Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:15:58 μμ

Τίτλος: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:15:58 μμ
Οπως κάθε χρόνο, και φέτος δεν θα κλείσει η χρονιά χωρίς το καθιερωμένο Street Event.

Spoiler (hover to show)

Μπορεί να ειναι αρκετά υποτονικά τα πράγματα και το ενδιαφέρον φαίνεται πεσμένο, αλλά δεν νομίζω οτι πρέπει να το βάλουμε κάτω.

9 χρόνια τώρα έχουμε γράψει ιστορία και δώσαμε δυναμικά το παρών , πάντα με σύμμαχο το υπέροχο καιρό και την λιακάδα που συνήθως έχει αυτές τις μέρες,  :mrgreen:
και δεν θα αφήσουμε την ψύχρα και την μουνταμαρα των καιρών να μας πτοήσουν αυτή τη χρονιά  ::salut::

Ας οργανωθούμε για το 10ο Street Modelling  στις 17 Δεκεμβρίου στο γνωστό πια σημείο στο πεζόδρομο στο "τρίγωνο". 

Πρώτη προσέλευση για στήσιμο/οργάνωση  κάπου εκει 9:30 - 10:00 και λογικά full λειτουργικά από τις 10:30 και μετά.


 ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:34:10 μμ
Ρε πώς πέρασαν τα χρόνια...
Μπαμπάδες γίναμε χωρίς να το καταλάβουμε και φτάσαμε αισίως στο 10ο ATHENS STREET MODELLING!!!
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2016, 03:47:01 μμ
Ρε πώς πέρασαν τα χρόνια...
Μπαμπάδες γίναμε χωρίς να το καταλάβουμε και φτάσαμε αισίως στο 10ο ATHENS STREET MODELLING!!!
 :mrgreen:

ασε .. βλέπεις τις φωτο απο το πρωτο και λες ....  "κοιτά να δεις που είχα και μαύρα μαλλιά κάποτε..."  :mrgreen: :mrgreen:

ετσι για να μελαγχολίσουμε λιγο ...
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.
φωτο ΣΣ
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: jim40 στις Νοεμβρίου 28, 2016, 04:14:30 μμ
Τέτοια βλέπω και σας ζηλεύω. Καλά να περάσετε
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Νοεμβρίου 29, 2016, 09:21:43 πμ
Από το 2008 και δώθε, δεν έχω χάσει κανένα!!!! Εννοείται πως θα είμαι παρών!!!!

ΔΚ
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 29, 2016, 02:57:22 μμ
Οπως κάθε χρόνο, θα υπάρχουν μοντελάκια για τους μικρούς μας φίλους για να τα φτιάξουν.

Γιαυτό παρτε και τα παιδιά σας μαζι (ελπίζω ο καιρός να το επιτρέψει) για να διασκεδάσουν φτιάχνοντας ενα μοντέλο.   :wink:

 ::planeemoticon:: ::laia:: ::fahr09::

Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 29, 2016, 05:23:44 μμ
Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος (το δεύτερο δεν παίζει ρόλο :twisted:) θα παρευρεθώ :mrgreen:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Νασος στις Νοεμβρίου 29, 2016, 06:40:42 μμ
Λογικά παρών και εγώ. :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 29, 2016, 06:46:14 μμ
Εννοείται Παρών !!
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: nikosmeta στις Νοεμβρίου 29, 2016, 07:17:58 μμ
Παρών και εγώ...
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 30, 2016, 07:58:43 πμ
Παρών λέμεεεεεε!
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 30, 2016, 01:35:17 μμ
Παρών λέμεεεεεε!

