Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:35:51 μμ

Τίτλος: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:35:51 μμ
Πριν τεσσερα ετη (26/10/2004) φιλοι μου εγεννηθη ετουτος ο διαδυκτιακος τοπος,ο πρωτος ελληνικος χωρος για το στατικο μοντελισμο,απο τοτε πολλα εχουμε πει κι εχουμε περασει μαζι,χιλιαδες σελιδες εχουν γραφτει και εκατονταδες μοντελα εχουν παρελασει εμπρος απο τις οθονες μας,θελω να πιστευω πως οσοι ελληνες μοντελιστες διαθετουν internet, βρηκαν μια "στεγη",ηδη κι αλλες ιντερνετικες σελιδες απο Ελληνες εχουν φανει στο διαδυκτιο γεγονος αν μη τι αλλο ενθαρρυντικο για το χομπυ μας ::icon_thumright::
Με αφορμη λοιπον αυτο το γεγονος μια μικρη κληρωση θα διεξαχθει στις 25/10 στο Σαββατιατικο meeting μας με δωρο μια δωρoεπιταγη αξιας 150 ευρω απο το Modelclub (θα την εξαργυρωσετε στο καταστημα SUPER MODEL της Καλλιθεας) ,ολοι μπορειτε να παρετε μερος ειτε ειστε στην Ελλαδα η στο εξωτερικο.

Απαραιτητη προυποθεση για να λαβετε μερος ειναι να εχετε απο 10 δημοσιευσεις και ανω στο forum,κατα τα αλλα δεν θα εχετε καμια αλλη υποχρεωση προς εμας ::icon_thumright::

Ετσι εχουν τα πραγματα λοιπον,να ειστε καλα και παντα να περναμε ευχαριστα τις ωρες μας ολοι μαζι.

Σε αυτο το topic δηλωνετε συμμετοχη γραφοντας απλως το nickname σας

Δηλωσεις συμμετοχης εως 23:59 στις 24/10/2008

Η ομαδα διαχειρησης δε συμμετεχει στη κληρωση



 ::lovemodel:: ::keep_mod::


&eurl

Video Copyright Νικος Τσιτσος
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:39:09 μμ
Symeon  ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: pinboy στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:39:54 μμ
μεσα ::salut:: pinboy
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Eagle στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:43:33 μμ
Χρόνια μας πολλά! Μέσα και γω!

Και ένα μπράβο στους διαχειριστές!  ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: trelas3 στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:44:24 μμ
μεσα και εγω ...αλλα τι κληρωνεται  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: SKAMMAN στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:45:23 μμ
Skamman.

Να τα εκατοστήσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Getsa στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:46:50 μμ
Βάλτε και το Συριανό μέσα.  ::icon_thumright::

Getsa
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: petervic στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:47:10 μμ
ʼλλος ένας! Petervic
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:47:44 μμ
μεσα και εγω ...αλλα τι κληρωνεται  :mrgreen:

θα παρετε οτι τραβα η ψυχη σας απο καταστημα ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:47:50 μμ
Μπράβο παιδιά...καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:48:02 μμ
Χρόνια πολλά εύχομαι με πολλές και καλές κατασκευές και με αρκετή δύναμη και υπομονή στους διαχειριστές του Model club  ::icon_thumright::

                                                                                                                                                             Δόξας Ιωάννης  ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Getsa στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:50:34 μμ
μεσα και εγω ...αλλα τι κληρωνεται  :mrgreen:

θα παρετε οτι τραβα η ψυχη σας απο καταστημα ::icon_thumright::

Την ταμειακή μηχανή  :mrgreen:  :mrgreen:   
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:51:45 μμ
phantomphlyer  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:52:16 μμ
Χρόνια μας πολλά  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Ευχαριστώ για την καλή παρέα και τις μοντελλιστικές γνώσεις  που "κέρδισα" ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: 
 Raw_Shooter
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:52:58 μμ
Εύχομαι Χρόνια Πολλά  με υγεία κουβεντούλα και πολλές κατασκευές  μοντέλων.  ::kerasma:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Mastoras στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:55:04 μμ
Αντε να είμαστε καλά,να αυξανόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι όλοι μαζί... ::eusa_clap::
Mastoras
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: philio στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:55:47 μμ
4 χρόνια Modelclub και λίγο παραπάνω από 1,5 χρόνο μέλος σας.
Για το μόνο που λυπάμαι είναι που δεν σας ανακάλυψα νωρίτερα.
Ωφελήθηκα μοντελιστικά αλλά και σαν άνθρωπος τόσο πολύ από αυτή την απίθανη παρέα που μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σε όλους σας αλλά και όλα τα μέλη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και
 ::keep_mod:: ::lovemodel::

Philio
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: dsamba στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:58:05 μμ
Και έμαθα πολλά και γνώρισα πολλούς, εσάς  :wink:

Χρόνια μας πολλά

dsamba
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 08, 2008, 11:59:58 μμ
Μπορώ να κερδίσω την αποθήκη του Καλφάκη?????
Χρόνια μας ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:00:51 πμ
εννοείται είμαι μέσα
χρονια πολλά και να είμαστε όλοι καλά
με πάντα καλύτερα μοντέλα
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: DaNiS στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:06:06 πμ
Χρόνια πολλά. Σαν νέος στον μοντελισμό έχω να πω ότι προσφέρεται μεγάλη βοήθεια σε εμάς τους νέους !! Συνεχίστε πάντα έτσι!!
Μέσα και εγώ DaNiS
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:06:24 πμ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Να τα χιλιάσουμε. Ενα μεγάλο ευχαριστω στον Λάμπρο και στους διαχειριστές για το όμορφο club που μας προσφέρουν.   ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

BLACK SHEEP
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Getsa στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:13:33 πμ
Ξέχασα να ευχηθώ.  :oops:  :oops:


 ::noidea::
Χρόνια πολλά μας εύχομαι,
μ' ωραία μοντελάκια,
με spam να σπάμε όλοι εμείς,
του Λάμπρου τα νευράκια  ::eusa_dance::

Χρόνια πολλά σε server καλούς.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: LIVERPOOL στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:18:23 πμ
Πέρα από τις γνώσεις που αποκτήσαμε εδώ μέσα, πέρα από τα υπέροχα μοντέλα, διοράματα και φιγούρες που απολαύσαμε, το κυριότερο για μένα, είναι το ότι απέκτησα καταπληκτικούς ΦΙΛΟΥΣ.    Αυτή είναι η καλύτερη δωροεπιταγή.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:22:17 πμ
Τις καλύτερες ευχές μου.

