Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: philio στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:09:12 πμ

Τίτλος: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:09:12 πμ
Διαβάζοντας τελευταίως το British Military Trucks of WW2, με πάρα πολλές φωτό μου ήρθε η όρεξη για να φτιάξω ένα γερανάκι...  :lol:
Το αφιερώνω στον φίλο Τάσο (dedalo) μίας και είναι master σκρατσάς και θα ευχαριστηθεί να μου ρίξει κίτρινες κάρτες  :mrgreen: 
Θέλω να ευχαριστήσω τον Χρήστο (Φου) που μου παραχώρησε τις τροχαλίες της Amber, τον Γιώργο (Giomef) που με τη σγρόμπια του έφτιαξε τον τρίτο τροχαλία και τον γάτζο και είπε και γνώμες για διάφορες λεπτομέρειες και φυσικά τον Νίκο (nino) που όλο και τον ενοχλώ με απαιτήσεις...ακόμα και τις αργές ώρες...  :oops:

Ο γερανός θα μπει στο Ford που βλέπετε ή σε ένα Chevy 15cwt...αν τα βρω σκούρα με το προηγούμενο με τα πλαστικά-ρητίνες και p.e. που έχει...  :roll:






έπεσε και αντιγραφή με μικρές αλλαγές από αυτό:


συνεχίζεται...
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:26:49 πμ
Ρε μουρλέ μουστάκια, χτες πήρες τα Evergreen και σήμερα το παρουσιάζεις? Πολύ καλός και ανεξάντλητος!!
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Mastoras στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:35:57 πμ
Ωραίο πράμα!
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: mirrage στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:39:37 πμ
Ωραία η κατασκευή ως τώρα αλλά οι κρίκοι που δένουν οι αλυσίδες είναι λίγο μικροί η είναι ιδέα μου?
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: sgt-major στις Ιανουαρίου 13, 2014, 12:47:42 πμ
Το κιτ βλεπω το ξεκινησες απο τα ευκολα,την καροτσα.
Οταν πας στα υπολοιπα θα βαρας το κεφαλι σου...... :mrgreen:
Τσεκαρισε αν εχεις το πλασιο με τα διαφανα εκει υπαρχει και το καλυμμα της μηχανης
Στο δικο μου ελειπε...........
Καλη συνεχεια Phil
Παρε και ενα λινκ θα βρεις πολλα ωραια μεσα http://www.flickr.com/groups/cmp_vehicles/ μεταξυ αυτων και το δικο σου αλλα οχι με αυτη την καμπινα (Cab11) αλλα σε μορφη Ford F60
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: paliosdimitris στις Ιανουαρίου 13, 2014, 07:27:39 πμ
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)
+1000
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: leopard στις Ιανουαρίου 13, 2014, 08:06:15 πμ
Θα μας τρελάνει πάλι ο άνθρωπος.
Καλή συνέχεια και στο νέο και άκρως ενδιαφέρον project σου.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: nino1969 στις Ιανουαρίου 13, 2014, 08:25:36 πμ
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)
Ή ένα άλλο Chevrolet/Bedford/...   :mrgreen:
Ωραίος ο μουστάκιας  ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: gkontog στις Ιανουαρίου 13, 2014, 08:56:05 πμ
Μπράβο ρε Φίλιππε!

Πέρνα αν θες μία παρκετίνη τον σπάγκο να εξαφανιστούν τα χνούδια.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Greg Filos στις Ιανουαρίου 13, 2014, 09:09:17 πμ
Στα γνωστά σου λημέρια και πάλι...

Σούπερ θέμα.. Αν κοτσάρεις και το Willys θα τρελάνεις κόσμο..

Καλή συνέχεια φίλε!
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 13, 2014, 09:14:23 πμ
Kαλά που σε πρόλαβα. Cab13 για κάργα ελληνικό θέμα  :!: :!: :!:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=34928&start=225#p2344230
Σιδηροβιομηχανία Μπαρούτη  κάποτε στον Πειραιά
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Ιανουαρίου 13, 2014, 10:14:32 πμ
Αμάν πια!!!! Δεν σε προλαβαίνουμε!!!

Και ναι!!! ψηφίζω δαγκωτό: Σιδηροβιομηχανία "Μπαρούτη". Βάλτο και σε κανένα ωραίο fifties σκηνικό, από αυτά που σου (και μας) αρέσουν, ίνα γουστάρωμεν τα μάλλα  ::salut::

ΔΚ
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 13, 2014, 10:24:30 πμ
Ρε μουρλέ μουστάκια, χτες πήρες τα Evergreen και σήμερα το παρουσιάζεις? Πολύ καλός και ανεξάντλητος!!

