




Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)+1000
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)Ή ένα άλλο Chevrolet/Bedford/... :mrgreen:
Ρε μουρλέ μουστάκια, χτες πήρες τα Evergreen και σήμερα το παρουσιάζεις? Πολύ καλός και ανεξάντλητος!!
Ωραίο πράμα!
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)
Ωραία η κατασκευή ως τώρα αλλά οι κρίκοι που δένουν οι αλυσίδες είναι λίγο μικροί η είναι ιδέα μου?
Το κιτ βλεπω το ξεκινησες απο τα ευκολα,την καροτσα.
Οταν πας στα υπολοιπα θα βαρας το κεφαλι σου...... :mrgreen:
Τσεκαρισε αν εχεις το πλασιο με τα διαφανα εκει υπαρχει και το καλυμμα της μηχανης
Στο δικο μου ελειπε...........
Καλη συνεχεια Phil
Παρε και ενα λινκ θα βρεις πολλα ωραια μεσα http://www.flickr.com/groups/cmp_vehicles/ μεταξυ αυτων και το δικο σου αλλα οχι με αυτη την καμπινα (Cab11) αλλα σε μορφη Ford F60
+1000
Θα μας τρελάνει πάλι ο άνθρωπος.
Καλή συνέχεια και στο νέο και άκρως ενδιαφέρον project σου.
::salut::
Ή ένα άλλο Chevrolet/Bedford/... :mrgreen:...ή ένα χριστιανικό σε απαλοτρίωση... κυρ Νικόλα! :mrgreen:
Ωραίος ο μουστάκιας ::salut::
Μπράβο ρε Φίλιππε!
Πέρνα αν θες μία παρκετίνη τον σπάγκο να εξαφανιστούν τα χνούδια.
Στα γνωστά σου λημέρια και πάλι...
Σούπερ θέμα.. Αν κοτσάρεις και το Willys θα τρελάνεις κόσμο..
Καλή συνέχεια φίλε!
Kαλά που σε πρόλαβα. Cab13 για κάργα ελληνικό θέμα :!: :!: :!:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=34928&start=225#p2344230
Σιδηροβιομηχανία Μπαρούτη κάποτε στον Πειραιά
Αμάν πια!!!! Δεν σε προλαβαίνουμε!!!
Και ναι!!! ψηφίζω δαγκωτό: Σιδηροβιομηχανία "Μπαρούτη". Βάλτο και σε κανένα ωραίο fifties σκηνικό, από αυτά που σου (και μας) αρέσουν, ίνα γουστάρωμεν τα μάλλα ::salut::
ΔΚ
α και να πάρεις τα οξυγόνα του giomef...! :lol: :lol: ::glossa::Γιώργο μην το γελάς καθόλου. Ξέρεις πόσες φορές έχω δεί αναρτημένες στην καρότσα γερανού φιάλες οξυγόνου?? Είναι απολύτως φυσιολογικό
Γιώργο μην το γελάς καθόλου. Ξέρεις πόσες φορές έχω δεί αναρτημένες στην καρότσα γερανού φιάλες οξυγόνου?? Είναι απολύτως φυσιολογικόΕννοείται ότι χρειάζονται όχι μόνο δυο(οξυασετυλίνη) αλλά και μερικές άδειες στην άκρη...
(http://postimg.org/image/91ucareo9/)
(http://postimg.org/image/ks89s57gp/)
(http://postimg.org/image/9v6y3dkp5/)
(http://postimg.org/image/8zagnxb0p/)Ωραίο πράμα!
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)
(http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020906_zpsf8bba7f4.jpg.html)
(http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020907_zps4e33a1c8.jpg.html)
(http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020908_zps41734536.jpg.html)
Το κιτ βλεπω το ξεκινησες απο τα ευκολα,την καροτσα.
Οταν πας στα υπολοιπα θα βαρας το κεφαλι σου...... :mrgreen:
....