Και φυσικά

AlexanderTheGr
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nino1969 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:31:14 πμ
4 χρόνια ε; ʼντε και στα 40!!!!  :D
Εγώ είμαι μέλος το μισό από αυτό το διάστημα και δεν κατάλαβα πως πέρασε. Λυπάμαι όπως είπε και ο Φίλιππος που δεν το ανακάλυψα νωρίτερα. Χαίρομαι όμως γιατί πέρα από τους ανθρώπους που γνώρισα που κουβαλάνε την ίδια τρέλα με μένα για το μοντελισμό, γνώρισα και πολύ καλούς φίλους. Να είμαστε όλοι καλά για πολλά, πολλά ακόμα χρόνια.
Καλή δύναμη επίσης στην διαχείριση, για να μας αντέχει.  :mrgreen:

 ::lovemodel:: ::keep_mod::
nino1969
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: kostas στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:55:40 πμ
Χρόνια πολλά και καλά, συγχαρητήρια στο Λάμπρο για την εξαιρετική ιδέα που υλοποίησε και που βέβαια έγραψε ιστορία στον χώρο του μοντελισμού στην Ελλάδα, συγχαρητήρια επίσης στην ομάδα των διαχειριστών οι οποίοι είχαν ενεργή παρουσία από το πρώτα παιδικά βήματα του modelclub. Στα 3,5 χρόνια που είμαι μέλος αυτού του club ομολογώ ότι μου αρέσει η παρείστικη ατμόσφαιρα που δεν οχηρώνεται πίσω από καταστατικά και πιστοποιητικά ανιδιοτέλειας, και που αποδυκνείει έμπρακτα και καθημερινά χωρίς φανφαρολογίες ότι μοναδικός σκοπός είναι να φέρει τους απανταχού Έλληνες μοντελιστές σε επαφή  και να προωθεί τον μοντελισμό. Αν και λόγο των υποχρεώσεων μου είμαι αναγκασμένος να βλέπω αυτή την παρέα μία ή το πολύ δύο φορές το χρόνο ομολογώ ότι είναι σαν να την γνωρίζω χρόνια.
Ευχαριστώ Λάμπρο.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:59:36 πμ
Οποτε ειμαι μπροστα σε υπολογιστη,δεν υπαρχει περιπτωση να μην μπω να δω τι κανει η παρεα!!
Ενω ειναι κατα βαση ενα μοναχικο και καθιστικο χομπι (καναμε και κοιλιτσα.. ::glossa::)εδω μου δωθηκε η ευκαιρια να γνωρισω περισσοτερους αξιολογους ανθρωπους απο οπουδηποτε αλλου(και με την ιδια τρελα..που το πας αυτο!!!)
Αληθεια ρε Λαμπρο,υπολογιζες ποτε οτι θα παρει τετοια διασταση το θεμα οταν θυσιαζες τον προσωπικο σου χρονο για να δημιουργησεις το φορουμ αυτο??
Αυτο κι αν ειναι σκρατσια!!! :mrgreen: :mrgreen:
Να'στε παντα καλα εσεις που δημιουργησατε και οργανωνετε τον χωρο αυτο γιατι,πολυ απλα, κανατε πολυ πιο ποιοτικο τον ελευθερο χρονο μας!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Υ.Γ.βασικα επειδη γεμισε γρηγορα ο ελευθερος χρονος(με τοσα που εχω ξεκινησει)...τσιμπησαμε λιγο κι απο τον αλλον με σποτελεσμα να τσιναει η γυνη... :roll:
Modelclub...η παρανομη σχεση!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dedalos
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 09, 2008, 01:00:43 πμ
Xάρη στο modelclub γνώρισα τόσο κόσμο και έγινα φίλος με πολλούς από αυτούς. Μου εχει γίνει αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινής ζωής μου να ανοίγω κάθε πρωϊ τον υπολογιστή μου και να βλέπω τι έκαναν οι φίλοι μου. Εύχομαι τα ιδια να λέω και στα ....πενηντάχρονα.
Για την κλήρωση -> ramfighter.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: CROW στις Οκτωβρίου 09, 2008, 01:00:54 πμ
Χρονια μας πολλα και παντα τοσο ομορφα!
CROW
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: NebelWerfer στις Οκτωβρίου 09, 2008, 01:08:50 πμ
Χρονια μας πολλα παιδια!
Εδω γνωρισα αξιολογους μοντελιστες και πανω απο ολα ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

count me in

Nebelwerfer
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Οκτωβρίου 09, 2008, 01:10:51 πμ
XRONIA POLLA!!!!!!   Ti na proto po, to modelclub me evkale apo tin montelistiki orfania
kai mou edose stegi kai oikogenia......ena megalo euxaristo ston Lambro kai ta paidia tis
diaxirisis gia oli tous tin prosfora.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Greg Filos στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:02:26 πμ
Καλύτερη συνέχεια και πάντα επιτυχίες.. Δεν κρύβω οτι η επιστροφή μου στο χόμπυ ωφείλεται κατά πολύ στο Model club το οποίο και ευχαριστώ πολύ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Greg Filos
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: staticjim στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:03:34 πμ
Θα το ρισκαρω ρε μπαγασηδες ......ελπιζω το δωρο μην ειναι διαγωνισμος φαγητου   ::gyros:: με τον gkontog  :mrgreen:
Να τα εκατοστησετε  ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse::


staticjim
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Wildcat στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:10:54 πμ
Χρόνια Πολλά μας!!!
Πραγματικά αισθάνομαι ότι το Modelclub "άλλαξε" τον μοντελισμό στην Ελλάδα και χαίρομαι απίστευτα που είμαι μέλος της παρέας!
Να'σαι καλά ρε Λάμπρο αλλά και όλα τα παιδιά της διαχείρησης που μας ανέχεστε... :mrgreen:

Wildcat ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Charlie στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:42:48 πμ
Χρονια πολλα,λυπαμαι που δεν σας ανακλυψα νωριτερα και εγω,αλλα σας ευχαριστω που με πορωσατε να ξαναρχισω να μοντελαρω ::thanx::. ::salut::

Και εγω για την κληρωση  ::arrowred:: kostas_alk

 ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Vorlon στις Οκτωβρίου 09, 2008, 03:12:40 πμ
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχω ανοιχτο το PC και να μην είμαι μέσα στο forum. Μετα απο 3,5 χρόνια έχει γίνει εξάρτηση....  :mrgreen:

Χάρης

Μέσα και για την κλήρωση Vorlon
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 09, 2008, 03:24:32 πμ
Παιδια μας "χρεωνετε" πραξεις που σιγουρα δεν καναμε :!: ολα κι ολα αυτα που χρειαστηκαν ηταν μια μικρη αναλαμπη ωστε να γινει το φορουμ (αν δε το εκανα εγω θα γινοταν απο καποιον αλλο θελω να πιστευω, αργα η γρηγορα :) ) και καμποση προσωπικη εργασια απο την ομαδα διαχειρισης ,πιστεψτε μας πραγματικα το διασκεδαζουμε μαζι σας :!: :mrgreen: ::salut::

Γι'αυτο λοιπον μη μας τα "καταλογιζετε" ολα αυτα γιατι τα στερειτε απο αυτους που πραγματικα ευθυνονται για την επιτυχια του modelclub, δηλαδη απο EΣΑΣ! ::icon_thumright::


 ::keep_mod:: ::lovemodel::

dedalos ειπε
Παράθεση
Modelclub...η παρανομη σχεση!!!