φημες λένε οτι θα φέρεις και το pet δεινοσαυράκι σου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

πρέπει να έχει κλείσει ήδη 3 παρουσιάσεις σε street event αν δεν κανω λαθος
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Lman στις Νοεμβρίου 30, 2016, 08:34:46 μμ
θα εμφανιστώ να μοντελάρω και εγώ  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: jim-eta στις Δεκεμβρίου 01, 2016, 04:51:54 μμ
θα εμφανιστώ να μοντελάρω και εγώ  :mrgreen: :mrgreen:

Εσύ θα εμφανιστείς,τον παπάκια δεν βλέπω να σχολιάζει αν κατέβει,εκτός αν αργήσει για να εντυπωσιάσει.
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 01, 2016, 05:54:51 μμ
Αν είμαι Αθήνα θα έρθω...
 :wink:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 12, 2016, 06:04:22 μμ
αυτό το Σάββατο ειναι το event... μην ξεχνιόμαστε   :wink:

Οι παλιοί λίγο πολύ ξέρουμε τα τις οργάνωσης,   :D

Για τους νέους να αναφέρω ότι όποιος θελει μπορεί να έρθει με το μοντέλο του (σε όποια φάση κατασκευής και εαν είναι) και να το συνεχίσει με την βοήθεια και των άλλων μελών.

τραπεζάκια λιγο πολύ έχουμε .. παντα είχαμε θεμα με τις καρέκλες και τώρα που και το lure εχει κλείσει δεν μπορούμε να καβατζοσουμε απο εκει πια.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 12, 2016, 06:30:09 μμ
αυτό το Σάββατο ειναι το event... μην ξεχνιόμαστε   :wink:

Οι παλιοί λίγο πολύ ξέρουμε τα τις οργάνωσης,   :D

Για τους νέους να αναφέρω ότι όποιος θελει μπορεί να έρθει με το μοντέλο του (σε όποια φάση κατασκευής και εαν είναι) και να το συνεχίσει με την βοήθεια και των άλλων μελών.

τραπεζάκια λιγο πολύ έχουμε .. παντα είχαμε θεμα με τις καρέκλες και τώρα που και το lure εχει κλείσει δεν μπορούμε να καβατζοσουμε απο εκει πια.

θα φέρω το ...το προεδροκό σκαμπώ
κι άλλο ένα ...για τον τυχερό που θα ...θελήσει να καθίσει δίπλα μου ...
 ::salut::
Σ.Σ.

ΥΓ. θα φερω 2 καθίσματα . σοβαρά
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Δεκεμβρίου 13, 2016, 07:54:23 πμ
θα φέρω το ...το προεδρικό σκαμπώ....


Να το φέρεις...να το φέρεις!!!!! Το είχα μισοπριονίσει πέρσι!!!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::salut::

ΔΚ
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 13, 2016, 09:43:33 πμ
Καλημέρα.

Θα φέρω πιθανότατα δύο καρέκλες.

Πάντως προβλέπεται να το ψιλοδαγκώνουμε, μέγιστη 7oC το Σάββατο στο κέντρο. Φέρτε κάτι να διώχνουμε τους πιγκουίνους ::glossa::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 13, 2016, 10:48:05 πμ
Πάντως προβλέπεται να το ψιλοδαγκώνουμε, μέγιστη 7oC το Σάββατο στο κέντρο. Φέρτε κάτι να διώχνουμε τους πιγκουίνους ::glossa::
Aπό οτι ξέρω, κατάλληλα για την εκδίωξη των πιγκουϊνων είναι τα παρακάτω:
(https://postimg.org/image/62s7brpn7/) (https://postimg.org/image/k8qt5aif5/) (https://postimg.org/image/atlkbru03/) (https://postimg.org/image/bj05tlg41/)
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 16, 2016, 05:42:57 μμ
τελευταία πρόβλεψη είναι οτι ούτε θα χιονίζει.. ουτε θα βρέχει . Υπέροχος καιρός δλδ.   :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 16, 2016, 06:33:38 μμ
Εχουμε δει και χειρότερα!
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:31:27 πμ
...και δυστυχώς και φέτος πρέπει να ακυρώσω :( Καλά να περάσετε.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 08:47:33 πμ
Μη μας λες τέτοια.....  Στο επόμενο με το κηδεμόνα σου...  :mrgreen:

Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 11:16:19 πμ
Μη μας λες τέτοια.....  Στο επόμενο με το κηδεμόνα σου...  :mrgreen:
Αστα Αρκάδιε... άστα γιατί είναι πολύ χάλια τα πράγματα... :(
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:37:57 μμ
Αστα Αρκάδιε... άστα γιατί είναι πολύ χάλια τα πράγματα... :(

εύχομαι να είναι περαστικά τα όποια προβλήματα  :( :(


Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 07:57:44 μμ
αλλο ενα street event ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Παρ'ολο το τσουχτερό κρύο που επικρατούσε (έπεσε η ιδεα το επόμενο να το κάνουμε πασχα  ::hlioskaytos:: )
πολλά μέλη και μη παρευρέθηκαν και αρκετά παιδιά έκατσαν και έφτιαξαν από ένα μοντελάκι.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που βοήθησαν στο στήσιμο και ξεστήσιμο και έκατσαν μέχρι το τελος.  ::salut::

Να ευχαριστήσω επίσης τα καταστήματα - Plastimodellismo, Fasma models και GE Hobbies για τα δώρα και την βοήθεια σε τραπεζια, υλικά και εργαλεια. Το καφέ "Σουσουράδα"  (αυτο που καθόμαστε τα Σάββατα) για τις πολύτιμες καρέκλες που μας παραχώρησαν. (χωρίς αυτά θα την βγάζαμε στο όρθιο   :mrgreen:

Μερικες λιγες φωτο, σιγουρα ο @mmaker εχει βγαλει αρκετες.
(https://postimg.org/image/6ocmhspuh/) (https://postimg.org/image/603ryur4p/) (https://postimg.org/image/otu69leqh/) (https://postimg.org/image/dviwreq55/)

(https://postimg.org/image/3mqfll23d/) (https://postimg.org/image/hug4a8es9/) (https://postimg.org/image/q1841t4ux/) (https://postimg.org/image/a49c53cgp/) (https://postimg.org/image/dcdti4yqh/)

και εδώ ένα μικρο video
https://www.facebook.com/modelclub.gr/videos/10154886282357754/

Και του χρόνου να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε... (το πασχα που δεν θα κάνει τοσο κρυο  :mrgreen: :mrgreen: )


 ::salut::
 ::keep_mod:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: piaggio250 στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:19:44 μμ
Εμ με καφέδες και νερά που βλέπω στις φωτό το κρύο δεν περνάει, ρακί θέλει!!! :wink:.
Αντε και του χρόνου. ::salut::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:25:06 μμ
Εμ με καφέδες και νερά που βλέπω στις φωτό το κρύο δεν περνάει, ρακί θέλει!!! :wink:.
Αντε και του χρόνου. ::salut::

δεν ειχαν νερό ολα τα μπουκαλάκια   ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: piaggio250 στις Δεκεμβρίου 17, 2016, 09:36:57 μμ
δεν ειχαν νερό ολα τα μπουκαλάκια   ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

Τώρα μάλιστα ::kerasma::.
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: prokroust στις Δεκεμβρίου 18, 2016, 12:38:39 μμ
10 χρόνια σταθεροί στις παραδόσεις παιδιά. Εύγε Κ από μένα κρίμα που δεν μπορώ για άλλη μια φορά να είμαι εκεί. Το street modeling έχει γίνει θεσμός πλέον Κ έχει την χάρη του. Καλά Χριστούγεννα σε όλους
Τίτλος: Απ: 10ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2016 (17-12-2016)
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 28, 2017, 08:03:29 πμ
Κε Αδμινιστρατοραααααααααα ε χμ γκουχου γκουχου  ::alarm:: ::pin:: ::pin:: ::alarm::