... αφού είδα τα 100δες κομμάτια του κιτ της Mirror...το γύρισα σε Chevy :lol:και μετά λες εμένα απατεώνα, απατεώνα. :mrgreen:
...είπαμε τίποτα δεν είναι κολλημένο :mrgreen: ::glossa::
Παρατήρηση αν και μάλλον το έχεις προσέξει..
Όπως το κοιτάς από πίσω η δεξιά αλυσίδα είναι πιο χαλαρή.
...είπαμε τίποτα δεν είναι κολλημένο :mrgreen: ::glossa::
Νόμιζα ότι αναφερόσουν στα κυρίως τμήματα (πχ όλος ο γερανός)και όχι στις λεπτομέρειες.
::salut::
(http://postimg.org/image/lfgyr5gz7/)
(http://postimg.org/image/aeh88dzcj/)
(http://postimg.org/image/8qdhfzw37/)
Ωραίος ο Φιλίπ.Θα έριχνα και ένα κοκκινάκι φίλτρο από πάνω όπως και λεκέδες από την υπερχείλιση του καυσίμου στη δεξαμενή καθώς και γρασσολεκέδες στο χώρο με το βίντσι. :mrgreen: ::salut::
Πρέπει κάποια στιγμή να τάξω στον εαυτό μου, να κάτσω από δίπλα την ώρα που μοντελάρεις... Πολύ καλό αποτέλεσμα...
Νομίζω ότι την βαζελίνη πρέπει να την βγάλεις γιατί θα γεμίσει σκόνες και θα δείχνει χάλια..
Αβαβα μοντελατσι οπως μας εχεις μαθει!! :D :D :D
Ευγε Φιλ-αρακο!!!!
Σε πω,1.ριξε και μπολικο ψιλικοκο στην καροτσα να μπουκωσει εργαλεια!! :wink: Θα ρίξω, πιστεύω αρκετούτσικα
2.ελπιζω να εδεσες το σκοινι στη καροτσα για τις αναγκες της φωτο και ουχι για να μεινει...γιατι ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω τι εχει κατεβασει το σατανικο μυαλο σου απο βινιετικης σκοπιας! :D :D ΑΚΡΙΒΩΣ
Επισης αλλο χρωμα η ρεζερβα.....θα το κανεις θες δεν θες αλλιως θα στο κανω εγω.Θα δωσει ενδιαφερον χρωματικο στο ματι η ''πλατη'' του οχηματος.....τωρα δεν ξεχωριζεις αν εχει ρεζερβα.Περιμενω να το δω τελειωμενο....... ::glossa::



::salut:: ::salut:: ::salut::
H καροτσα και το συστημα του γερανου φιλε πραγματικα ειναι σουπερ.Ωραιο χρωμα αληθοφανη φθορα.
Το χρωμα της καμπινας ομως δεν με φτιαχνει και τοσο σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.
Βεβαια οσα ξερει ο νοικοκυρης................,αλλα επρεπε να στο πω.
θα συμφωνήσω με την καμπίνα (το χρώμα είναι πολύ flat!!) αλλά θα διαφωνήσω με την καρότσα στα γραφόμενα του προλαλήσαντα ::glossa:: :mrgreen:
Στην καρότσα χρωματικά είσαι παρα πολύ καλά αλλά πιστεύω για σωστό αποτέλεσμα δεν χρειαζόσουν τον μπομπ τον σφουγγαράκι !! :twisted:
Ο δε νοικοκύρης ξέρει αλλά λουφάρει!! :twisted:
Μπραβο ρε Φιλ.Εδειξε με τα φορτωματα αρκετα.......Η ρεζερβα αλλα χρωμα ο προβολεας επισης και μια πορτα αλλο χρωμα......Ελα ξεκινα δεν ειναι τιποτα μην τεμπελιαζεις ::glossa::
Φοβερό σύνολο, για μία ακόμα φορά χαζεύω με το σαγόνι κάτω. Οσο για την καμπίνα, ανακαινίστηκε πρόσφατα και δείχνει διαφορετική, δεν είναι απαραίτητο να είναι όλο το όχημα σώβρακο.
Καλή συνέχεια στο διόραμα.
Θα συμφωνήσω και εγώ για την καρότσα: Είναι απλώς υπέροχη!!!
Η καμπίνα, φαίνεται σαν να την πέρασε ο ιδιοκτήτης με αντισκωριακό αστάρι (μιλάω αν ήταν στην 1/1) και τέλος. Αν αυτή ήταν η πρόθεσή σου, τότε εντάξει....
Επίσης, ξάνοιξε (κι άλλο) τη ρεζέρβα ::salut::
ΔΚ
O σφουγγαράκης της καρότσας και εμένα δεν με χαλάει καθόλου μα καθόλου.. ΑΝ και λέω μόνο ΑΝ ήθελες να παίξεις λιιιγο παραπάνω θα πρόσθετα και έναν σφουγγαράκι με το βασικό ανοιγμένο με λευκό σε επιλεγμένα σημεία καθώς και καμιά γρατζουνιά με πινέλο και όχι σφουγγαράκι για να σπάσει.. ΟΜΩΣ το overall είναι πάρα πολύ καλό..
Για την καμπίνα θα συμφωνήσω και εγώ... Ήθελε κάτι τις να δέσει με το υπόλοιπο... Σκέφτηκες από εδώ, σκέφτηκες απο εκεί και λές τι χρώμα να χρησιμοποιήσω για να τσιπάρω αυτό το παλιο καφέ.. Κάτι σε χάλασε και το άφησες εκεί :lol:... Για δές το λίγο, χωρίς να σημαίνει ότι είσαι λάθος...
Φανταστικό θέμα, συγχαρητήρια και πάλι. ::salut::
H καροτσα και το συστημα του γερανου φιλε πραγματικα ειναι σουπερ.Ωραιο χρωμα αληθοφανη φθορα.
Το χρωμα της καμπινας ομως δεν με φτιαχνει και τοσο σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.
Βεβαια οσα ξερει ο νοικοκυρης................,αλλα επρεπε να στο πω.