Δεν διαφονο για την παρατηρησει σου 5leptos,αλλα απο διαφορες φωτογραφιες παλιες και νεοτερες υπαρχουν και συνεχεις και διακεκομενες κιτρινες γραμμες.Το ιδιο και με την καμπυλη,εχει απευθειας ισια προς την εξοδο αλλα και με διαφορες κλισεις.Τωρα αυτο μπορει να εξαρτατε απο τον τυπο του αεροσκαφος ::dontknow::μεγεθος κτλ.Η τελικη αποφαση για αυτο το σχεδιο ειναι παρμενη απο φωτογραφια των καταπληκτικων Yerbook's Hellenic Air Force του Αντωνη Τσαγκαρατου.Παντος ευχαρηστο ολους του συναδελφους που παρακολουθουν και συμετεχουν σε αυτο το τοπικ

.
Σημερα πιαστηκα με την ξυλινη βαση.Τριφτηκε απαλα και με το πηνελο περαστηκαν 4 χερια βερνικη.Οταν στεγνωση ενα ακομα απαλο τριψιμο και το τελικο βερνικη.Σειρα εχουν τωρα οι Φαντομαδες.

Κ. mmaker μηπως εχετε Βιονικα ματια,γιατι δεν επεσες και πολυ εξω με το μεγεθος,και οντος ειναι φτιαγμενο για την 1προς144

Τασος