ʼλεξ, η αλήθεια είναι ότι άρχισα την Παρασκευή, απλά το Σάββατο πήρα συμπληρωματικά Evergreen...

Ωραίο πράμα!
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)

...και άνετα μπορεί να πει κανείς ότι είμαι στιγματισμένος τζιπάκιας Κώστα!

Ωραία η κατασκευή ως τώρα αλλά οι κρίκοι που δένουν οι αλυσίδες είναι λίγο μικροί η είναι ιδέα μου?

Μπορεί και να έχεις δίκιο...να πω ότι τώρα μπήκαν;;;  :oops:

Το κιτ βλεπω το ξεκινησες απο τα ευκολα,την καροτσα.
Οταν πας στα υπολοιπα θα βαρας το κεφαλι σου...... :mrgreen:
Τσεκαρισε αν εχεις το πλασιο με τα διαφανα εκει υπαρχει και το καλυμμα της μηχανης
Στο δικο μου ελειπε...........
Καλη συνεχεια Phil
Παρε και ενα λινκ θα βρεις πολλα ωραια μεσα http://www.flickr.com/groups/cmp_vehicles/ μεταξυ αυτων και το δικο σου αλλα οχι με αυτη την καμπινα (Cab11) αλλα σε μορφη Ford F60

Περικλή τσέκαρα και νομίζω δεν λείπει τίποτα, πάντως έχω αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να μπει σε Chevy Cab 13.

+1000

Αχα!!! είσαι ο δεύτερος που θέλει Willys  :lol:

Θα μας τρελάνει πάλι ο άνθρωπος.
Καλή συνέχεια και στο νέο και άκρως ενδιαφέρον project σου.
 ::salut::

Ευχαριστώ Mr. Papakia-Leopardale!

Ή ένα άλλο Chevrolet/Bedford/...   :mrgreen:
Ωραίος ο μουστάκιας  ::salut::
...ή ένα χριστιανικό σε απαλοτρίωση... κυρ Νικόλα!  :mrgreen:

Μπράβο ρε Φίλιππε!
Πέρνα αν θες μία παρκετίνη τον σπάγκο να εξαφανιστούν τα χνούδια.

Γιώργαρε ο σπάγγος μπήκε για τα μετρήματα, θα μπει άλλος κατάλληλα επεξεργασμένος με παρκετίνη, όπως και στο Grab & go...

Στα γνωστά σου λημέρια και πάλι...
Σούπερ θέμα.. Αν κοτσάρεις και το Willys θα τρελάνεις κόσμο..
Καλή συνέχεια φίλε!

Ναι Γρηγόρη, στα γνωστά λημέρια γιατί σαν ψάρι στη στεριά ήμουν με το Meng.  8)
Είσαι ο τρίτος που θέλει Willys... θα ληφθεί υπ΄ όψη!

Kαλά που σε πρόλαβα. Cab13 για κάργα ελληνικό θέμα  :!: :!: :!:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=34928&start=225#p2344230
Σιδηροβιομηχανία Μπαρούτη  κάποτε στον Πειραιά

Ρε Γιάννο καλά που με πρόλαβες για ν΄ανοίξεις πληγές...  :mrgreen:
Για να δούμε...

Αμάν πια!!!! Δεν σε προλαβαίνουμε!!!
Και ναι!!! ψηφίζω δαγκωτό: Σιδηροβιομηχανία "Μπαρούτη". Βάλτο και σε κανένα ωραίο fifties σκηνικό, από αυτά που σου (και μας) αρέσουν, ίνα γουστάρωμεν τα μάλλα  ::salut::
ΔΚ

Βρε καλώς τον και ας άργησε...βρε! και εσύ να με αποπροσανατολίσεις;;;
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 13, 2014, 10:26:47 πμ
Μπαρούτη και στην "Π"
τέλος
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: mmaker στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:04:11 πμ
Ναι ναι,Μπουρλότο Μπαρούτη :mrgreen:

