μεσα και εγω ...αλλα τι κληρωνεται :mrgreen:
μεσα και εγω ...αλλα τι κληρωνεται :mrgreen:
θα παρετε οτι τραβα η ψυχη σας απο καταστημα ::icon_thumright::
Modelclub...η παρανομη σχεση!!!
Παιδια μας "χρεωνετε" πραξεις που σιγουρα δεν καναμε...Κάνατε, δεν κάνατε, εγώ ξέρω πως το modelclub είναι ανοικτό στο background ακόμα και τις πιο χάλια στιγμές στη δουλειά. Επίσης οι γνώσεις που πήρα εδώ και οι φίλοι που έκανα είναι και τα δύο ανεκτίμητα και σας ευχαριστώ πολύ!

Ανεκτίμητη αξία οι φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσω του φόρουμ... Τα μοντέλα σε δεύτερη μοίρα...
Τα μοντέλα σε δεύτερη μοίρα...
Χρόνια Πολλά Modelclub!!!!!
Αφιερωμένο για τα 4α γενέθλιά μας!
Ευχαριστούμε Λάμπρο, Κώστα, Γιώργο, Αρκάδιε, Αντρέα.
::alarm:: Δυνατά τον ήχο ::alarm::
Χρόνια Πολλά Modelclub!!!!!::drumstel:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::drumstel:: ::drumstel:: ::drumstel:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Αφιερωμένο για τα 4α γενέθλιά μας!
Ευχαριστούμε Λάμπρο, Κώστα, Γιώργο, Αρκάδιε, Αντρέα.
::alarm:: Δυνατά τον ήχο ::alarm::
Βλέποντας το τέλειο video του Νίκου....Ειλικρινά ρε παιδιά.....έχετε μετρήσει ΠΟΣΑ μοντέλα έχουμε φτιάξει σ' αυτά τα 4 χρόνια :!: :?: :!: :?: :!: :?: Και ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΣΟΥΣ νέους φίλους έχουμε κάνει και ΠΟΣΟ γέλιο και πλάκες έχουμε ρίξει :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:
Βλέποντας το τέλειο video του Νίκου....Ειλικρινά ρε παιδιά.....έχετε μετρήσει ΠΟΣΑ μοντέλα έχουμε φτιάξει σ' αυτά τα 4 χρόνια :!: :?: :!: :?: :!: :?: Και ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΣΟΥΣ νέους φίλους έχουμε κάνει και ΠΟΣΟ γέλιο και πλάκες έχουμε ρίξει :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:
Δεν είναι εύκολο σε λίγες αράδες να περιγράψω την σχέση μου με την διαδικτυακη μας κοινότητα "Modelclub". Οπως είπε και άλλος συνάδελφος πριν από την έλευση του MC στην ζωή μου και την καθημερινότητα μου, θεωρούσα τον μοντελισμό ως το πλέον μοναχικό χόμπι. Εδώ και 3.5 χρόνια απότελεί για μένα καθημερινό μου ανάγνωσμα αρκετές φορές την ημέρα. Θεωρώ πως όλοι μας είμαστε τυχεροί που κάποιοι άνθρωποί όπως ο Λάμπρος και οι λοιποί συντελεστές έχυσαν ιδρώτα κυριολεκτικά για να υπάρχει αυτός ο ζωντανός οργανισμός που λέγεται ModelClub. Μια καθημερίνη virtual μοντελιστική εκθεσή, ένας χώρος με απίστευτη συλλογή γνώσεων, τεχνικών και πάνω από όλα ενα βήμα ανταλλαγής απόψεων πάνω στο πίο υψηλά νοητικό χόμπι του ανθρώπινου πολιτισμού (sic). Τις ευχαριστείες μου λοιπόν, χρόνια μας πολλά και καλή συνέχεια σε όλους.
Κώστας Mπούρης
Δημήτρη μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο αλλά με τέτοια κρίση στην αγορά.......::eusa_whistle::
:oops:
Κατι μου λεει οτι σε λιγο θα δουμε και κανενα μελος να ανοιγει model shop! :wink:

εγώ μπορώ να παίξω; ή μόνο ο μπαμπάς μου;
εγώ μπορώ να παίξω; ή μόνο ο μπαμπάς μου;
Πού είσουνα ρε πιτσιρίκο πριν 4 χρόνια που ιδρύθηκε το club :?:
:mrgreen: :mrgreen:
εγώ μπορώ να παίξω; ή μόνο ο μπαμπάς μου;
Δεν ξερω αν ταιριαζει το χρονια πολλα σε ενα site αλλα σιγουρα θα ηταν χρονια καλα και ευχαριστα και πολυ δημιουγρικα.
Χατζηδημητριου Δ
Μέσα και εγώ! lucifer
Και ο τυχερος της κληρωσης ειναι ο phantomphlyer
φτου γαμώτο και είμουν κοντά!!! ʼντε κ του χρόνου να μαστε στην κοπή της πίτας!!!!!
Και ο τυχερος της κληρωσης ειναι ο phantomphlyer συγχαρητηρια,να λοιπον η ευκαιρια να ασχοληθεις περαιτερω με το χομπυ φιλε μου ::icon_thumright::
(επικοινωνησε μαζι μας με πμ.)
Κατα τ'αλλα περασαμε υπεροχα,κοσμος πολυς,κεφι αφθονο, τουρτα μικρη,ηταν φρεσκια τουλαχιστον :mrgreen:
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΠΕΜΠΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΑΣ
::keep_mod:: ::lovemodel::
(http://img512.imageshack.us/my.php?image=046ci4.jpg)
(http://img444.imageshack.us/my.php?image=048zv5.jpg)
(http://img444.imageshack.us/my.php?image=048zv5.jpg)