 :!: :!: :!: :!: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 09, 2008, 04:40:46 πμ
Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο μοντελιστικό μας ..............................ΑΣΥΛΟ   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

όπως προείπαν αρκετοί το δέσιμο και η σχέση που έχουμε αναπτύξει μέσω του φόρουμ είναι το καλύτερο δώρο για όλους μας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ΚωσταςΚορ στις Οκτωβρίου 09, 2008, 07:02:31 πμ
Πριν απο δυο χρονια που γνωρισα το MODELCLUB ειχα το πολυ 3 με 4 μοντελα  τωρα εχω πανω απο 200.
Αντε να τα χιλιασουμε τα μοντελα και τα χρονια.
TALOS
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 09, 2008, 07:12:47 πμ
Χρόνια Πολλά και αυτή εδώ η μικρή κοινωνία, με όποια προβληματάκια και μικροαναποδιές, να συνεχίζει να κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ.
Προσωπικά για εμένα ήταν η ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους και να κάνω καλούς φίλους.
Χρόνια μας καλά λοιπόν. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

markpa
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: stratos στις Οκτωβρίου 09, 2008, 08:56:09 πμ
Τα χρονια πολλα λοιπον κι απο εμενα με ευχη να τα εκατοστησουμε (και να προλαβουμε να το δουμε  :roll: :roll:??).
Να ευχαριστησω ολους για τις υπεροχες κατασκευες που παρουσιασαν και τους φιλους που εκανα.
stratos
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΡΑΒΑΝΗΣ στις Οκτωβρίου 09, 2008, 08:57:23 πμ
ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΕ!!!!!! ::eusa_clap:: ::icon_thumright:: ::salut:: :D ::iconairforce:: ::drill:: ::beret::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 09, 2008, 09:03:17 πμ
Παιδια μας "χρεωνετε" πραξεις που σιγουρα δεν καναμε...
Κάνατε, δεν κάνατε, εγώ ξέρω πως το modelclub είναι ανοικτό στο background ακόμα και τις πιο χάλια στιγμές στη δουλειά. Επίσης οι γνώσεις που πήρα εδώ και οι φίλοι που έκανα είναι και τα δύο ανεκτίμητα και σας ευχαριστώ πολύ!

Χρόνια πολλά λοιπόν και να είμαστε όλοι καλά και στα σαραντάχρονα!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 09, 2008, 09:06:03 πμ
Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα όσα έχετε κάνει για εμάς.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Να είμαστε όλοι καλά και να περνάμε καλά.
Δηλώνω και εγώ συμμετοχή: leopard
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: petranlost στις Οκτωβρίου 09, 2008, 10:36:13 πμ
χρονια πολλα και καλυ συνεχεια :D ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma::
 ::keep_mod:: ::keep_mod:: ::keep_mod:: ::keep_mod:: ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: felix στις Οκτωβρίου 09, 2008, 10:44:08 πμ
Χρονια μας πολλα, να τα εκατοστησουμε για να καταφερουν και τα παιδια μας και τα εγγονια μας να γινουν μελη και να διαιονιζεται το χομπι και το φορουμ. Μεγαλο μπραβο στον ''Αρχηγο'' και τους ''υπασπηστες'' του για οσα κανουν για ολους εμας και το χομπι κρατοντας ζωντανο αυτο το φορουμ  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::salut::

Felix
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: apostolos στις Οκτωβρίου 09, 2008, 10:48:45 πμ
Ένα ευχαριστώ στους διαχειριστές και στα μέλη είναι λίγο, το site μας είναι ένα καταφύγιο από τα τόσα καθημερινά προβλήματα και ελπίζω με τη συμμετοχή όλων να συναχίσει έτσι για πολλά χρόνια ώστε να το βλέπουν και οι απόγονοί μας (έχω 2 γιούς γαρ  :D). ʼντε βρε χρόνια πολλά apostolos
 ::keep_mod:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: jogiav στις Οκτωβρίου 09, 2008, 11:14:40 πμ
Χρόνια μας Πολλά και δημιουργικά!
Τα έγραψαν και οι προηγούμενοι, αλλά να σημειώσω κι εγώ πως εδώ και 1,5 χρόνο που είμαι μέλος του MC, γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους και έκανα πολύ καλούς φίλους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!

jogiav
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: soka στις Οκτωβρίου 09, 2008, 11:27:20 πμ


 ::arrowred:: soka
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: giorgos800 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:25:22 μμ
Οι προηγούμενοι τα είπαν όλα  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Εγώ θα πω απλά .... Model club For Ever
Giorgos800
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nick2 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:31:19 μμ
           nick2...................μπήκα γιά να σαρώσω την κλήρωση. :lol: :lol:

           Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους επώνυμους καί ανώνυμους,διάσημους καί αφανείς ήρωες του φόρουμ. ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:37:44 μμ
Μέσα και εγώ, Jet72


Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου που... μου τρώτε από τον πολύτιμο βραδυνό μου ύπνο !!!!!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: GIOMEF στις Οκτωβρίου 09, 2008, 12:49:01 μμ
δεν θα μπορουσα να λειψω απο την εκδηλωση του σχολειου μου....ειμαι μεσα.Χρονια μας πολλα παιδια ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: kap στις Οκτωβρίου 09, 2008, 01:52:41 μμ
Μέχρι πριν από 2 χρόνια περίπου θεωρούσα το μοντελισμό το πιο μοναχικό χόμπι που υπάρχει, όσπου ανακάλυψα αυτόν εδώ το χώρο, και λυπάμε που δεν τον ανακάλυψα νωρίτερα  :cry: :cry: :cry: :cry:. Συγχαρητήρια ολόψυχα στον ιθύνων νου του φόρουμ (aka VIPER) και στα υπόλοιπα παιδιά της διαχείρισης  ::eusa_clap::  ::proskino::  και... περαστικά τους με όλους εμάς τους μουρλούς που έχουν μπλέξει :mrgreen: ::fahr39:: ::armee_smilies120:: ::armee_smilies121:: ::icontomcat::

Χρόνια μας πολλά και με πολλά μοντέλα

 ::keep_mod:: ::keep_mod::

Μέσα και εγώ: kap
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:19:29 μμ
ʼντε και να τα χιλιάσουμε!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::

 ::arrowred:: Παναγιώτης Μαυροειδής
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:30:47 μμ
Ανεκτίμητη αξία οι φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσω του φόρουμ... Τα μοντέλα σε δεύτερη μοίρα...

Μέσα για την κλήρωση, έχω καλή προϊστορία άλλωστε... ::glossa::

Double Ugly
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 09, 2008, 02:35:26 μμ
Ανεκτίμητη αξία οι φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσω του φόρουμ... Τα μοντέλα σε δεύτερη μοίρα...


 ::proskino:: ::agree:: ::kerasma::


υ.γ :arrow: αντε ρε παιδια! συνεχιστε να δηλωνετε συμμετοχες,μη ντρεπεστε :!: :shock: ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 03:07:28 μμ
Τα μοντέλα σε δεύτερη μοίρα...

Αν ο Λάμπρος αντί για το φόρουμ ασχολείτο παραπάνω στον μοντελιστικό του πάγκο νομίζω ότι θα κατέβαζε ετήσια έκθεση από μόνος του... Αλλά τί να το κάνεις να ξύνεις και να κολλάς και να βγάζεις τα μάτια σου "μόνος"; Και ο μοντελιστής τελικά είναι κοινωνικό ον...
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Tiramolas στις Οκτωβρίου 09, 2008, 03:12:42 μμ
Δεν είναι εύκολο σε λίγες αράδες να περιγράψω την σχέση μου με την διαδικτυακη μας κοινότητα "Modelclub". Οπως είπε και άλλος συνάδελφος πριν από την έλευση του MC στην ζωή μου και την καθημερινότητα μου, θεωρούσα τον μοντελισμό ως το πλέον μοναχικό χόμπι. Εδώ και 3.5 χρόνια απότελεί για μένα καθημερινό μου ανάγνωσμα αρκετές φορές την ημέρα. Θεωρώ πως όλοι μας είμαστε τυχεροί που κάποιοι άνθρωποί όπως ο Λάμπρος και οι λοιποί συντελεστές έχυσαν ιδρώτα κυριολεκτικά για να υπάρχει αυτός ο ζωντανός οργανισμός που λέγεται ModelClub. Μια καθημερίνη virtual μοντελιστική εκθεσή, ένας χώρος με απίστευτη συλλογή γνώσεων, τεχνικών και πάνω από όλα ενα βήμα ανταλλαγής απόψεων πάνω στο πίο υψηλά νοητικό χόμπι του ανθρώπινου πολιτισμού (sic). Τις ευχαριστείες μου λοιπόν, χρόνια μας πολλά και καλή συνέχεια σε όλους.

Κώστας Mπούρης
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Sjmygian στις Οκτωβρίου 09, 2008, 03:55:25 μμ
Χρόνια πολλά στο modelclub.


Ως προς τα συγχαρητήρια στον Viper και τους (ατυχείς  :twisted: ) συντονιστές, που προσπαθήσουν να μας κρατήσουν σε μία σχετική τάξη, καλύφθηκα από όσα γράφτηκαν πιο πάνω.

Και για την συμμετοχή μου στην κλήρωση -> sjmygian (αν και, στην απίθανη περίπτωση που κερδίσω, το δώρο μάλλον θα το χαρίσω, γιατί αν περιμένετε να δείτε μοντέλο από τα χεράκια μου, θα γεράσετε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας  ::pc024:: )
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: John-John στις Οκτωβρίου 09, 2008, 04:06:56 μμ
Χρονια πολλα
ΠΟΛΥΧΡΟΜΟ & ΚΑΛΟ ΜΟΝΤΕΛΑΤΟ
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 09, 2008, 08:03:18 μμ
Μετά από ΑΚΡΙΒΩΣ 3,5(9-5-2004) χρόνια, 10630+κάτι μυνήματα, εγώ έχω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την καταπληκτική παρέα και την υπομονή σας μαζί μας, και ένα μεγάλο συγνώμη για όσα δεν έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα να κάνουμε. Αποτελείται τεράστια έμπνευση όλοι εσείς για εμάς... Να σας έχει ο Θεός όλους γερούς...
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 09, 2008, 08:47:36 μμ
Γενεθλεια ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Καλα να ειστε ολοι σας, και να συνεχισουμε την φοβερη και τρελλη παρεα που εχει φτιαχτει ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Αρκετα αλλαξαν για εμενα στα τρια χρονια που ειμαι στην παρεα σας αλλα εδω υπαρχουν εχω κανει και γνωρισει φιλους διαμαντια με ολη την σημασια της
λεξεως. Ενα μπραβω στα παιδια που δινουν τον χρονο τους για την υπαρξη και συνεχιση του club ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Kostas T.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Busa στις Οκτωβρίου 09, 2008, 09:01:11 μμ
Χρόνια πολλά,
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την παρέα που ξύπνησε μέσα μου το πανέμορφο αυτό χόμπι.
Και ιδιαιτέρα συγχαρητήρια στην ομάδα των διαχειριστών που στηρίζουν και προωθούν τον μοντελισμό με την δημιουργία και οργάνωση του χώρου αυτού.
Εύχομαι πολλά δημιουργικά χρόνια.
Να είστε όλοι καλά.
 ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 09, 2008, 09:29:04 μμ
Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να ευχηθώ τα «Χρόνια Πολλά»

Μπορεί να μην συνεισφέρω και πάρα πολύ αλλά θα μπω να σας διαβάσω κάθε μέρα και πάνω από μια φορές.

Ευχαριστώ όσους βάζουν ώρες από τον προσωπικό τους χρόνο έτσι ώστε όλοι εμείς να βγαίνουμε κερδισμένοι από τις γνώσεις και την βοήθεια των υπολοίπων. Και πάνω απ'' όλα βγαίνουμε κερδισμένοι γιατί γνωρίσαμε και γνωρίζουμε ανθρώπους πραγματικούς και όχι απλά nicknames σε μια οθόνη.

Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια!

(Phantom_phixer)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:06:39 πμ
Χρόνια Πολλά Modelclub!!!!!
Αφιερωμένο για τα 4α γενέθλιά μας!

Ευχαριστούμε Λάμπρο, Κώστα, Γιώργο, Αρκάδιε, Αντρέα.

 ::alarm:: Δυνατά τον ήχο ::alarm::

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:15:07 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Χρόνια Πολλά Modelclub!!!!!
Αφιερωμένο για τα 4α γενέθλιά μας!

Ευχαριστούμε Λάμπρο, Κώστα, Γιώργο, Αρκάδιε, Αντρέα.

 ::alarm:: Δυνατά τον ήχο ::alarm::



  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:18:01 πμ
τι εφτιαξε το παλικαρι :o :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: philio στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:19:34 πμ
...και εδώ σκρατσιά!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: siva στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:21:47 πμ
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!

Και λέω "μας" γιατί θεωρώ ότι γιορτάζουμε όλοι μας! Να είστε καλά όλοι παιδιά!!  ::salut:: ::salut:: ::salut::

Νικόλα το video τα σπάει!!  ::proskino::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:23:49 πμ
Χρόνια Πολλά Modelclub!!!!!
Αφιερωμένο για τα 4α γενέθλιά μας!

Ευχαριστούμε Λάμπρο, Κώστα, Γιώργο, Αρκάδιε, Αντρέα.

 ::alarm:: Δυνατά τον ήχο ::alarm::


::drumstel:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::drumstel:: ::drumstel:: ::drumstel:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:24:59 πμ
Μου ρθε να τα μπήξωωωωωωωω.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
 ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nino1969 στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:25:53 πμ
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::!!!!! Αυτό ακριβώς!!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:29:38 πμ
Βλέποντας το τέλειο video του Νίκου....Ειλικρινά ρε παιδιά.....έχετε μετρήσει ΠΟΣΑ μοντέλα έχουμε φτιάξει σ' αυτά τα 4 χρόνια  :!: :?: :!: :?: :!: :?: Και ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΣΟΥΣ νέους φίλους έχουμε κάνει και ΠΟΣΟ γέλιο και πλάκες έχουμε ρίξει  :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:46:14 πμ
Βλέποντας το τέλειο video του Νίκου....Ειλικρινά ρε παιδιά.....έχετε μετρήσει ΠΟΣΑ μοντέλα έχουμε φτιάξει σ' αυτά τα 4 χρόνια  :!: :?: :!: :?: :!: :?: Και ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΣΟΥΣ νέους φίλους έχουμε κάνει και ΠΟΣΟ γέλιο και πλάκες έχουμε ρίξει  :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:

πες το ψεμματα ρε Παναη ::eusa_clap::  :)

(και ποσα μοντελα εχουμε αγορασει δεν ειπες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 10, 2008, 01:54:01 πμ
Βλέποντας το τέλειο video του Νίκου....Ειλικρινά ρε παιδιά.....έχετε μετρήσει ΠΟΣΑ μοντέλα έχουμε φτιάξει σ' αυτά τα 4 χρόνια  :!: :?: :!: :?: :!: :?: Και ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΣΟΥΣ νέους φίλους έχουμε κάνει και ΠΟΣΟ γέλιο και πλάκες έχουμε ρίξει  :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:

Πολλά κιλά Παναγιώτη απ'' όλα!!!!!!

Χαίρομαι που σας αρέσει το βίντεο.... αλλά μην ξεχνάτε δεν το έφτιαξα εγώ... το φτιάξαμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ! ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Amen στις Οκτωβρίου 10, 2008, 03:00:22 πμ
Αγάπη - συγκίνηση - δημιουργία - φαντασία - παρέα - πνευμα..όλα μαζι στο  ΜοdelClub... Χρονια πολλα!Amen

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Corto στις Οκτωβρίου 10, 2008, 03:33:40 πμ
 ::eusa_clap:: Χρονια μας πολλά! Και όπως πάντα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Λάμπρo και στην υπόλοιπη αρχηγική ομάδα που μας έφεραν μαζί στο διαδίκτυο! ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: jim-eta στις Οκτωβρίου 10, 2008, 07:47:44 πμ
jim-eta ευχαριστώ για το δώρο. :mrgreen:Και να τα 100στήσουμε
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: George R στις Οκτωβρίου 10, 2008, 08:30:39 πμ
Δεν είναι εύκολο σε λίγες αράδες να περιγράψω την σχέση μου με την διαδικτυακη μας κοινότητα "Modelclub". Οπως είπε και άλλος συνάδελφος πριν από την έλευση του MC στην ζωή μου και την καθημερινότητα μου, θεωρούσα τον μοντελισμό ως το πλέον μοναχικό χόμπι. Εδώ και 3.5 χρόνια απότελεί για μένα καθημερινό μου ανάγνωσμα αρκετές φορές την ημέρα. Θεωρώ πως όλοι μας είμαστε τυχεροί που κάποιοι άνθρωποί όπως ο Λάμπρος και οι λοιποί συντελεστές έχυσαν ιδρώτα κυριολεκτικά για να υπάρχει αυτός ο ζωντανός οργανισμός που λέγεται ModelClub. Μια καθημερίνη virtual μοντελιστική εκθεσή, ένας χώρος με απίστευτη συλλογή γνώσεων, τεχνικών και πάνω από όλα ενα βήμα ανταλλαγής απόψεων πάνω στο πίο υψηλά νοητικό χόμπι του ανθρώπινου πολιτισμού (sic). Τις ευχαριστείες μου λοιπόν, χρόνια μας πολλά και καλή συνέχεια σε όλους.

Κώστας Mπούρης

Μπράβο Κώστα, πολλές αλήθειες είπες  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Στην ουσία είμαστε μία μικρογραφία της κοινωνίας, με ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές, (ευτυχώς περισσότερες ευχάριστες), εντάσεις, παρεξηγήσεις αλλά και πολλές φιλίες, νέες γνωριμίες και πάνω απ'όλα αυτό που καταφέρατε Λάμπρο και συντελεστές του Model Club είναι να κάνετε το "μοναχικό" μας χόμπυ κοινωνική εκδήλωση, γνωστό σε πάρα πολύ κόσμο και την επαφή όλων μας με τον χώρο καθημερινό must, όπως εύστοχα παρατήρησε και ο dedalos, παράνομη σχέση.
Πολλές ευχές και από εμένα λοιπόν  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Γιώργος Ρούμπος
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Spook_Zachos στις Οκτωβρίου 10, 2008, 08:55:03 πμ
Μεσα στον εναμιση χρονο οπου βρισκομαι στη clubara μας διαπιστοσα και κυριος εμαθα παρα πολα πραγματα για τον μοντελισμο τα οποια δν ηξερα παρ'οτι ασχολουμουν ιδη για 7 χρονια....
παντος η κυριοτερη διαπιστοση ηταν και ΕΙΝΑΙ....οτι σε αυτο το χομπυ πλεων δν ειμαστε μονοι μας...σε αυτοι την παρεα εχουμε ο ενας τον αλλο για να μοιραζοματε οτι αποριες και οτιδιποτε αλλο εχουμε για το χομπυ μας....και θα συμφωνησω και μ τους οιπολιπους που το χαρακτηρησαν σαν μια "ΠΑΡΑΝΩΜΗ ΣΧΕΧΗ..."
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟ CLUB ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΟΙΛΙΑΣΟΙ...Μ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ....(καθε ιδους....)
Πανω απ'ολα σας ευχαριστο ολους για οσα εμαθα τοσο και καιρο αλλα και να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τον VIPER και την ομαδα του π δημιουργησαν αυτοι την τελεια τρελομοντελοπαρεα....
MODELCLUB XΡONIA ΠΟΛΛΑ
 ::keep_mod::  ::lovemodel::

Spook_Zachos
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2008, 09:10:08 πμ
Ο κος Τσίτσος έγραψε με το βίντεο :!:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 10, 2008, 09:17:46 πμ
 ::arrowred:: Nikos Tsitsos videomaker  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Οκτωβρίου 10, 2008, 02:24:36 μμ
Kai na min xehasoumai oti to Modelclub eftase stin alli akri tou kozmou exontas meli apo Australia,Ameriki,Agglia,Germania ktl
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 10, 2008, 02:25:05 μμ
Μπράβο ρε Νίκο!
Φανταστικό video!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Οκτωβρίου 10, 2008, 02:42:42 μμ
.....χρονια πολλα και προπαντως δημιουργικα..... ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
υγ...παντως επαιδη πρεπει να ειμαι μεσα στους 5-6 πρωτους που γραφτηκα το θυμαμαι σαν τωρα..........γυαλισε το ματι μου με το που ειδα το forum...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: CROW στις Οκτωβρίου 10, 2008, 03:32:39 μμ
Τσιτσερο εγραψες! ::eusa_clap:: Αληθεια,ποσα πραγματα εχουν γινει μεσα σε 4 χρονια...Ποσες συναντησεις,ποσες πλακες,ποσα μοντελα και το πιο σημαντικο,ποσες φιλιες!Κατι μου λεει οτι σε λιγο θα δουμε και κανενα μελος να ανοιγει model shop! :wink:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 10, 2008, 03:48:41 μμ
Δημήτρη μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο αλλά με τέτοια κρίση στην αγορά.......
 :oops:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: CROW στις Οκτωβρίου 10, 2008, 04:05:45 μμ
Δημήτρη μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο αλλά με τέτοια κρίση στην αγορά.......
 :oops:
::eusa_whistle::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 10, 2008, 04:11:11 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 10, 2008, 06:44:54 μμ
Κατι μου λεει οτι σε λιγο θα δουμε και κανενα μελος να ανοιγει model shop! :wink:

Επιθυμητο ::eusa_clap:: και γιατι οχι να τον υποστηριξουμε τον ανθρωπο στα πρωτα του βηματα ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Gluft στις Οκτωβρίου 11, 2008, 12:29:44 πμ
Χρόνια Πολλά   λοιπόν σε αυτήν την μοντελιστική κοινότητα! Εύχομαι να συνεχιστεί και να πολλαπλασιαστεί στα βάθη του χρόνου..αλλά αυτό φαίνεται πως είναι ήδη σίγουρο με τον ρυθμό των μελών της   :wink: :wink: :wink:

::arrowred:: Η αλήθεια είναι πως σε αυτό το forum οφείλω και την τύχη της επαναφοράς μου ξανά στο hobby..που μου ξύπνησε το μικρόβιο....νομίζω ξέρετε τι εννοώ εσείς "συνάρρωστοι" εεε συνάδελφοι ήθελα να πω... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Έυχομαι λοιπόν οτι καλύτερο...απο τα βάθη της μοντελιστικής μου καρδιάς  :D
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: igp στις Οκτωβρίου 11, 2008, 11:02:42 πμ
Χρόνια Πολλά Μοντελιστικά και με Υγεία Σε Όλους!!!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 12, 2008, 10:40:00 πμ
Ενα μεγαλο ευχαριστο και μπραβο στα παιδια που ειναι πισω απο ολα αυτα και χρονια μας πολλα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Dante στις Οκτωβρίου 12, 2008, 01:56:03 μμ
Χρόνια πολλά και δημιουργικά :!: :!:

:arrow: Dante
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 12, 2008, 02:07:08 μμ
Αντε να τα εκατοστησουμε ,με πολλα μοντελα και καλους φιλους
Βαλτε και εμενα στην κληρωση
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: CNCman στις Οκτωβρίου 12, 2008, 02:18:58 μμ
Χρόνια πολλά πάρα πολλά!
Χάρη σε σας παιδιά, γνώρισα πολλούς και καλούς φίλους και απέκτησα πολλές μοντελιστικές γνώσεις!
CNCman
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Οκτωβρίου 12, 2008, 06:15:11 μμ
Η γνωριμία και ένταξή μου στο MC (ευχαριστώ Γιάννη  ::icon_thumright::) ήταν ένα αναπάντεχο γεγονός,
το οποίο εμπλούτισε την μοντελιστική μου καθημερινότητα και έδωσε επιπλέον κίνητρα
για κατασκευές.

Περισσότερο δε, με έφερε σε επαφή με καταπληκτικούς ανθρώπους, οι οποίοι αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου  ::salut::

"ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΜΕ"  ::keep_mod:: ::lovemodel:: ::keep_mod:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: dive στις Οκτωβρίου 12, 2008, 07:48:55 μμ
Φιλοι μου... να ειμαστε όλοι καλα και να μπορουμε να μπαινουμε οσο μπορουμε περισσοτερο στο σιτε μας.
Συγχαρητηρια σε οσους συμετέχουν και στους admin-moderator που μας αντεχουν σε οποιαδήποτε παραξένια μας.
Χρονια πολλα στις υπεροχες ιδεες που εχουν καποιες ανθρωποι που αγαπανε οχι μονο το χομπυ αλλα και την ομαδικοτητα.
Να ειστε καλα.
Χρόνια πολλα
Βελετάς Δημήτριος.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: sgt-major στις Οκτωβρίου 12, 2008, 08:00:29 μμ
sgt-major
Να γινει συντομα διπλασιο
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 12, 2008, 08:10:17 μμ
χρονια πολλα και απο εμενα αν και ειμαι πολυ λιγο καιρο μελος το φορουμ εχει γινει κομματι της καθημερινοτητας μου και εχει αλλαξει παρα πολυ τον τροπο που βλεπω το χομπυ μας
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: osiris στις Οκτωβρίου 12, 2008, 11:46:34 μμ
Χρόνια πολλά, δημιουργικά και με λιγότερες έριδες στα μέλη.
osiris
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: opelcorsa-a στις Οκτωβρίου 13, 2008, 07:11:22 πμ
Χρονια πολλα.

opelcorsa-a
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Amen στις Οκτωβρίου 13, 2008, 12:22:03 μμ
Έχω κάτι από το χθεσινό μπανάκι.. 8)

:lol:  Fullversion Here (http://img504.imageshack.us/my.php?image=p1050801ux5.jpg)

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: prokroust στις Οκτωβρίου 14, 2008, 01:22:50 μμ
Να τα εκατοστήσει το Model Club να έχουν όλα τα μέλη του Υγεία για να μοντελάρουν!

Μέσα κ γώ για τυν κλήρωση
Prokroust
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2008, 04:51:51 μμ
Eπανερχομαι με το δωρο του Modelclub για το τυχερο της κληρωσης το οποιο θα ειναι μια δωροεπιταγη αξιας 150 ευρω που θα εξαργυρωσει στο καταστημα SUPER MODEL της Καλλιθεας

::salut::

συνεχιζετε να δηλωνετε συμμετοχες συναδελφοι ::salut::

 ::keep_mod:: ::lovemodel:: ::keep_mod:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: GosVa στις Οκτωβρίου 16, 2008, 10:00:48 μμ
Προλαβαινω?  :roll:

GosVa

Αντε να τα χιλιασουμε! ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: makisA στις Οκτωβρίου 16, 2008, 11:44:00 μμ
χρονια πολλα παιδια και να τα εκατοστησουμε ::kerasma::

makisA
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: eagle detailer στις Οκτωβρίου 17, 2008, 12:41:25 πμ
ΟΕΟ  Να τα εκατοστησουμε παιδια.Μεσα και εγω για πρωτη φορα. eagle detailer
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: SnakeEye στις Οκτωβρίου 17, 2008, 01:26:19 πμ
Πως μου ξέφυγε το τόπικ; ʼντε χρόνια μας πολλά και με υγεία. Γράψτε και μένα.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Οκτωβρίου 18, 2008, 08:43:24 μμ
Χρόνια πολλά σε όλους μας!!! Δεν βρίσκω τι άλλο να προσθέσω σ' αυτά που έχουν γραφτεί εδώ πέρα κάθε φορά όλο και κάποιος θα βρεθεί να με εκπλήξει με τις ιδέες και τις δημιουργίες του! Εύχομαι περισσότερες όμορφες ιδέες και δημιουργίες με πολλή κέφι και υγεία!!!


Κώστας Α.Β.   
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: χρηστος στις Οκτωβρίου 21, 2008, 01:05:35 μμ
Αν και ενα χρόνο περίπου μέλος και χωρις να εχω ποστάρει μοντέλο μου ακόμα( :oops:)
το Modelclub έχει γίνει το δεύτερο σπίτι μου :!: Συγχαρητήρια σε ολα τα παιδιά που κρατάνε το MC online :!: ::eusa_clap::
Χρόνια Πολλά λοιπόν με περισσότερες και ομορφότερες κατασκευές :!:

 
 ::keep_mod::    ::lovemodel::


χρήστος
 
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Γιαννης στις Οκτωβρίου 21, 2008, 03:05:35 μμ
Γιαννης  ::salut::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 21, 2008, 04:47:19 μμ
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ::eusa_clap::
Vasilis 07  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Θανάσης στις Οκτωβρίου 21, 2008, 06:13:42 μμ
Eυχομαι το κλαμπακι να εχει την καλυτερη τυχη!
Θανασης
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 21, 2008, 09:27:59 μμ
Χρόνια πολλά στο modelclub. Τους τελευταίους 21 μήνες είχα την ευκαιρία να μοιραστώ απόψεις και να απολαύσω την παρέα ανθρώπων που αγαπούν τα ίδια πράγματα με εμένα, αν και από άλλη σκοπιά, μια που δεν ασχολούμαι με το μοντελισμό εδώ και πολύ καιρό. Μέσα λοιπόν στην κλήρωση, αν μου τύχει ίσως ξαναφτιάξω μοντέλο μετά από 25 χρόνια.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: ss4gogeta στις Οκτωβρίου 23, 2008, 10:29:36 μμ
ωωωππ...... καλό χειμώνα σε όλους  :mrgreen: :mrgreen: και χρόνια πολλά!!!

μέσα και εγώ!!!!! ::icon_thumright::

ss4gogeta
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 24, 2008, 04:17:04 μμ
λιγες ωρες εμειναν για να κλεισουν οι συμμετοχες για τη κληρωση :!: οσοι δε το κανατε,ΣΠΕΥΣΑΤΕ :!: ::salut::

 ::keep_mod:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Getsopoulo στις Οκτωβρίου 24, 2008, 04:30:45 μμ
εγώ μπορώ να παίξω;    ή μόνο ο μπαμπάς μου;   
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nick2 στις Οκτωβρίου 24, 2008, 04:35:23 μμ
εγώ μπορώ να παίξω;    ή μόνο ο μπαμπάς μου;   

     Πού είσουνα ρε πιτσιρίκο πριν 4 χρόνια που ιδρύθηκε το club  :?:

          :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Getsa στις Οκτωβρίου 24, 2008, 04:43:55 μμ
εγώ μπορώ να παίξω;    ή μόνο ο μπαμπάς μου;   

     Πού είσουνα ρε πιτσιρίκο πριν 4 χρόνια που ιδρύθηκε το club  :?:

          :mrgreen: :mrgreen:

...στο μπαμπά του  ::glossa::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 24, 2008, 04:54:28 μμ
εγώ μπορώ να παίξω;    ή μόνο ο μπαμπάς μου;   

Και βεβαια μπορεις παληκαρι μου, ::eusa_clap:: (στη θεση του μπαμπα ::glossa:: ::glossa:: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 24, 2008, 05:05:54 μμ
Εγώ λέω ότι το Getsopoulo  πρέπει να λάβει κανονικά μέρος στην κλήρωση γιατί είναι ισότιμο μέλος του MC!!!

Αν είναι τυχερό και του κάτσει η κλήρωση να παραλάβει την δωροεπιταγή όταν κλείσει το 12ο έτος της ηλικίας του!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: dman στις Οκτωβρίου 24, 2008, 05:18:54 μμ
Χρόνια μας πολλά! Να τα εκατοστήσουμε ! Υγεία κα ευτυχία για όλα τα μέλη του Model Club! Είθε να συνεχίζει να αποτελεί προτυπο κα σημείο αναφοράς στην Ελληνική μοντελιστική κοινότητα!

Μέσα κι εγώ    dman!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: lucifer στις Οκτωβρίου 24, 2008, 05:36:22 μμ
Μέσα και εγώ! lucifer
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nick2 στις Οκτωβρίου 24, 2008, 05:53:32 μμ
   Εεεεεεεεπ τί γίνεται εδώ.......... :shock: :shock:

   Lucifer καί Getsopoulo δεν έχουν τα 10 μηνύματα που προβλέπονται από την προκύρηξη ως ο μόνος όρος συμμετοχής. ::glossa::

   Μην με αναγκάσετε να αρχίσω τις καταγγελίες......... :twisted: :twisted:

   ʼλλωστε το δώρο πρέπει να................το πάρω εγώ. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:








   :lol: :lol: :lol: 
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Οκτωβρίου 24, 2008, 06:24:12 μμ
Δεν ξερω αν ταιριαζει το χρονια πολλα σε ενα site αλλα σιγουρα θα ηταν χρονια καλα και ευχαριστα και πολυ δημιουγρικα.
Χατζηδημητριου Δ
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Geokid στις Οκτωβρίου 24, 2008, 06:32:08 μμ
Δεν ξερω αν ταιριαζει το χρονια πολλα σε ενα site αλλα σιγουρα θα ηταν χρονια καλα και ευχαριστα και πολυ δημιουγρικα.
Χατζηδημητριου Δ

+1000

Ενας λογος παραπανω που ξαναεπιασα μοντελα ηταν και η υπαρξη αυτου του site! Συγχαρητηρια και απο μενα keep up the good work!
Συμμετοχη  και εγω!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Δημητρης στις Οκτωβρίου 24, 2008, 07:04:10 μμ
Χρόνια μας πολλά  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Μέσα και εγώ.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: nikcoin στις Οκτωβρίου 24, 2008, 07:50:22 μμ
Χρόνια πολλά και συγχαρητήρια σε όλους έχουν συμβάλει στο να γίνει αυτό το club. Επιτέλους είχα βαρεθεί τόσα χρόνια να μου λένε ''είσαι 23 χρονών πότε θα σταματήσεις να παίζεις με αμαξάκια?''.. Καιρός ήταν να βρώ κάποιους (έστω και λίγο καθυστερημένα.. :roll: :roll: )που να έχουν την ίδια τρέλα με εμένα και να μην τα βλέπουν "αμαξάκια" αλλά προσωπικές δημιουργίες.. 'Εμαθα παρα πολλά και συνεχίζω να μαθαίνω ::read2:: ::read2:: ::read2:: Συνεχίστε την καλή δουλειά και....να τα εκατοστήσουμε!!!!!!!!!! Και εγώ μέσα(αν και οριακά :oops: :oops:) nikcoin
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 24, 2008, 08:09:49 μμ
Μέσα και εγώ! lucifer

Δύστυχος φιλε Lucifer δεν μπορεις να λαβεις μέρος στη κλήρωση.  Πρεπει να εχεις πανω απο 10 post ενω εχεις μονο 2 (μαζι με το ποστ της συμμετοχής)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Danaos στις Οκτωβρίου 24, 2008, 08:30:26 μμ
Χρόνια πολλά στο modelclub και στα μέλη του να είναι πάντα καλά και συνεχίσουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε και τους ευχαριστεί ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Pz-Panos στις Οκτωβρίου 24, 2008, 09:20:31 μμ
Να μας ζήσει το Model Club, την αιτία που πολλοί από έμάς επέστρεψαν πιο ενεργά στο hobby, έμαθαν καινούργια πράγματα, τεχνικές, εργαλεία, μεθόδους, ιστορικά στοιχεία, θάυμασαν εκπληκτικές δημιουργίες, αλλά το κυριότερο, γνώρισαν ο ένας τον άλλον καλύτερα, δημιούργησαν νέες φιλίες, που αρκετές φορές διευρύνθηκαν και πέραν του κοινού μοντελιστικού ενδιαφέροντος, και μετέτρεψε ένα μοναχικό hobby σε κοινωνική δραστηριότητα.

Πολλά πολλά συγχαρητήρια σε ολόκληρη την ομάδα δημιουργού-συντονιστών του MC για τις ώρες και την υπομονή που αφιερώνουν αλλά και σε όλα τα μέλη που το κρατούν "ζωντανό". Σας ευχαριστώ όλους.

Συμμετέχω κι εγώ με τη σειρά μου.
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 25, 2008, 04:14:03 μμ
Και ο τυχερος της κληρωσης ειναι ο phantomphlyer συγχαρητηρια,να λοιπον η ευκαιρια να ασχοληθεις περαιτερω με το χομπυ φιλε μου ::icon_thumright::

(επικοινωνησε μαζι μας με πμ.)

Κατα τ'αλλα περασαμε υπεροχα,κοσμος πολυς,κεφι αφθονο, τουρτα μικρη,ηταν φρεσκια τουλαχιστον :mrgreen:

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΠΕΜΠΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΑΣ

 ::keep_mod:: ::lovemodel::

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: DaNiS στις Οκτωβρίου 25, 2008, 04:56:51 μμ
φτου γαμώτο και είμουν κοντά!!! ʼντε κ του χρόνου να μαστε στην κοπή της πίτας!!!!!
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Charlie στις Οκτωβρίου 25, 2008, 05:01:19 μμ
Και ο τυχερος της κληρωσης ειναι ο phantomphlyer

Συγχαρητηρια Τασο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 25, 2008, 05:01:51 μμ
φτου γαμώτο και είμουν κοντά!!! ʼντε κ του χρόνου να μαστε στην κοπή της πίτας!!!!!

Εσύ ήσουν κοντά ή εγώ που μένω στο απέναντι μπαλκόνι;

Χρόνια πολλά παιδιά και μην ανησυχείτε. Ο Τάσος θα τα ξοδέψει εν ριπή οφθαλμού :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 25, 2008, 06:16:31 μμ
Και ο τυχερος της κληρωσης ειναι ο phantomphlyer συγχαρητηρια,να λοιπον η ευκαιρια να ασχοληθεις περαιτερω με το χομπυ φιλε μου ::icon_thumright::

(επικοινωνησε μαζι μας με πμ.)

Κατα τ'αλλα περασαμε υπεροχα,κοσμος πολυς,κεφι αφθονο, τουρτα μικρη,ηταν φρεσκια τουλαχιστον :mrgreen:

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΠΕΜΠΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΑΣ

 ::keep_mod:: ::lovemodel::





 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

παιδιά χθες η νύχτα ήταν τεραστία ......και μόλις τώρα σηκώθηκα και το είδα....τρομερό ξύπνημα λεμε!!!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!
Εννοείται ότι τώρα είναι μια καλή αφορμή ν αρχίσω επιτελούς να μοντελάρω... ::icon_thumright::

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ !!!!

Υ.Γ:
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 25, 2008, 06:45:18 μμ
Mπράβο Τασούλη! ;-)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Geokid στις Οκτωβρίου 25, 2008, 08:46:16 μμ
Και του χρονου παιδια και του χρονου και καλοφαγωτα στο τυχερο  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 26, 2008, 12:54:17 πμ
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και ακόμη περισσότεροι.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: opelcorsa-a στις Οκτωβρίου 26, 2008, 11:28:49 πμ
Σηνχαριτιρια,και του χρονου. ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Vaggouras στις Οκτωβρίου 26, 2008, 12:50:14 μμ

Χρονια μας πολλά και συγχαρητήρια και απο εμενα  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 26, 2008, 01:52:07 μμ
(http://img512.imageshack.us/my.php?image=046ci4.jpg)  (http://img444.imageshack.us/my.php?image=048zv5.jpg)

και δυο φωτογραφιες απο τη κληρωση και τη τουρτα...

 σορυ για την ποιότητα, ειναι αποτο κινητο μου τοσα ατομα εκει... μια φωτογραφική μηχανη δεν είχαμε.   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 26, 2008, 02:02:27 μμ
άντε στα 5 τώρα .......   ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 26, 2008, 02:48:00 μμ
(http://img444.imageshack.us/my.php?image=048zv5.jpg)

...να πω κι ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην μικρούλα που με διάλεξε... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 26, 2008, 04:00:33 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 4 ΧΡΟΝΙΑ MODELCLUB !
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Οκτωβρίου 26, 2008, 07:20:43 μμ
Πάντα τυχερός!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

και του χρόνου περισσότεροι!!!!