Πάρε και μερικές δεκάδες χιλιάδες Η και tubes Evergreen και φτιάξε καμμιά ντάνα σίδερα ίσα με εκεί πάνω...
α και να πάρεις τα οξυγόνα του giomef...! :lol: :lol: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:11:26 πμ
α και να πάρεις τα οξυγόνα του giomef...! :lol: :lol: ::glossa::
Γιώργο μην το γελάς καθόλου. Ξέρεις πόσες φορές έχω δεί αναρτημένες στην καρότσα γερανού φιάλες οξυγόνου?? Είναι απολύτως φυσιολογικό
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Getsa στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:11:52 πμ
ΩΡΑΙΟ!!! ΩΡΑΙΟ!!!
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: mmaker στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:23:07 πμ
Γιώργο μην το γελάς καθόλου. Ξέρεις πόσες φορές έχω δεί αναρτημένες στην καρότσα γερανού φιάλες οξυγόνου?? Είναι απολύτως φυσιολογικό
Εννοείται ότι χρειάζονται όχι μόνο δυο(οξυασετυλίνη) αλλά και μερικές άδειες στην άκρη...
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:26:40 πμ
ΟΚ, πήρατε φόρα-κατηφόρα  ::glossa::
Φιάλες θα μπουν πάντως!
Για τα υπόλοιπα ... ότι προκύψει  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιανουαρίου 13, 2014, 11:34:50 πμ
Προσεγμένη δουλειά. Μ' αρέσεις... Προχώρει...
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: dedalos στις Ιανουαρίου 13, 2014, 01:48:39 μμ
Τι καρτες ονειρευεσαι ωρε Φιλ?!
Αψογη δουλεια φιλτατε!!Αψογη!! :wink:
Ευγε μουστακια!!! :D :D :D :D
Υ.Γ.βλεπω οτι εχεις σακουλευτει οτι το σκρατσαρισμενο εχει αααααααλλη γλυκα και πολυ με αρεσει,μα παρα πολυ...ιδιως επειδη βλεπω οτι "το εχεις" φιλαρακο!!
Υ.Γ.2..θυμουμενος ολα αυτα που μας εχεις σκασει ,δεν θα μπω καν στο κοπο να σου πω και καμια δικη μου ιδεα για διοραμα...θα ημουν πολυ μικρος και ανοητος!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Αναμενω ιστοριουλα κατα τα δικα σου γνωστα! :wink: :wink:
Και παλι well done!!!
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: jim-eta στις Ιανουαρίου 13, 2014, 03:16:23 μμ
Για άλλη μια φορά ακόμα θα μας τρελλάνεις Φίλιππε,να μαντέψω ότι το πάς για διόραμα;
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 13, 2014, 03:53:32 μμ
Συμφωνω με τον γιατρο.....δεν μπαινω στον κοπο να σου πω ιδεα γιατι στο τελος θα φαμε πορτα ολοι.Οσο για τις φιαλες μην τις βαλεις ειναι λαθος......ξερω τι σου λεω.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Ιανουαρίου 13, 2014, 04:15:11 μμ
Μπαρούτη δαγκωτό......αφού είναι το θέμα σου μπόμπα!!!!!!Και από το ίδιο λίνκ που πόσταρε ο Γιάννος πάρε και για το επόμενο.

(http://postimg.org/image/91ucareo9/) (http://postimg.org/image/ks89s57gp/) (http://postimg.org/image/9v6y3dkp5/) (http://postimg.org/image/8zagnxb0p/)

Το Μερσεντικό είναι εμβόλιμο μπας και πιάσεις και κανένα σοβαρό όχημα :mrgreen: :wink:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: Hummel Moss στις Ιανουαρίου 13, 2014, 05:05:36 μμ
Ωραίο πράμα!
Και μπορεί άνετα να μεταφέρει ένα τρακαρισμένο Willys. 8)

ή και tilly για να μην χαλάσουμε το sequence!...
ωραίος ρε παλικαράκι!... πρόσεξε λίγο το χνούδι στο σχοινί που σου λέει και ο Γιώργος (δεν ξέρω αν είναι απο αυτά τα καραβόσχοινα που έχουν περασμένο κερί) και προχώρα ακάθεκτος!....  :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 13, 2014, 08:53:05 μμ
O αγαπητος Φιλ την ωρα που εκανε καταληψη στον μοντελιστικο μου παγκο......παντως εχω να σας πω και το εξης παραδοξο.Σε οτι προταση του εκανα την ακολουθησε χωρις ενδοιασμους και αν ειχαμε και αλλο χρονο θα φτιαχναμε και ολο το κιτ.Περιτο να σας πω οτι ολο το γερανακι ειναι λειτουργικοτατο....Ξεκινησε τις σκρατσιες παιδια αν δεν το καταλαβατε βοηθεια μας  ::pop::

(http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020906_zpsf8bba7f4.jpg.html) (http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020907_zps4e33a1c8.jpg.html) (http://s37.photobucket.com/user/giomef/media/P1020908_zps41734536.jpg.html)
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 15, 2014, 08:41:57 μμ
Το κιτ βλεπω το ξεκινησες απο τα ευκολα,την καροτσα.
Οταν πας στα υπολοιπα θα βαρας το κεφαλι σου...... :mrgreen:
....

