0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ όμορφη η κατασκευή σου. "Καθώς πρέπει". Δεν με χαλάει η έλλειψη των όπλων, κάθε άλλο. Οι αποχρώσεις που χρησιμοποίησες, αν είναι με "το μάτι" και όχι ακολουθώντας κωδικούς, τι να πω, το μάτι σου είναι ξυράφι!!!!!
Πολύ ωραίο μπράβο!
Πολύ ωραία, καθαρή δουλειά!'Χρυσές' οι εξαγωγές και το όλον τους.Σαν μέγεθος πόσο είναι; σαν ένα flanker (υπολογίζω 1μισο F-16);Στο Η.0. sensorάκι μπορείς να βάλεις ένα χρώμα και απο πάνω με μανόν, να το κάνει πιο μπάνικο, σαν 'μάτι' να είναι, κανονικά.