Σχετικά με τον Αρχάγγελο και ξένες συμμετοχές, άκουσα τα εξής:
α) Αγγλία (ενδεχομένως με τους Red Arrows, αλλά το τελευταίο δεν είναι σίγουρο ακόμη λόγω του
β) Ουγγαρία
γ) Αμερική (μάλλον με αεροπλάνα της USAFE)
δ) Ολλανδία
ε) Ρουμανία
στ) Γαλλία (μάλλον η Αεροπορία Ναυτικού με Falcon 50, αλλά μάλλον θα έρθει και Rafale ως υποψήφιο μελλοντικό μαχητικό)
ζ) Γερμανία (μάλλον με Eurofighter, για τους ίδιους λόγους με το Rafale)
Πρόσκληση εστάλη και στην Ρωσία, αλλά δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση ακόμη (ίσως στο μέλλον, αν και δεν είμαι αισιόδοξος)
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι ανεπίσημες και μη επιβεβαιωμένες. αλλά δεν πρέπει να βρίσκονται μακριά από την αλήθεια (τουλάχιστον με όσα ισχύουν ως τώρα)
