Αποστολέας Θέμα: Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008  (Αναγνώστηκε 27853 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 40
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:

α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)

Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)

Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)

 ::salut::
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 40
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
γιατι να μην υπαρχει emoticon που να σταυροκοπιεται???  μακαρι να ερθουν και οι ρωσοι!!!

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Υπάρχει αυτό που προσεύχεται ::eusa_pray::


:)
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 40
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Ωραια τοτε...

::eusa_pray:: ::eusa_pray:: ::eusa_pray::

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:

α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)

Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)

Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)

 ::salut::

Ελπίζω οι υπεύθυνοι της USAFE να μην μας στείλουν πάλι όπως στον Αρχάγγελο τα F-16 με τους δυο ξενέρωτους χειριστές που έκλεισαν άρων άρων την καλύπτρα και πήγαν για μπύρες! ΄Στείλτε κανα F-15 παιδιά!

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Μόλις τώρα πρόσεξα ότι το μήνυμα μου δημοσιεύθηκε "μισό".

Ελλείψη δυνατότητας τροποποίησης, αναγκάζομαι να κάνω την διόρθωση/συμπλήρωση με αυτόν τον τρόπο

Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:

α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του θα χρειαστεί τροποποίηση του προγράμματος τους   http://www.raf.mod.uk/reds/displayinfo/september08.cfm
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)

Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)

Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)

 ::salut::
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Ελπίζω οι υπεύθυνοι της USAFE να μην μας στείλουν πάλι όπως στον Αρχάγγελο τα F-16 με τους δυο ξενέρωτους χειριστές που έκλεισαν άρων άρων την καλύπτρα και πήγαν για μπύρες! ΄Στείλτε κανα F-15 παιδιά!

Χαχαχαχαχαχα!!!Τους θυμασαι Γιαννη?Τους ρωτησα κατι που ηθελα να μαθω και ηταν λες και μου λεγαν κατι απορρητο....!!!!!
Ξυνομουρηδες να πουμε.....

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
Το Scramble αναφέρει με ερωτιματικό την 20 Αυγούστου στην Καλαμάτα αλλά δεν αναφέρει πουθενά για Αρχάγγελο.

 http://www.scramble.nl/mil/show/showdates.htm


Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Μ'αρεσει που ολοι ΞΕΡΟΓΛΥΦΟΜΑΣΤΕ και θα τη φαμε τη φολα στο τελος :roll: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::violent1:: ::eusa_wall::

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 40
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
patrouille de France στην Ελλάδα 7 Οκτωβρίου!!! Τους ειχα παρακολουθήσει όταν είχαν έρθει εδώ στην Θεσσαλονίκη για 2ημερη επίδειξη και ήταν super... http://www.patrouilledefrance.com/home.htm


Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2945
  • Age: 59
  • Τόπος: πειραιας
         Πάντως βλέπω πολύ "ξεκούδουνες" ημερομηνίες.............

         Τί διάολο.........Αύγουστο το διχίλιαρο
                              Σεπτέμβρη Αρχάγγελος
                              Οκτώβρη οι Γάλλοι
                              Νοέμβρη η γιορτή



          Καί στο τέλος βλέπω να βγαίνει αληθινή η υπογραφή του Getsa

          Ντάρι,ντάρι
          ντάρι,ντάρι
          στον γιαλό πετούν οι............γλάροι. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος ΒΑΓΓΕΛΗΣ

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Ενδιαφέρεται κανείς να πάει στην athens international στις 16-17 Μαίου....???Ρωτάω μήπως θέλει κάποιος παρέα για να πάμε μαζι!!

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Ενδιαφέρομαι εγώ
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
κι εγω φυσικα :twisted:

Αποσυνδεδεμένος Lman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 50
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
και εγώ που είμαι και δίπλα  :wink: :wink: :wink:
ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Και εγώ ο γκαντέμης θα λείπω :!: :!: :!:
 :cry: :cry: :cry:
Τουλάχιστον να βγάλετε πολλές φώτος.

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 49
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
Σωστόν!  ::icon_thumright::

Αποσυνδεδεμένος Raw_Shooter

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5139
  • Τόπος: akamatistan
  • Παναγιώτης
Λάρισα θα δηλώσω ΠΑΡΩΝ   ::salut:: ::salut::  ::avgreekflag5pn:: και μετά για κοτοπουλάκι στον πεζόδρομο   ::eetsmakelijk:: ::eetsmakelijk::

Αποσυνδεδεμένος xaris_the greek

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 830
  • Age: 58
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • ΠΑΡ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΕΓΓΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?

νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.

Μακάρι για να μπορώ να πάω...

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 57
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr

εκτος απροόπτου θα τα πούμε εκει Χαρη  ::icon_thumright::
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος DimBoud

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 225
  • Age: 42
  • Τόπος: Τρίκαλα
  • Phabulous Photographer Phantom Phan
    • Το Blog μου
23 και 24 Μαΐου η εκδήλωση για τα 30χρονα της 348 ΜΤΑ με Phantom...
Eίναι σίγουρο? Δεν είναι 30 Μαίου?
νομιζω ειναι 30/5-1/6
Σ.Σ.
H ενημέρωση που είχα την Κυριακή, ήταν για 23-24/5.. Αυτό μετά από επικοινωνία με τους "διοργανωτές"..

Tags: air show