...τελικά μία με τον ΜΠΑΡΟΥΤΗ, μία με τον Περικλή, και αφού είδα τα 100δες κομμάτια του κιτ της Mirror...το γύρισα σε Chevy  :lol:

Μονταρίστηκε, ασταρώθηκε, έγινε ένα presading (όσο φαίνεται... ) και πέσανε τα πρώτα χρώματα σε ακρυλικά, αναμίξεις με το μάτι...
Τίποτα δεν είναι κολλημένο προς το παρόν για να βαφτούν τα διάφορα επιμέρους με πινέλο.





Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

EDIT:
Διευκρινίζω ότι λίγο - πολύ ο γερανός πάει να γίνει κάπως έτσι:

Click to see the original size.

συνεχίζετε...  ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: nino1969 στις Ιανουαρίου 15, 2014, 08:49:04 μμ
... αφού είδα τα 100δες κομμάτια του κιτ της Mirror...το γύρισα σε Chevy  :lol:
και μετά λες εμένα απατεώνα, απατεώνα.  :mrgreen:
Το πρασινάκι σου πάντως είναι τρέλα και το chevy ομορφότερο. Καλά τελειώματα  ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: giwrgosd στις Ιανουαρίου 15, 2014, 08:50:22 μμ
Ααααα.. κατάλαβα... θα το βάλεις να κουβαλάει κανένα Jeep πάλι και θα μας τρελάνεις...
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: mirrage στις Ιανουαρίου 15, 2014, 09:49:22 μμ
Πολύ ωραίο αν και κακομούτσουνο!
Παρατήρηση αν και μάλλον το έχεις προσέξει..
Όπως το κοιτάς από πίσω η δεξιά αλυσίδα είναι
πιο χαλαρή.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 15, 2014, 10:04:14 μμ

Παρατήρηση αν και μάλλον το έχεις προσέξει..
Όπως το κοιτάς από πίσω η δεξιά αλυσίδα είναι πιο χαλαρή.
...είπαμε τίποτα δεν είναι κολλημένο  :mrgreen: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: mirrage στις Ιανουαρίου 15, 2014, 10:17:34 μμ
...είπαμε τίποτα δεν είναι κολλημένο  :mrgreen: ::glossa::

Νόμιζα ότι αναφερόσουν στα κυρίως τμήματα (πχ όλος ο γερανός)και όχι στις λεπτομέρειες.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 15, 2014, 10:30:05 μμ
Νόμιζα ότι αναφερόσουν στα κυρίως τμήματα (πχ όλος ο γερανός)και όχι στις λεπτομέρειες.
 ::salut::

Αυτός είναι, αλλά αν δεν κολληθεί σταθερά πάνω στην καρότσα...είναι σαν πιστικαρισμένος  :roll:
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 15, 2014, 10:35:33 μμ
Φοβερη 2χρωμια φιλε......Μου αρεσει παρα πολυ.

Νοιζω οτι χρωματικα οσον αφορα το βασικο βαψιμο το εφτασες σε πολυ καλο σημειο......αυτο το ''καμπινεδι'' που λες και εσυ τρομερο.

Προταση χρωματικη .....Ελα να το κανουμε παρεα ετσι.....

(http://postimg.org/image/lfgyr5gz7/) (http://postimg.org/image/aeh88dzcj/) (http://postimg.org/image/8qdhfzw37/)

Ακομα και αν δεν ερθεις θα ερθω εγω να σου το παρω....... ::glossa::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 22, 2014, 08:55:09 μμ
Αντε ακομαααααααααα......που ειναι οι φωτο ρε ανθρωπε !!!!!!!!!!!!!!!!!

Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 22, 2014, 11:30:53 μμ
Ορίστε μεσιέ:
Έγιναν φθορές, wash κλπ και βρίσκομαι σε αυτό το σημείο. Στην καμπίνα περάστικε μερικές φορές ένα πορτοκαλί φίλτρο και έγιναν ελάχιστες φθορές. Συνεχίζεται...
Η συνέχεια θα είναι με τη βάση, οπότε μάλλον και θα ανοίξω θέμα στη κατηγορία των διοραμάτων...



Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Ιανουαρίου 22, 2014, 11:37:23 μμ
Ωραίος ο Φιλίπ.Θα έριχνα και ένα κοκκινάκι φίλτρο από πάνω όπως και λεκέδες από την υπερχείλιση του καυσίμου στη δεξαμενή καθώς και γρασσολεκέδες στο χώρο με το βίντσι. :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 23, 2014, 08:41:16 πμ
Ωραίος ο Φιλίπ.Θα έριχνα και ένα κοκκινάκι φίλτρο από πάνω όπως και λεκέδες από την υπερχείλιση του καυσίμου στη δεξαμενή καθώς και γρασσολεκέδες στο χώρο με το βίντσι. :mrgreen: ::salut::

ΟΚ μεσιέ, θα δοκιμάσω και κόκκινο φίλτρο.
Για τους λεκέδες είναι ήδη στη λίστα πραγμάτων να γίνουν...  :lol:
Να σημειώσω εδώ, ότι το συρματόσχοινο είναι σπάγκος, ο οποίος στην αρχή για να κολλήσουν τα ξέφτια περάστηκε με παρκετίνη και στο τέλος τον πέρασα με βαζελίνη που του έδωσε μία ωραία χροιά γράσου.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: gkontog στις Ιανουαρίου 23, 2014, 09:49:25 πμ
Δεν ξέρω για εσάς, για μένα όλα τα λεφτά είναι οι σανίδες στην καρότσα!!! Το υπόλοιπο είναι απλά/όπως πάντα/σιγά να μην ήταν/απίθανα εξαιρετικό.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιανουαρίου 23, 2014, 09:53:55 πμ
Πρέπει κάποια στιγμή να τάξω στον εαυτό μου, να κάτσω από δίπλα την ώρα που μοντελάρεις... Πολύ καλό αποτέλεσμα...
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Ιανουαρίου 23, 2014, 10:04:18 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιανουαρίου 23, 2014, 10:26:40 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 23, 2014, 11:12:20 πμ
Πρέπει κάποια στιγμή να τάξω στον εαυτό μου, να κάτσω από δίπλα την ώρα που μοντελάρεις... Πολύ καλό αποτέλεσμα...

Να τάξεις...να τάξεις και άσε να λένε κάτι περίεργοι τύποι  ::glossa::
Βέβαια θα δεις ότι δεν κάνω και τίποτα το ιδιαίτερο και τρομερό...ίσως χάσεις και πάσα ιδέα περί των τεχνικών μου, που όπως γνωρίζουν αρκετοί γίνονται στο άρπα-cola  :mrgreen:  :oops:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: c.nemo στις Ιανουαρίου 23, 2014, 11:17:56 πμ
Τι φτιάχνεις ρε φίλε ...άλλα επίπεδα μιλάμε !!!Μπράβο Φίλ ...μοντέλο για Φίλ(ημα)!!!
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: mmaker στις Ιανουαρίου 23, 2014, 12:02:21 μμ
ʼλλος master modeller εδώ...
Ναι Φιλ δεν είναι υπερβολή!
Το να φτιάχνεις τόσο γρήγορα,τόσο απλά και τόσο εντυπωσιακά αυτές τις δουλειές,δείχνουν επίπεδο μοντελισταρά!!!
Νομίζω ότι την βαζελίνη πρέπει να την βγάλεις γιατί θα γεμίσει σκόνες και θα δείχνει χάλια..
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 23, 2014, 12:21:39 μμ

Νομίζω ότι την βαζελίνη πρέπει να την βγάλεις γιατί θα γεμίσει σκόνες και θα δείχνει χάλια..

