ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:15:58 μμ
Τίτλος: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:15:58 μμ
Οπως κάθε χρόνο, και φέτος δεν θα κλείσει η χρονιά χωρίς το καθιερωμένο Street Event.
Μπορεί να ειναι αρκετά υποτονικά τα πράγματα και το ενδιαφέρον φαίνεται πεσμένο, αλλά δεν νομίζω οτι πρέπει να το βάλουμε κάτω.
9 χρόνια τώρα έχουμε γράψει ιστορία και δώσαμε δυναμικά το παρών , πάντα με σύμμαχο το υπέροχο καιρό και την λιακάδα που συνήθως έχει αυτές τις μέρες, :mrgreen: και δεν θα αφήσουμε την ψύχρα και την μουνταμαρα των καιρών να μας πτοήσουν αυτή τη χρονιά ::salut::
Ας οργανωθούμε για το 10ο Street Modelling στις 17 Δεκεμβρίου στο γνωστό πια σημείο στο πεζόδρομο στο "τρίγωνο".
Πρώτη προσέλευση για στήσιμο/οργάνωση κάπου εκει 9:30 - 10:00 και λογικά full λειτουργικά από τις 10:30 και μετά.
::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:34:10 μμ
Ρε πώς πέρασαν τα χρόνια... Μπαμπάδες γίναμε χωρίς να το καταλάβουμε και φτάσαμε αισίως στο 10ο ATHENS STREET MODELLING!!! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:47:01 μμ
θα εμφανιστώ να μοντελάρω και εγώ :mrgreen: :mrgreen:
Εσύ θα εμφανιστείς,τον παπάκια δεν βλέπω να σχολιάζει αν κατέβει,εκτός αν αργήσει για να εντυπωσιάσει. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 01, 2016, 05:54:51 μμ
Αν είμαι Αθήνα θα έρθω... :wink:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 12, 2016, 06:04:22 μμ
αυτό το Σάββατο ειναι το event... μην ξεχνιόμαστε :wink:
Οι παλιοί λίγο πολύ ξέρουμε τα τις οργάνωσης, :D
Για τους νέους να αναφέρω ότι όποιος θελει μπορεί να έρθει με το μοντέλο του (σε όποια φάση κατασκευής και εαν είναι) και να το συνεχίσει με την βοήθεια και των άλλων μελών.
τραπεζάκια λιγο πολύ έχουμε .. παντα είχαμε θεμα με τις καρέκλες και τώρα που και το lure εχει κλείσει δεν μπορούμε να καβατζοσουμε απο εκει πια.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 12, 2016, 06:30:09 μμ
αυτό το Σάββατο ειναι το event... μην ξεχνιόμαστε :wink:
Οι παλιοί λίγο πολύ ξέρουμε τα τις οργάνωσης, :D
Για τους νέους να αναφέρω ότι όποιος θελει μπορεί να έρθει με το μοντέλο του (σε όποια φάση κατασκευής και εαν είναι) και να το συνεχίσει με την βοήθεια και των άλλων μελών.
τραπεζάκια λιγο πολύ έχουμε .. παντα είχαμε θεμα με τις καρέκλες και τώρα που και το lure εχει κλείσει δεν μπορούμε να καβατζοσουμε απο εκει πια.
θα φέρω το ...το προεδροκό σκαμπώ κι άλλο ένα ...για τον τυχερό που θα ...θελήσει να καθίσει δίπλα μου ... ::salut:: Σ.Σ.
ΥΓ. θα φερω 2 καθίσματα . σοβαρά
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Δεκεμβρίου 13, 2016, 07:54:23 πμ
Πάντως προβλέπεται να το ψιλοδαγκώνουμε, μέγιστη 7oC το Σάββατο στο κέντρο. Φέρτε κάτι να διώχνουμε τους πιγκουίνους ::glossa::
Aπό οτι ξέρω, κατάλληλα για την εκδίωξη των πιγκουϊνων είναι τα παρακάτω: (https://postimg.org/image/62s7brpn7/) (https://postimg.org/image/k8qt5aif5/) (https://postimg.org/image/atlkbru03/) (https://postimg.org/image/bj05tlg41/)
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 16, 2016, 05:42:57 μμ
τελευταία πρόβλεψη είναι οτι ούτε θα χιονίζει.. ουτε θα βρέχει . Υπέροχος καιρός δλδ. :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 16, 2016, 06:33:38 μμ
Εχουμε δει και χειρότερα!
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:31:27 πμ
...και δυστυχώς και φέτος πρέπει να ακυρώσω :( Καλά να περάσετε.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 08:47:33 πμ
Μη μας λες τέτοια..... Στο επόμενο με το κηδεμόνα σου... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 11:16:19 πμ
Αστα Αρκάδιε... άστα γιατί είναι πολύ χάλια τα πράγματα... :(
εύχομαι να είναι περαστικά τα όποια προβλήματα :( :(
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:57:44 μμ
αλλο ενα street event ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Παρ'ολο το τσουχτερό κρύο που επικρατούσε (έπεσε η ιδεα το επόμενο να το κάνουμε πασχα ::hlioskaytos:: ) πολλά μέλη και μη παρευρέθηκαν και αρκετά παιδιά έκατσαν και έφτιαξαν από ένα μοντελάκι.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που βοήθησαν στο στήσιμο και ξεστήσιμο και έκατσαν μέχρι το τελος. ::salut::
Να ευχαριστήσω επίσης τα καταστήματα - Plastimodellismo, Fasma models και GE Hobbies για τα δώρα και την βοήθεια σε τραπεζια, υλικά και εργαλεια. Το καφέ "Σουσουράδα" (αυτο που καθόμαστε τα Σάββατα) για τις πολύτιμες καρέκλες που μας παραχώρησαν. (χωρίς αυτά θα την βγάζαμε στο όρθιο :mrgreen:
δεν ειχαν νερό ολα τα μπουκαλάκια ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
Τώρα μάλιστα ::kerasma::.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: prokroust στις Δεκεμβρίου 18, 2016, 12:38:39 μμ
10 χρόνια σταθεροί στις παραδόσεις παιδιά. Εύγε Κ από μένα κρίμα που δεν μπορώ για άλλη μια φορά να είμαι εκεί. Το street modeling έχει γίνει θεσμός πλέον Κ έχει την χάρη του. Καλά Χριστούγεννα σε όλους
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 28, 2017, 08:03:29 πμ