Καλώς μας ήρθες φίλε.. Σε παρακαλούμε να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και με μικρά γράμματα (και εμένα έτσι μου είπαν οταν ήρθα :mrgreen

)
Για τις φιγούρες τώρα θα έλεγα οτι οι φώτο σαφώς και αδικούν την δουλειά σου.
Θα έλεγα οτι θέλεις δουλειά ακόμη όσο αφορά τις σκιάσεις και τα σχετικά αλλά βλέπω ότι έχεις καλό και "καθαρό" χέρι.
Τέλος μου άρεσε ότι στό πρόσωπα τα μάτια είναι συμμετρικά και γενικά είναι προσεγμένο.
Μια μικρή λεπτομέρεια είναι οτι δεν έβαψες τα μαλλιά του ΄σκοπευτή κάτω απο το μαντήλι.
Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια.
