Αποστολέας Θέμα: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)  (Αναγνώστηκε 5829 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #50 στις: Νοεμβρίου 06, 2008, 09:11:03 μμ »
Fora Larisa !!! παντα αξιζει η επισκεψη στην 110...Οσο για αναμνηστικα ενα ονομα θα πω και τιποτα περισσοτερο "Highlander" :twisted:

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #51 στις: Νοεμβρίου 06, 2008, 10:18:14 μμ »
..και θα προσθέσω: Highlander + ποσότητα..

Ποτέ δεν παίρνουμε 1 στο Highlander..  ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος 337.x

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 220
  • Age: 48
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΙΑ
  • modelclub.gr
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #52 στις: Νοεμβρίου 06, 2008, 11:52:08 μμ »
Απ οτι ακουσα την δευτερα και τριτη εχει κανονικα πτητικο προγραμμα στην 110Π.Μ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ FANTOMAS

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #53 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 12:37:22 πμ »
Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του Stavros ::glossa::

Ακυρώθηκαν οι δεξιώσεις αλλά οι Μονάδες προς το παρόν είναι ανοικτές στο κοινό όπως ανακοινώθηκε πριν από το ατύχημα. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #54 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 08:26:13 μμ »
Έχουμε νεώτερες πληροφορίες σχετικά με το αν τελικά θα είναι ανοικτές οι μονάδες :?:

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #55 στις: Νοεμβρίου 07, 2008, 08:52:35 μμ »
Έχουμε νεώτερες πληροφορίες σχετικά με το αν τελικά θα είναι ανοικτές οι μονάδες :?:

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι ισχύουν όσα έγραψα. Ο εορτασμός γίνεται αλλά χωρίς δεξιώσεις λόγω πένθους για τους πεσόντες.

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #56 στις: Νοεμβρίου 08, 2008, 06:07:34 μμ »
αυριο πρωι κυριακης 9/11 ειμαι για Τατοι,αλλος κανεις ?

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
« Απάντηση #57 στις: Νοεμβρίου 09, 2008, 11:22:12 μμ »
Υπενθυμιζω,επισκεψεις στα αεροδρομια γινονται και τις επομενες δυο ημερες συμφωνα με το παρακατω προγραμμα ::arrowdown::

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου     από 09:00 έως 17:00
Τρίτη 11 Νοεμβρίου    από 09:00 έως 17:00

 :arrow: http://www.haf.gr/el/pa2008/default.asp

προσωπικα ισως ξανα παω αυριο πρωι εως μεσημερακι Δεκελεια και Ελευσινα (Τριτη)

οποιος ειναι για παρεα ας στελει πμ ::salut::

Tags: