Χρόνια πολλά στο modelclub. Τους τελευταίους 21 μήνες είχα την ευκαιρία να μοιραστώ απόψεις και να απολαύσω την παρέα ανθρώπων που αγαπούν τα ίδια πράγματα με εμένα, αν και από άλλη σκοπιά, μια που δεν ασχολούμαι με το μοντελισμό εδώ και πολύ καιρό. Μέσα λοιπόν στην κλήρωση, αν μου τύχει ίσως ξαναφτιάξω μοντέλο μετά από 25 χρόνια.