Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DJ ANAS στις Απριλίου 23, 2008, 10:15:35 πμ
-
Για να μην με μαλοσουν και αφου τελειωσα την κατασκευει του F-16C σας το παρουσιαζο στην σωστη θεση τις μοντελοπαρεας μας πρωτου παρει την τελικη του θεσει στο Διοραμα με την ονομασια Aegean's Falcon.Για την κατασκευει αναφερομε στην παρακατο σελ. ::arrowred::
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=5949.60.
Ειναι το κιτ τις Dragon με μερικες βελτιωσεις για να ειναι ενα Block50 τις 347.Βεβαια εχει ατελιες στην κατασκευει και στο βαψιμο τις παραλαγης αλλα ο βασικος στοχος ειναι μια γενικη οικονα ενος πολεμικου ελληνικου αεροδρομιου.Ευχομαι ο οπλισμος να ειναι OK :wink: και μην ξεχναμε και την κλιμακα
που ειναι η κατασκευει.Τελος απολαυσα ολο το σκηνικο απο την κατασκευει μεχρι και τα διαφορα εξτρα.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Και μια πρωσεχος φωτο για το διοραμα :wink:
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τάσο,πανέμορφο αν και τόσο μικρό!
Το μόνο που με χαλάει λίγο,είναι το κάλυμμα της καλύπτρας...
-
Ναι Γιωργο και εμενα ειναι ενα αγκαθη στο ματι αλλα αφου ηταν σπασμενη ηταν μοναδικη λυση στα γριγορα.Και ΄'$§&αμοτο δεν βρικα ουτε μια στο δυκτιο και στα αρχεια σκεπασμενο F-16.για να εχω καποιον οδιγο.Δεν πιραζει υπαρχουν και χειροτερα στην ζωη.Ευχαριστο για τα καλα σου λογια
Τασος ::salut::
-
Ειναι παρα πολυ ωραιο Τασο. Πολυ μικρη κλιμακα και εχεις βαλει πολυ λεπτομερεια ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Για την καλυπτρα εχεις σκεφτει να φτιαξεις αλλη απο διαφανες πλαστικο (vacuform)?
-
Το ειχα Νωντα αλλα αφου θα το δωρισο στον θειο μου δεν με απασχολη τοσο.Υστερα ηταν πια αργα αφου ειχαν κολυθει πολλα κομματια και φοβομουνα μην κανω μεγαλυτερες καταστροφες.
Τασος ::salut::
-
:shock: Φίλε μου φοβερή δουλειά και σε αυτήν την κλίμακα!
Μπράβο ::eusa_clap::
-
:shock: Φίλε μου φοβερή δουλειά και σε αυτήν την κλίμακα!
Μπράβο ::eusa_clap::
Aλεξ ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Tασος ::salut::
-
Πολυ καλη δουλεια.Μπραβο.Λιγο τα σηματα ειναι λιγο μεγαλυερα θα μπορουσες να βαλεισ της aifix gia to f-4e sra που το δινει με Ελληνικα σηματα.Αφου προκεται ομως για σπιτικο μοντελο ειιναι οκ.Οι φθορες που εχεις κανει μου αρεσαν πολυ.
-
Σούπερ είναι!!!! Μπράβο!!! Το μουσαμά γιατί δε τον κάνεις και αυτόν κόκκινο; :wink:
-
Πολυ καλη δουλεια.Μπραβο.Λιγο τα σηματα ειναι λιγο μεγαλυερα θα μπορουσες να βαλεισ της aifix gia to f-4e sra που το δινει με Ελληνικα σηματα.Αφου προκεται ομως για σπιτικο μοντελο ειιναι οκ.Οι φθορες που εχεις κανει μου αρεσαν πολυ.
Φιλε 1/144 aeroplana τα εθνοσημα ειναι απο το κιτ τις AIRFIX με τα ελληνικα Decals εκτος απο τους κοδικους που ειναι οντος λιγο μεγαλυτερα. ::icon_thumright::Ευχαριστο ::icon_thumright::
Σούπερ είναι!!!! Μπράβο!!! Το μουσαμά γιατί δε τον κάνεις και αυτόν κόκκινο; :wink:
Αφου δεν ειχε απαντησει κανεις στην απορια που ειχα σιμφονα με τον μουσαμα στο τοπικ με τα Διοραματα και δεν ειχα αλλα στοιχεια εκτος με τα Φαντομ σκεπασμενα με μουσαμα σε ενα μεταλικο γαλαζιο,βαφτηκαν ετσι.Τωρα εαν εχεις καπια νεοτερα με αλλο χρωματισμο,δωσε πραμα.
PanPan Danke για τα καλα σου λογια
Τασος ::salut::