Χμ!!!! αυτό δεν το σκέφτηκα  :oops:
Βέβαια τώρα ξεκουράζεται στη βιτρίνα, η οποία σφραγίζει πολύ καλά, θα δω πως θα συμπεριφερθεί και θα πράξω αναλόγως.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: dedalos στις Ιανουαρίου 23, 2014, 02:42:18 μμ
Αβαβα μοντελατσι οπως μας εχεις μαθει!! :D :D :D
Ευγε Φιλ-αρακο!!!!
Σε πω,1.ριξε και μπολικο ψιλικοκο στην καροτσα να μπουκωσει εργαλεια!! :wink:
2.ελπιζω να εδεσες το σκοινι στη καροτσα για τις αναγκες της φωτο και ουχι για να μεινει...γιατι ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω τι εχει κατεβασει το σατανικο μυαλο σου απο βινιετικης σκοπιας! :D :D
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 23, 2014, 03:24:12 μμ
Αβαβα μοντελατσι οπως μας εχεις μαθει!! :D :D :D
Ευγε Φιλ-αρακο!!!!
Σε πω,1.ριξε και μπολικο ψιλικοκο στην καροτσα να μπουκωσει εργαλεια!! :wink:  Θα ρίξω, πιστεύω αρκετούτσικα
2.ελπιζω να εδεσες το σκοινι στη καροτσα για τις αναγκες της φωτο και ουχι για να μεινει...γιατι ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος να δω τι εχει κατεβασει το σατανικο μυαλο σου απο βινιετικης σκοπιας! :D :D  ΑΚΡΙΒΩΣ
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 23, 2014, 03:24:20 μμ
Λοιπον αγαπητε.....Αν δεις τις σκουριες που ειχες κανει στο πρωτο σου μοντελο και δεις και αυτες θα καταλαβεις οτι εχεις προοδευσει παρα πολυ.Και προσεξε μονο στο μιλητο που να τις δεις και στην πραξη....θα μας κλεψεις την δουλεια δηλαδη  ::glossa::

Επισης αλλο χρωμα η ρεζερβα.....θα το κανεις θες δεν θες αλλιως θα στο κανω εγω.Θα δωσει ενδιαφερον χρωματικο στο ματι η ''πλατη'' του οχηματος.....τωρα δεν ξεχωριζεις αν εχει ρεζερβα.Περιμενω να το δω τελειωμενο....... ::glossa::

 ::arrowred::Αντε ελα στα διοραματα να γινουμε πολλοι....... :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 23, 2014, 03:29:13 μμ

Επισης αλλο χρωμα η ρεζερβα.....θα το κανεις θες δεν θες αλλιως θα στο κανω εγω.Θα δωσει ενδιαφερον χρωματικο στο ματι η ''πλατη'' του οχηματος.....τωρα δεν ξεχωριζεις αν εχει ρεζερβα.Περιμενω να το δω τελειωμενο....... ::glossa::


Σε περιμένω νάρθεις να της αλλάξεις ΕΣΥ το χρώμα...αφού δεν μπορείς να ξεχωρίσεις μιά ρεζέρβα στη πλάτη του οχήματος...  :lol:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 23, 2014, 03:34:49 μμ
Διαλεξε χρωμα και ηρθα.....μπορντοκοκκινη θα βαφτει το αποφασισα. ::glossa::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: 1st Guards Tank Brigade στις Ιανουαρίου 24, 2014, 12:03:44 πμ
Πολύ ωραία η ιδέα της βαζελίνης στο σχοινί. Εγώ χρησιμοποιώ μή τοξικό γράσσο για ηλεκτρονικές συσκευές στα κινούμενα μέρη των μοντέλων. Είναι πάμφθηνο. Είχα πάρει ένα σωληνάριο πριν 20 χρόνια και έχω ακόμη τα 4/5
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 12:00:25 πμ
...και έφτασα πλέον εδώ, με κάποια εργαλεία, τάκους, αλυσίδα,μπουκάλες...λίγο σκόνισμα...
Τώρα περιμένω τις χαλκομανίες και θα αρχίσω (για όσους ξέρουν...)" θα ξαναρχίσω" τη βάση με το διοραματάκι, θέμα που θα ανοιχτεί στην εν λόγω κατηγορία.





Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Kostis Pap στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 12:14:53 πμ
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: sgt-major στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 12:21:42 πμ
H καροτσα και το συστημα του γερανου φιλε πραγματικα  ειναι σουπερ.Ωραιο χρωμα αληθοφανη φθορα.
Το χρωμα της καμπινας ομως δεν με φτιαχνει και τοσο σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.
Βεβαια οσα ξερει ο νοικοκυρης................,αλλα επρεπε να στο πω.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Hummel Moss στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 08:26:49 πμ
θα συμφωνήσω με την καμπίνα (το χρώμα είναι πολύ flat!!)  αλλά θα διαφωνήσω με την καρότσα στα γραφόμενα του προλαλήσαντα   ::glossa::  :mrgreen:
Στην καρότσα χρωματικά είσαι παρα πολύ καλά αλλά πιστεύω για σωστό αποτέλεσμα δεν χρειαζόσουν τον μπομπ τον σφουγγαράκι !!  :twisted:
Ο δε νοικοκύρης ξέρει αλλά λουφάρει!!  :twisted:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: GIOMEF στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 08:48:20 πμ
Μπραβο ρε Φιλ.Εδειξε με τα φορτωματα αρκετα.......Η ρεζερβα αλλα χρωμα ο προβολεας επισης και μια πορτα αλλο χρωμα......Ελα ξεκινα δεν ειναι τιποτα μην τεμπελιαζεις  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 08:55:08 πμ
Φοβερό σύνολο, για μία ακόμα φορά χαζεύω με το σαγόνι κάτω. Οσο για την καμπίνα, ανακαινίστηκε πρόσφατα και δείχνει διαφορετική, δεν είναι απαραίτητο να είναι όλο το όχημα σώβρακο.

Καλή συνέχεια στο διόραμα.
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 10:12:02 πμ
Θα συμφωνήσω και εγώ για την καρότσα: Είναι απλώς υπέροχη!!!

Η καμπίνα, φαίνεται σαν να την πέρασε ο ιδιοκτήτης με αντισκωριακό αστάρι (μιλάω αν ήταν στην 1/1) και τέλος. Αν αυτή ήταν η πρόθεσή σου, τότε εντάξει....
Επίσης, ξάνοιξε (κι άλλο) τη ρεζέρβα  ::salut::

ΔΚ
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Greg Filos στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 11:20:22 πμ
O σφουγγαράκης της καρότσας και εμένα δεν με χαλάει καθόλου μα καθόλου.. ΑΝ και λέω μόνο ΑΝ ήθελες να παίξεις λιιιγο παραπάνω θα πρόσθετα και έναν σφουγγαράκι με το βασικό ανοιγμένο με λευκό σε επιλεγμένα σημεία καθώς και καμιά γρατζουνιά με πινέλο και όχι σφουγγαράκι για να σπάσει.. ΟΜΩΣ το overall είναι πάρα πολύ καλό..

Για την καμπίνα θα συμφωνήσω και εγώ... Ήθελε κάτι τις να δέσει με το υπόλοιπο... Σκέφτηκες από εδώ, σκέφτηκες απο εκεί και λές τι χρώμα να χρησιμοποιήσω για να τσιπάρω αυτό το παλιο καφέ.. Κάτι σε χάλασε και το άφησες εκεί  :lol:... Για δές το λίγο, χωρίς να σημαίνει ότι είσαι λάθος...

Φανταστικό θέμα, συγχαρητήρια και πάλι.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 11:38:21 πμ
::salut:: ::salut:: ::salut::

Ευχαριστώ Κωστή!  ::salut::

H καροτσα και το συστημα του γερανου φιλε πραγματικα  ειναι σουπερ.Ωραιο χρωμα αληθοφανη φθορα.
Το χρωμα της καμπινας ομως δεν με φτιαχνει και τοσο σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.
Βεβαια οσα ξερει ο νοικοκυρης................,αλλα επρεπε να στο πω.

Περικλή για τη καμπίνα το ψάχνω ακόμα...

θα συμφωνήσω με την καμπίνα (το χρώμα είναι πολύ flat!!)  αλλά θα διαφωνήσω με την καρότσα στα γραφόμενα του προλαλήσαντα   ::glossa::  :mrgreen:
Στην καρότσα χρωματικά είσαι παρα πολύ καλά αλλά πιστεύω για σωστό αποτέλεσμα δεν χρειαζόσουν τον μπομπ τον σφουγγαράκι !!  :twisted:
Ο δε νοικοκύρης ξέρει αλλά λουφάρει!!  :twisted:

...άρα δε σε αρέσει τίποτα...  :lol:
Χερ Τανάσεν δε με χαλάς! Αρέσει σε μένα  :mrgreen:

Μπραβο ρε Φιλ.Εδειξε με τα φορτωματα αρκετα.......Η ρεζερβα αλλα χρωμα ο προβολεας επισης και μια πορτα αλλο χρωμα......Ελα ξεκινα δεν ειναι τιποτα μην τεμπελιαζεις  ::glossa::

Νάρθεις να τα δούμε από κοντά, ορίστε μας!  :evil:

Φοβερό σύνολο, για μία ακόμα φορά χαζεύω με το σαγόνι κάτω. Οσο για την καμπίνα, ανακαινίστηκε πρόσφατα και δείχνει διαφορετική, δεν είναι απαραίτητο να είναι όλο το όχημα σώβρακο.

Καλή συνέχεια στο διόραμα.

Γιώργο έχεις μία τάση να μου τα παραλές!  :lol:
Δεν πειράζει όμως... μου δίνει φτεράάάάά  :mrgreen:

Θα συμφωνήσω και εγώ για την καρότσα: Είναι απλώς υπέροχη!!!

Η καμπίνα, φαίνεται σαν να την πέρασε ο ιδιοκτήτης με αντισκωριακό αστάρι (μιλάω αν ήταν στην 1/1) και τέλος. Αν αυτή ήταν η πρόθεσή σου, τότε εντάξει....
Επίσης, ξάνοιξε (κι άλλο) τη ρεζέρβα  ::salut::

ΔΚ

Δημήτρη ευχαριστώ, για την καμπίνα θα δω, κάτι θα κάνω στο τέλος, φαντάζομαι...  ::salut::

O σφουγγαράκης της καρότσας και εμένα δεν με χαλάει καθόλου μα καθόλου.. ΑΝ και λέω μόνο ΑΝ ήθελες να παίξεις λιιιγο παραπάνω θα πρόσθετα και έναν σφουγγαράκι με το βασικό ανοιγμένο με λευκό σε επιλεγμένα σημεία καθώς και καμιά γρατζουνιά με πινέλο και όχι σφουγγαράκι για να σπάσει.. ΟΜΩΣ το overall είναι πάρα πολύ καλό..

Για την καμπίνα θα συμφωνήσω και εγώ... Ήθελε κάτι τις να δέσει με το υπόλοιπο... Σκέφτηκες από εδώ, σκέφτηκες απο εκεί και λές τι χρώμα να χρησιμοποιήσω για να τσιπάρω αυτό το παλιο καφέ.. Κάτι σε χάλασε και το άφησες εκεί  :lol:... Για δές το λίγο, χωρίς να σημαίνει ότι είσαι λάθος...

Φανταστικό θέμα, συγχαρητήρια και πάλι.  ::salut::

Κυρ Γρηγόρη καμιά ιδέα;
Εσύ τι χρώμα θα χρησιμοποιούσες για τσιπάρισμα; Όντως με έχει παιδέψει το θέμα.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Greg Filos στις Φεβρουαρίου 02, 2014, 09:45:29 μμ
Θα χρησιμοποιούσα στις ακμές ένα σκούρο γκρί με σφουγγαράκι (πχ στις ακμές απο τις πόρτες + τα κάτω μέρη της καμπίνας) καθώς και ένα red brown ή chocolate brown σε λοιπά σημεία.

Μετά θα έκανα ένα πολύ αραιωμένο wash με Raw umber + sienna σε αναλογία 40-60.

Pin wash με Raw umber + black σε αναλογία 20-80 (λόγο του ότι είναι ήδη καφετί η καμπίνα οπότε το pin πρέπει να είναι πιό σκούρο αλλά όχι καθαρό μαύρο)

Και τέλος streaking με κάποιο ΑΚ ή dot streaking με λαδι σε τόνους scarlet lake, flesh, και Naples yellow....

Στο τελείωμα δεν θα δισταζα να δώσω και ένα αερογραφάτο συννεφάκι με κάποιο dust (εγώ παίζω με τα dust τις Lifecolor τα οποία και είναι εξαιρετικά) στα κάτω σημεία στο σύνολο για να σπάσω και άλλο την διχρωμία καμπίνας, καρότσας και να δέσω το έντονα κοντράστ που έχουν τα δύο...  ::salut::
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: Πέτρος στις Φεβρουαρίου 16, 2014, 09:03:17 μμ
H καροτσα και το συστημα του γερανου φιλε πραγματικα  ειναι σουπερ.Ωραιο χρωμα αληθοφανη φθορα.
Το χρωμα της καμπινας ομως δεν με φτιαχνει και τοσο σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.
Βεβαια οσα ξερει ο νοικοκυρης................,αλλα επρεπε να στο πω.


Για, Για ( ελληνιστί)  :mrgreen:

θέλει κι άλλες αποχρώσεις, πιο σκούρες και pin wash
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: BarbaPanagos στις Φεβρουαρίου 27, 2014, 12:12:40 μμ
απίστευτη δουλειά!!!  έχω κάτι μισοφτιαγμένα εδώ και χρόνια, όλο λέω να τα ξαναπιάσω, όταν βλέπω όμως τέτοια επίπεδα τεχνικής στο βάψιμο, το ξανασκέφτομαι και κάθομαι στα τραίνα μου  :roll:
Τίτλος: Απ: Field adaptation CRANE (Chevy 15cwt -cab13)
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 27, 2014, 12:23:52 μμ
Ευχαριστώ ΜπαρμαΠανάγο.
 Η συνέχεια βρίσκεται εδώ: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,28505.0.html