αλλο ενα street event ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Παρ'ολο το τσουχτερό κρύο που επικρατούσε (έπεσε η ιδεα το επόμενο να το κάνουμε πασχα

)
πολλά μέλη και μη παρευρέθηκαν και αρκετά παιδιά έκατσαν και έφτιαξαν από ένα μοντελάκι.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που βοήθησαν στο στήσιμο και ξεστήσιμο και έκατσαν μέχρι το τελος.

Να ευχαριστήσω επίσης τα καταστήματα -
Plastimodellismo,
Fasma models και
GE Hobbies για τα δώρα και την βοήθεια σε τραπεζια, υλικά και εργαλεια. Το καφέ "
Σουσουράδα" (αυτο που καθόμαστε τα Σάββατα) για τις πολύτιμες καρέκλες που μας παραχώρησαν. (χωρίς αυτά θα την βγάζαμε στο όρθιο

Μερικες λιγες φωτο, σιγουρα ο
@mmaker εχει βγαλει αρκετες.


και εδώ ένα μικρο video
https://www.facebook.com/modelclub.gr/videos/10154886282357754/Και του χρόνου να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε... (το πασχα που δεν θα κάνει τοσο κρυο

)
