Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: john_bar στις Απριλίου 19, 2025, 05:15:43 μμ
-
Καλησπέρα, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!
Τελείωσε και αυτό λοιπόν: SU-57 / T-50 ΠΑΚ-ΦΑ Prototype, 1:72, Zvezda.
Εύκολη και γρήγορη κατασκευή, πολύ καλή συναρμογή, τα decals λίγα και καλής ποιότητας.
Βάφτηκε με χρώματα που είχα ήδη, οπότε τα χρώματα δεν έχουν 100% πιστότητα με το πραγματικό (ιδίως με τους κωδικούς χρωμάτων που δίνουν διάφορα paint sets).
(https://www.mchost.gr/v/81114)
(https://www.mchost.gr/v/81111)
(https://www.mchost.gr/v/81104)
(https://www.mchost.gr/v/81101)
(https://www.mchost.gr/v/81113)
(https://www.mchost.gr/v/81107)
(https://www.mchost.gr/v/81102)
(https://www.mchost.gr/v/81112)
(https://www.mchost.gr/v/81103)
(https://www.mchost.gr/v/81106)
(https://www.mchost.gr/v/81105)
(https://www.mchost.gr/v/81109)
(https://www.mchost.gr/v/81108)
(https://www.mchost.gr/v/81110)
-
Μ'αρέσει το αποτέλεσμα, δεν είχε όπλα το Κιτ ή δ ν ήθελες να βάλεις;
-
Ευχαριστώ @Gilan :D. Όχι, το συγκεκριμένο κιτ δεν είχε κανένα extra όπως οπλισμό.
-
Πολύ όμορφη η κατασκευή σου. "Καθώς πρέπει". Δεν με χαλάει η έλλειψη των όπλων, κάθε άλλο. Οι αποχρώσεις που χρησιμοποίησες, αν είναι με "το μάτι" και όχι ακολουθώντας κωδικούς, τι να πω, το μάτι σου είναι ξυράφι!!!!!
-
Πολύ ωραίο μπράβο!
-
Πολύ όμορφη η κατασκευή σου. "Καθώς πρέπει". Δεν με χαλάει η έλλειψη των όπλων, κάθε άλλο. Οι αποχρώσεις που χρησιμοποίησες, αν είναι με "το μάτι" και όχι ακολουθώντας κωδικούς, τι να πω, το μάτι σου είναι ξυράφι!!!!!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια @The Saint . Οι αποχρώσεις είναι με το μάτι από φωτογραφίες. Πριν το βάψω, δικίμασα πάνω σε πλαστικό τα χρώματα που προτείνουν τα κιτ (συγκεκριμένα κατέβασα από το scalemates το αντίστοιχο φύλλο οδηγιών για την 1:48 που είχε το digital camo colours reference) και δεν μου άρεσαν καθόλου.
Οπότε έκανα δοκιμές με μίξεις του μπλέ, έφτιαξα ένα μπουκαλάκι με το χρώμα που μου άρεσε, και το έβαψα. Για το άσπρο, έβαλα κατευθείαν white-grey που εξαρχής μου καθόταν μια χαρά οπτικά.
-
Πολύ ωραίο μπράβο!
Ευχαριστώ πολύ @dimitrisap !
-
Πολύ ωραία, καθαρή δουλειά!
'Χρυσές' οι εξαγωγές και το όλον τους.
Σαν μέγεθος πόσο είναι; σαν ένα flanker (υπολογίζω 1μισο F-16);
Στο Η.0. sensorάκι μπορείς να βάλεις ένα χρώμα και απο πάνω με μανόν, να το κάνει πιο μπάνικο, σαν 'μάτι' να είναι, κανονικά.
::thumbleft::
-
Πολύ ωραία, καθαρή δουλειά!
'Χρυσές' οι εξαγωγές και το όλον τους.
Σαν μέγεθος πόσο είναι; σαν ένα flanker (υπολογίζω 1μισο F-16);
Στο Η.0. sensorάκι μπορείς να βάλεις ένα χρώμα και απο πάνω με μανόν, να το κάνει πιο μπάνικο, σαν 'μάτι' να είναι, κανονικά.
::thumbleft::
Ευχαριστώ @Scrat !
Το μοντέλο είναι στην 1:72 κλίμακα. Λόγω του μεγέθους του πραγματικού αεροσκάφους, είναι αρκετά χορταστικό και τεράστιο θα έλεγα (οπότε πολύ μεγαλύτερο από το F-16 στην ίδια κλίμακα). Τελειώνω ένα Mirage 2000 στην 1:72 επίσης, και δίπλα-δίπλα η διαφορά μεγέθους είναι αισθητή.
Κρατάω την ιδέα σου για το μανό. Σκέφτομαι να το εφαρμόσω στο μοντέλο.
-
Πολύ ωραία δουλειά στο σύνολο της, εξαιρετικό βάψιμο στις εξαγωγές!
::keep_mod::