

Θεόφιλε η κόλλα που σου πρότεινα είναι must για μεταλλικές φιγούρες και δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναπατήσεις  ποτέ φίλε.
Παρεπιπτόντως φανταστικό φωτομονταζ και παρουσίαση.Ευχαριστούμε και για την αφιέρωση.

  ::helpsos:: Σταμάτη με την κόλλα (σε ευχαριστώ φίλε)....όσο για το φωτομοντάζ και την παρουσίαση έχουμε μαζί μας μεγάλο ::director::, χαραμίζεσαι αγόρι μου στο modelclub  ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος Hummel Moss

  • Μποζίνης Αθανάσιος
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2058
  • Age: 57
  • Τόπος: akamatistan
  • Das Reich
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 17, 2009, 01:15:50 πμ »
tudum gofretum socolatum!..ωρίστε κι εγώ είπα το λατινικό μου!..πολύ ωραίο Θεοφιλε αν και νομίζω οτι οι φωτό το αδικούν!...για φέρτω καμία βολτα απο το κίτσεν για περεταίρω οφθαλμόλουτρο!... ::salut::

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 17, 2009, 03:14:22 πμ »
Veni, vidi, vici     ::arrowred:: ηρθα ειδα νικησα

αλλη φορα πιο μεγαλες φιγουρες αυτες ειναι βασανο :shock: για τα ματια σου

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 17, 2009, 08:27:57 πμ »
DUM SPIRO SPERUM :Οσο Ζω Ελπίζω.Παιδιά δεν ξέρω αν ταιριάζει στην περίσταση αλλά μόνο αυτό ξέρω από λατινικά.

Οσο για το FOTOM MONTARUM τον ξέρω τον καλλιτέχνη φίλε Τεό και σ'αυτόν πήγαιναν τα ευσιμα.

Θεόφιλε περιμένουμε για την επόμενη και σύντομα,τώρα που πήρες φόρα.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 17, 2009, 10:03:54 πμ »
AMAMUS DUM HAMSAMUS (Χαρυ Κλυν Ιστορικα λογια :mrgreen:) Οσο για τη φιγουρα, προσωπικη αποψη παντα, θα επρεπε να παιξεις περισσοτερο με τις σκιες στα μεταλλα, δεδομενου τη ποιοτητα της χυτευσης, δε "περναει" για καινουργια! Κατα τ'αλλα... ::icon_thumright::
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 17, 2009, 01:01:30 μμ »
CARPE DIEM! (άντε να πώ και γώ κάτι)

 ::arrowred:: Θανάση (Her Thanasen  ::glossa::) την φιγούρα θα τη φέρω μαζί με άλλες στο κιτσόμπαρο  ::talking_smilie:: (άν συναντηθούμε ποτέ!)

  ::arrowred:: Σταμάτη τώρα απο Ιούλη με τον Βίκινγκ

 ::arrowred:: φίλε Γιώργο δέν κατάλαβα τι έγραψες...το μέταλλο απλά γυαλίστηκε (να μήν βγάζει άλλο μαυρίλα) και περάστηκε με το smoke της Lifecolor (δέν βρήκα της Tamiya :evil:) για σημάδια οξείδωσης - εσύ πώς δουλεύεις το λευκό μέταλλο αλλά και τα χρυσά-;

Αποσυνδεδεμένος sirhogr

  • Για τους φιλους Γιωργος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 670
  • Age: 58
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • To create something you must be something.
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 17, 2009, 02:02:07 μμ »
::arrowred:: φίλε Γιώργο δέν κατάλαβα τι έγραψες...το μέταλλο απλά γυαλίστηκε (να μήν βγάζει άλλο μαυρίλα) και περάστηκε με το smoke της Lifecolor (δέν βρήκα της Tamiya :evil:) για σημάδια οξείδωσης - εσύ πώς δουλεύεις το λευκό μέταλλο αλλά και τα χρυσά-;

Φιλε μου(αληθεια Δημητρη δε σε λενε?) προσωπικα εχω πολλους τροπους για την αποδοση του μεταλλου (και παντα πειραματιζομαι και με αλλους καινουργιους τροπους ). Αναλογα το εφε που θελω ν'αποδωσω, απο γυαλισμα του μεταλλου, οπως ανεφερες, μεχρι βαψιμο μαυρου η καφε και στρωματα στεγνου πινελου. Βαψιμο με ακρυλικα, λαδια, μελανια, χρωματα αλκοολουχα. Αν δεις http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,11967.0.html αλλο τροπο εχω χρησ/σει στην ασπιδα, αλλο στο κρανος, και αλλο στο υγρο πυρ! Πιστευω οτι τα μεταλλα σου παραειναι "καινουργια". Αλλα περι ορεξεως... ::salut::
When we accept tough jobs as a challenge and wade into them, miracles can happen!

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 17, 2009, 06:35:03 μμ »
Θεόφιλος λέγομαι....σίγουρα μπορούσα να περάσω και ένα λάδι cassel earth (όπως ο Major) στο μέταλλο αλλά όπως είπα και άνω δέν ασχολήθηκα με λεπτομέρειες γιατί είχα απο την αρχή αναποδιές...νά σαι καλά ::salut::

Αποσυνδεδεμένος DIM57

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4210
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #15 στις: Ιουνίου 19, 2009, 04:27:23 μμ »
μια ερωτηση προς φιγουρατζηδες ιστορικης φυσεως
οι βικινγκς πολεμιστες εβγαιναν εξω απο ιουλιο και μετα? :twisted:

Αποσυνδεδεμένος c.nemo

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4824
  • Age: 54
  • Τόπος: Κερκυρα ...Τόπος των απήδαλων πλοίων των Φαιακων.
  • σταμάτης άνθης
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #16 στις: Ιουνίου 19, 2009, 05:11:26 μμ »
Εννοέιτε φίλε και έφταναν μέχρι τη Saloniki.

"Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω: είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος."
Ν. Καζαντζάκης, 1883-1957

Αποσυνδεδεμένος jasonosaj

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Age: 29
Απ: 1/32 Ρωμαίος Λεγεωνάριος
« Απάντηση #17 στις: Ιουνίου 19, 2009, 05:13:22 μμ »
Ήρθα,Είδα,τέλειο
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
current builds:half moon-billings
next builds:new bedford whaleboat-model shipways,benjamin w latham

Tags: