Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μοντελιστική Ελλάδα => Μήνυμα ξεκίνησε από: distam στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 12:45:44 μμ

Τίτλος: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 12:45:44 μμ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



   Αγαπητοί φίλοι, με χαρά σας αναγγέλλουμε την διοργάνωση της  6ης έκθεσης μοντελισμού  από το Σύλλογο Στατικού Μοντελισμού Ηρακλείου. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων παλαιάς λαχαναγοράς του ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, έναντι του νέου μουσείου  φυσικής ιστορίας,  από 16/04/2010 έως 18/04/2010 .
   Παράλληλα με την έκθεσης θα εκτίθενται στην αίθουσα και φωτογραφίες αεροπορικού ενδιαφέροντος με θέματα όπως αεροπλάνα πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας, ελικόπτερα κλπ. σε πτήση ή και στο έδαφος καθώς και των συναφών ειδικοτήτων όπως πιλότοι και μηχανικοί. Οι φίλοι που θα θελήσουν να εκθέσουν τις φωτογραφίες τους θα πρέπει να φέρουν φωτογραφίες  σε μέγεθος Α4  ( 20Χ30 ) ή και μεγαλύτερες.
   Θα δοθούν βραβεία για το best of show  , διοράματος , αεροπορικού θέματος , ναυτικού θέματος, φιγούρας , οχήματος  & άρματος. Επίσης θα δοθεί ειδικό βραβείο EAGLE AVIATION TROPHY  από τον Λέκκα Γιάννη για το καλύτερο μοντέλο  jet αεροσκάφους τής έκθεσης .
Θα υπάρχει κλήρωση δώρων προσφορά των χορηγών μας  μοντελιστικά  καταστήματα REAL MODELS & ΚΛΙΜΑΞ
   Κατά την διάρκεια της έκθεσης θα γίνουν επιδείξεις τεχνικών φθοράς σε μοντέλα με  χρήση ΛΑΚ , pigments , washes λαδιών και κατασκευής εδάφους  και δέντρων .Επίσης θα γίνει επίδειξη βαφής προσώπου με ακριλικά χρώματα.Οι ώρες των επιδείξεων θα ανακοινωθούν αργότερα .    
Παράδοση μοντέλων και φωτογραφιών  από 15/04 ημέρα ΠΕΜΠΤΗ από το  απόγευμα 5 έως 9 & 16/04  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10 -2  πμ  και 5  εως 7 μμ στο χώρο της έκθεσης. Τα μοντέλα και οι φωτογραφίες  θα  παραληφθούν  μετά το πέρας της έκθεσης  .
   Για τα άτομα μέλη ή μη του συλλόγου που θέλουν να συμμετέχουν είτε να   βοηθήσουν στην οργάνωση αλλά και για  περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 6948261282 Δημήτρης  Σταματάκης
Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά εσάς και τα μοντέλα σας στο Ηράκλειο και να ανταλλάξουμε απόψεις για το αγαπημένο μας χόμπι .
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Stavros στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 01:05:33 μμ
Καλή Επιτυχία
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Eagle στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 01:10:41 μμ
Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σας!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 01:36:44 μμ
 ::noidea::  ενδιαφέρον...λες.... χμ! πολύ πιθανό  :wink:

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 01:43:48 μμ
Δημήτρη καλή επιτυχία φίλε και συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας  ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Eagle στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 01:57:41 μμ
Για τους φίλους που θα θελήσουν να συμμετάσχουν στην έκθεση φωτογραφίας να σημειώσω το εξής. Εγώ θα εκθέσω τις δικές μου τυπωμένες σε μια αφίσα 1,00 χ 1,50 σε πλαστικοποιημένο φωτογραφικό χαρτί και θα τοποθετηθεί σε κάποιο τοίχο της έκθεσης. Όποιος άλλος φίλος θελήσει να κάνει το ίδιο μπορώ να του τυπώσω τις φωτό του σε αφίσα με λογικό κόστος. 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 02:10:35 μμ
Καλή επιτυχία να έχετε!!!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 02:13:18 μμ

Καλή επιτυχία και από 'μένα  ::icon_thumright::

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: AETOC69 στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 02:28:59 μμ
    ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Ενα μεγαλο Μπραβο στα παιδια της Λεβεντομανας Κρητης για την υπεροχη ιδεα . ::eusa_clap:: ::eusa_clap::Καλή επιτυχία και από μενα. ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 02:44:51 μμ
 :D Σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας ελπίζουμε και στην συμμετοχή σας ::icon_thumright:: :wink:
  Επειδή σε πολλούς δεν άνοιξε η αφίσα την επισυνάπτω ξανά  :roll:

(http://www.postimage.org/image.php?v=PqAV2HS)

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Αμομφαρετος στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 08:16:19 μμ
Παιδια καλη επιτυχια και ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα.Θα περιμενουμε τα νεα σας.
Μπαμπης Θαγγοπουλος
Προεδρος συλλογου μοντελιστων Καβαλας
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Charlie στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 08:58:50 μμ
Για τους φίλους που θα θελήσουν να συμμετάσχουν στην έκθεση φωτογραφίας να σημειώσω το εξής. Εγώ θα εκθέσω τις δικές μου τυπωμένες σε μια αφίσα 1,00 χ 1,50 σε πλαστικοποιημένο φωτογραφικό χαρτί και θα τοποθετηθεί σε κάποιο τοίχο της έκθεσης. Όποιος άλλος φίλος θελήσει να κάνει το ίδιο μπορώ να του τυπώσω τις φωτό του σε αφίσα με λογικό κόστος. 

Θα στειλω και γω μερικες φωτο μεσω του Γιαννη φυσικα...ετσι για την εμπειρια...

Συγχαρητηρια για την προσπαθεια και καλη επιτυχια.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: nasos79 στις Φεβρουαρίου 23, 2010, 02:04:27 πμ
Τέλεια.
Μπράβο Δημήτρη, θα τα πούμε από κοντά.
Αν χρειάζεστε βοήθεια σε τίποτα, στείλε μου pm ή πάρε με τηλέφωνο. Έχεις το τηλ μου νομίζω.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: kwstas70 στις Φεβρουαρίου 23, 2010, 02:15:54 πμ
Καλη επιτυχια και απο τον Συλλογο Φιλων Μοντελισμου Πατρας!!!!

                                  Για το Δ.Σ
                               Ο  Προεδρος
                        Γιαννοπουλος  Κωστας
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΛΑΚΗΣ στις Φεβρουαρίου 24, 2010, 09:28:48 πμ
Καλη επιτυχια στην εκθεση σας .
 Κελακης Γιωργος απο  ΟΜΙΛΟ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ Ν.ΧΑΝΙΩΝ.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Symeon στις Φεβρουαρίου 24, 2010, 01:04:31 μμ
Καλή επιτυχία και από μένα.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CNCman στις Φεβρουαρίου 24, 2010, 01:27:16 μμ
Καλή επιτυχία παιδιά!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ΠΑΝΤΕΛΗΣ στις Φεβρουαρίου 26, 2010, 02:15:26 μμ
Ο Όμιλος Στατικού Μοντελισμού Ν.Χανίων σας εύχεται καλή επιτυχία με πολλά και καλά μοντέλα.
Για το Δ.Σ.
Ο Γ.Γ. ::avgreekflag5pn::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: cretaman στις Φεβρουαρίου 28, 2010, 10:09:33 μμ
Καλή επιτυχία από το 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου....Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι σαν και εμάς στο νησί.Σίγουρα θα έρθουμε με μια αντιπροσωπεία μαθητών...Δείτε και αυτό τον σύνδεσμο.....
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/board,97.0.html    ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΕΛΑΚΗΣ στις Μαρτίου 04, 2010, 10:39:09 πμ
Παιδια περιμενω να μου πειτε τι εχετε κανει για ενημερωσω και γω εδω τα μελη για την εκθεση .
Παρτε με ενα τηλωφωνο .
Ευχαριστω

Κελακης Γιωργος
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Eagle στις Μαρτίου 08, 2010, 11:23:25 πμ
Ενημερώνω τους φίλους που επιθυμούν να τυπώσουν τις φωτογραφίες τους σε μέγεθος πανό, να μου αποστείλουν το υλικό με CD το αργότερο μέρχι τις 24 Μαρτίου 2010.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Μιχάλης Παπαδάκης στις Μαρτίου 10, 2010, 10:43:30 πμ
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία! Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία και να θέσει νέα στάνταρ για τις εκθέσεις που θα γίνονται από εδώ και πέρα στο Ηράκλειο.

Θα προσπαθήσω να συμμετάσχω με κάποια από τα μοντέλα μου αν και δεν νομίζω να καταφέρω να παρευρεθώ.

Καλή επιτυχία, εύχομαι οτι καλύτερο!!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 18, 2010, 02:47:04 πμ
ΕΧΟΥΜΕ φωτο? σχολια?  ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Double Ugly στις Απριλίου 18, 2010, 08:33:15 πμ
ΕΧΟΥΜΕ φωτο? σχολια?  ::salut::
Κάτσε να χωνέψουμε το αρνί πρώτα... :mrgreen: ::glossa::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 18, 2010, 11:23:53 πμ
Πόσες μέρες θέλετε εσείς εκεί κάτω για να χονέψετε ένα αρνί???

 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 18, 2010, 12:24:18 μμ
Παιδιά τα αρνιά εδώ δύσκολα χωνεύονται γιατί είναι πολλάααααα...

Η έκθεση είναι φανταστική με πολλές συμμετοχές και πολύ καλές κατασκευές. Θα προσπαθήσω για φωτό όταν επιστρέψω...αργά το βράδι

Αλλά Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ εδώ στο Ηράκλειο είναι κάτι που δεν περιγράφεται αγαπητοί φίλοι.

Ο distam αποδεικνύεται ότι είναι ο μοντέρνος θεός της ελληνικής φιλοξενίας.  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::

Θα επανέλθω όμως...

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CoBras στις Απριλίου 18, 2010, 11:34:15 μμ
Λοιπόν ........ έχουμε και λέμε .........
Όσο να το προσπαθώ, κάποια πράγματα και συναισθήματα εκφράζονται δύσκολα ή και καθόλου με τα λόγια που μπορούν να γραφτούν σε ένα πληκτρολόγιο ..... και οι λόγοι δεν είναι το δυνατό μου σημείο ......... αλλά θα κάνω μια μικρή προσπάθεια παρ' όλα αυτά .......
Συνήθως μιλάει ο Δημήτρης (distam) για τα πεπραγμένα του συλλόγου αλλά αυτή τη φορά αισθάνομαι ότι σαν πρόεδρος και σαν άνθρωπος οφείλω να πω 2 - 3 κουβέντες .....
Πρώτα θα αναφερθώ στην έκθεση λέγοντας ότι πήγε πολύ καλά και από ποιότητα αλλά και από ποσότητα μοντέλων ........
Εδώ πρέπει να ευχαριστήσω όλους που έφεραν ή έστειλαν μοντέλα από όλη την Κρήτη αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα ......... και του χρόνου σας περιμένουμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας ....... και πάλι σας ευχαριστούμε !!!
Προς Φίλιππο (με 2 π) .......... χάρηκα για τη γνωριμία μας και πρέπει να τονίσω ότι η βοήθειά σου ήταν π-ο-λ-ύ-τ-ι-μ-η !!! Από όλες τις απόψεις ...........
Γιάννη ....... χάρηκα ιδιαίτερα που ξαναβρεθήκαμε .......... ευχαριστώ για όσα έκανες για την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης ....... και ήταν πολλά ........
Ηλία ........ φίλε είσαι εμπειρία !!! Τελεία και Παύλα !!! Μας κατέκτησες όλους ........ τη ρακί πρόσεχε μόνο μια ολιά !!! :lol: :lol: :lol:
Τελευταίο θα ευχαριστήσω τον Δημήτρη που ήταν η ψυχή και η κινητήρια μηχανή της εκδήλωσης .......... οραματίστηκε, σχεδίασε και πραγματοποίησε τα περισσότερα από τα πράγματα που έπρεπε να γίνουν !!! Και δεν ήταν λίγα .......... φίλε και συν-μοντελλιστή ......... πάντα τέτοια και ακόμη καλύτερα !!!

και πάλι ευχαριστώ ........

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 18, 2010, 11:47:10 μμ
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Πέτρος στις Απριλίου 18, 2010, 11:49:29 μμ


Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::



 ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CoBras στις Απριλίου 18, 2010, 11:51:44 μμ
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)

Έλεγα ότι θα τα κατάφερνες να κατέβεις .......... δεν πειράζει, next time ......
Φωτό από αύριο γιατί τώρα δεν κρατιέμαι από την κούραση ...........  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 19, 2010, 12:11:35 πμ
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)

Έλεγα ότι θα τα κατάφερνες να κατέβεις .......... δεν πειράζει, next time ......
Φωτό από αύριο γιατί τώρα δεν κρατιέμαι από την κούραση ...........  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: nasos79 στις Απριλίου 19, 2010, 09:09:59 πμ
Καλημέρα σε όλους!
Να πω κι εγώ; :)

Κατ' αρχήν, συγχαρητήρια στην οργανωτική ομάδα, όλα κύλησαν άψογα, τουλάχιστον απ' την πλευρά του απλού συμμετέχοντα (για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να γνωρίζω  :oops: ). ʼψογα και πολύ ευχάριστα.
Χάρηκα πολύ που γνώρισα άτομα που ως τώρα ήξερα μόνο ως nicknames ή και καθόλου.
Ηλία, σούπερ τύπος πραγματικά! Χάρηκα πολύ. Παρόλο που ο μοντελιστικός τομέας σου δεν πλησιάζει το δικό μου (I don't have the guts for this sh1t), ελπίζω να διατηρήσουμε επαφή, εντός και εκτός modelclub.
Γιάννη, αν και παραλίγο να μη συστηθούμε (μόλις εντοπίσαμε μια τρομερή ολιγωρία του Δ.Σ. του Συλλόγου :mrgreen: :P ), χάρηκα πραγματικά για τη γνωριμία και την -έστω και σύντομη- συζήτησή μας. Ελπίζω να τα λέμε περισσότερο στο μέλλον, μοντελιστικά και μη. Επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημά σου και καλή δύναμη!  ::icon_thumright::
Φίλιππε, χάρηκα πολύ που σε ξαναείδα. Αυτή τη φορά λίγο περισσότερο από ένα βιαστικό "χαίρω πολύ", στο γνωστό καφέ στην Αθήνα. Ελπίζω την επόμενη να είναι ακόμα πιο μακρά η διάρκεια της παρέας.
Γιώργο, Γιάννη, Νίκο και εάν ξεχνάω κανέναν (συγχωρήστε με, ανάμεσα σε τόσα άτομα, όλο και κάποιος θα ξεχαστεί εάν επιχειρείς να τους αναφέρεις όλους ονομαστικά και δεν αρκείσαι σε γενικές αναφορές), να τα λέμε συχνότερα ελπίζω.
Δημήτρη (dstam), τα είπαν παραπάνω οι φίλοι, τι άλλο να πω εγώ; Ευχαριστούμε για την επιτυχημένη εκδήλωση και για το κέφι. Μόνο άλλη φορά μην ξεχνάς τα πιαστράκια για τα μαλλιά σου δεξιά-αριστερά και τα βρίσκει ο Ηλίας.  :lol:
Κώστα, εσένα δεν σου λέω τίποτα. :P Είσαι σχεδόν οικογένεια και θα φανεί σαν διαπλοκή να σε εκθειάζω εγώ. :P

Τον Αντώνη ξεχάσαμε (ΚΛΙΜΑΞ) για τα δώρα και την υπόλοιπη βοήθεια καθώς και τους υπόλοιπους χορηγούς και... δωροθέτες όπως και το Δήμο για την αίθουσα (παρόλο που μας τα μπέρδεψαν λιγάκι με την εκδήλωση της Παρασκευής, ουδέν κακόν αμιγές καλού όμως, είχε μερικές ενδιαφέρουσες "συμμετοχές" η εκδήλωση αυτή και στόλισε κάπως τις βαρετές ώρες της αναμονής μας.

Τέλος, πρέπει να πω ότι προσωπικά χάρηκα πολύ που είδα τον κύριο Φραγκιαδάκη στην έκθεση. Δεν ξέρω αν αυτό που θα γράψω ισχύει και για άλλους, αλλά για εμένα ίσως να μην υπήρχε καν μοντελισμός αν δεν ήταν ο κος Γιώργος να με εμπνεύσει στα πρώτα μου, αδέξια ομολογουμένως (καλά, και τα επόμενα αδέξια είναι), βήματα.

Ειλικρινά ελπίζω να μην ξέχασα κάποιον, αν όμως ξέχασα, ειλικρινά δεν ήταν από πρόθεση!!!

Ελπίζω να σας ξαναδώ όλους σύντομα!!!

Keep modeling!  ::icon_thumright:: :)

(οι φωτογραφίες μου δυστυχώς, εκτός από λίγες είναι και άθλιες, οπότε ας περιμένετε υλικό από τον Ηλία και τον Γιάννη)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CoBras στις Απριλίου 19, 2010, 09:57:12 πμ
Έχεις δίκιο Νάσο ......... ξέχασα να ευχαριστήσω τους χορηγούς, αλλά δικαιολογείστε με η κούραση είναι η αιτία ........
Ευχαριστούμε σαν σύλλογος λοιπόν τους χορηγούς της εκδήλωσης ΚΛΙΜΑΞ (Χάνδακος 35, Ηράκλειο), REAL MODELS (Θουκιδίδου 28 ʼλιμος & Ιπποκράτους 65 Αθήνα) και το CRETA CHANNEL για τα σποτάκια και την τηλεοπτική κάλυψη ........
Επίσης ευχαριστούμε τα τοπικά ΜΜΕ που πρόβαλαν το θέμα ...........

Ο Δημήτρης θα τα γράψει ακόμα καλύτερα .........  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 10:20:23 πμ
Πάμε λοιπόν για φωτό...τα λόγια ειπώθηκαν  ::glossa::

Γενική άποψη της έκθεσης (δεν είχε ολοκληρωθεί η παραλαβή των εκθεμάτων όταν τις τράβηξα)



Το κομμάτι με την έκθεση αεροπορικής φωτογραφίας (Εκθέτες οι Ν. Φάζος, Eagle Aviation -Γ. Λέκκας, Γ. Λαμπράκης, Δημήτρης  Σαμπάνης και ο Σύλλογος Αναχαίτιση )



Τα δώρα της κλήρωσης - προσφορές από τα μοντελιστικά καταστήματα


Στιγμιότυπα από επισκέπτες




 ::glossa:: ::glossa::



Δύο από τους κριτές της έκθεσης



Δευτερόλεπτα πριν πλακώσουν τα κοπάδια των αμνών...



συνεχίζω σε λίγο.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 10:38:41 πμ
Έγιναν δύο σεμινάρια

Το πρώτο από τον Ηλία (snik), που μας έκανε επίδειξη βαψίματος προσώπου φιγούρας




και το δεύτερο από τον Γιάννη (Eagle) που έκανε επίδειξη κατασκευής βάσης διοραματος και χρήσης υλικών





συνεχίζεται...
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 11:00:15 πμ
Αρματικά

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174256.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174259.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174260.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174274.jpg)

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184391.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184392.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184393.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184394.jpg)

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184396.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184397.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174275.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174276.jpg)

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174277.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174278.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174282.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184385.jpg)

και το Χρυσό μετάλλιο



συνεχίζεται



 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 11:19:11 πμ
Αεροπλάνα.



(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174250.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174251.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174252.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174262.jpg)

  (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184401.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184404.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184408.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184409.jpg)


(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184400.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184402.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184399.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174249.jpg)

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184403.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184405.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184406.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174261.jpg)

συνεχίζεται





 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 11:30:24 πμ
Χρυσό στα πλοία το δεξί και Best of Show το αριστερό.(στις βιτρίνες)
Ξύλινες κατασκευές από Κρητικό αγρότη!!! (Η φωτό είναι χάλια  :oops: )

Για τον Συμεών!!!
(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174246.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174248.jpg)


Η μπαταρία της μηχανής με πρόδωσε και έτσι λείπουν πολλά πλοία, ελπίζω να βάλουν τα άλλα παιδιά.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 11:40:41 πμ
Φιγούρες & Fantasy



(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174253.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174254.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174255.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174258.jpg)
  (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184377-1.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174263.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174264.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184377.jpg)

(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184378.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4184398.jpg)

Συνεχίζεται

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Symeon στις Απριλίου 19, 2010, 11:43:07 πμ
Για τον Συμεών!!!
  (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174246.jpg)   (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174248.jpg)

Thanks mate
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 11:47:30 πμ
Οι δημιουργίες του Ηλία (Snik)



(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174266.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174267.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174268.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174269.jpg)

συνεχίζεται...
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 12:06:28 μμ
Διοράματα - βινιέτες







Δείτε λεπτομέρειες!!!
(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174356.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174357.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174366.jpg)



(http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174350.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174351.jpg) (http://s179.photobucket.com/albums/w299/philio17/HRAKLEIO%202010/?action=view&current=P4174359.jpg)

συνεχίζεται...

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Περικλής στις Απριλίου 19, 2010, 12:10:28 μμ
Δημητρη ενα μεγαλο μπραβο για την εκθεση!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Μηπως τραβηξε κανενας τα σεμιναρια σε βιντεο?

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 12:17:46 μμ
Κλείνοντας την ανταπόκριση από την Έκθεση του Ηρακλείου θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνάντησα εκεί για την περιποίηση και την ωραία παρέα, συγγνώμη για πολλά θέματα που δεν κατάφερα ή ξέχασα να φωτογραφίσω, να αναφέρω ότι καλύτερο ελληνικό θέμα ψηφίστηκε το γνωστό «Κόκκινο πανί» του Δημήτρη (distam) που μαζί με άλλες δημιουργίες του όπως και του Γ. Λέκκα ήταν εκτός συναγωνισμού. (φωτό δεν έχω γιατί έμεινα από μπαταρία)

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και πάλι τον distam για την ονειρεμένη φιλοξενία

Εγώ ως best of Kriti Show ψήφισα το εξής:





Και του χρόνου αγαπητοί φίλοι  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: jogiav στις Απριλίου 19, 2010, 12:38:53 μμ
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για μια επιτυχημένη έκθεση, με υψηλή ποιότητα εκθεμάτων, απ'ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες του αγαπητού Φίλιππου!
Και του χρόνου εύχομαι ακόμη καλύτερα!  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Πέτρος στις Απριλίου 19, 2010, 01:16:51 μμ
πράγματα και θάματα στη Μεγαλόνησο

Συγχαρητήρια σε όλους :!:

και στο ...γνωστό φωτορεπόρτερ

Υ.Γ. αν υπάρχει και κανένα βίντεο από τα σεμινάρια ...
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: mike94 στις Απριλίου 19, 2010, 02:22:28 μμ
φιλοι μοντελιστες απο την πατριδα των γενεων απως αποκαλουν τον τοπο μας συνχαριτιρια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 19, 2010, 02:24:44 μμ
Συγχαρητήρια για την επιτυχημένη σας έκθεση! Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να έρθω, υπόσχομαι όμως για την επόμενη!!!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Απριλίου 19, 2010, 02:41:00 μμ
 :D

Καλημέρα, καλημέρα στους φίλους μοντελιστές του forum

Πάει πέρασε και η έκτη μας έκθεση  μα  ακόμα  δεν το έχω καταλάβει .

Το πρωί πετάχτηκα από το κρεβάτι μου με τη σκέψη ότι έχω καθυστερήσει  να πάω στο ξενοδοχείο να μαζέψω τα  δυο ρεμάλια  (ξέρετε  αυτό από το Ναύπλιο και το άλλο από την Αθηνά ) για να πάμε να ανοίξουμε την αίθουσα .

Για τον Ηλία (snik) δεν ανησυχούσα γιατί ήξερα ότι θα ήταν ταβλιασμένος από τις τσικουδιές  και το ξενύχτι και θα σηκωνόταν κατά το μεσημεράκι για να μας έρθει με τον κολητό του  .

Μετά όμως  συνειδητοποίησα ότι είχαμε τελειώσει  και θα ήταν  καλύτερα να συνεχίσω  τον ύπνο μου μέχρι να βγει και το φως της μέρας, αλλά με τίποτα...

Μια γλυκιά μα συνάμα και στενάχωρη σκέψη με έκανε να κάνω γύρες σαν  κοκορέτσι στα κάρβουνα.  Τους  φίλους μου πού μέχρι πριν λίγες ώρες τρέχανε μαζί μου (πανικόβλητοι ) τους είχα αποχαιρετίσει στο αεροδρόμιο.

ʼντε ας είναι, τέλειωσε και αυτό... τους συγχωρώ που έφυγαν μιας και έχουν και οικογένειες αλλά στην έβδομη θα καθίσουν παραπάνω .

Τέλος δεν το διαπραγματεύομαι

 

 Λοιπόν αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω ξανά τον ΗΛΙΑ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ (snic) από το Σύνδεσμο Μοντελιστών Καβάλας, το  ΦΙΛΙΠΠΟ  ΙΩΑΝΝΟΥ  και το ΓΙΑΝΝΗ ΛΕΚΚΑ  για την πραγματικά πολύτιμη βοήθεια τους στην διεξαγωγή της έκθεσης μας.

Επίσης όλους όσους βοήθησαν στην διοργάνωση  αυτής της έκθεσης.

Το τοπικό τηλεοπτικό κανάλι CRETA CHANEL  που ήταν χορηγός επικοινωνίας και κάλυψε με  σποτ και  συνεντεύξεις την εκδήλωση μας και ιδιαίτερα τον καλό μοντελιστή και δημοσιογράφο του καναλιού Γιώργο Λαμπράκη που επωμίσθηκε αυτή την εργασία, και αφιέρωσε άπειρο από το χρόνο για το άνοιγμα και τη φύλαξη της αίθουσας

Τον καλό μοντελιστή και δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη του ΚΡΗΤΗ ΤV για την προβολή  της έκθεσης από το κανάλι. 

 

Τα Αθηναϊκά  Μοντελιστικά καταστήματα :

 

«REAL  MODELS»   ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΛΛΙΑΡΑΣ 

 

«PLASTIMODELISMO»  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΡΟΖΑΣ

 

«ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ»   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  ΜΑΜΑΛΗΣ

για τα δώρα που μας παραχώρησαν

 

Το μοντελιστικό κατάστημα Ηρακλείου:

«ΚΛΙΜΑΞ»  ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ 

για την χρηματική συνεισφορά και τα δώρα.

 

Το Δήμο Ηράκλειου και συγκεκριμένα τον κ. Αντιδήμαρχο ΑΛΕΞΑΚΗ ΜΑΝΩΛΗ για την παραχώρηση της αίθουσας.   

 

Τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ και προσωπικά τον Στέλιο Δεμιρά για την προσφορά βιβλίων, αφισών μοντελιστικού και ιστορικού  περιεχομένου  καθώς και για την προβολή της έκθεσης μας από το περιοδικό MODEL EXPERT

 

Τους Ηρακλειώτες και  Χανιώτες φίλους μοντελιστες  που πήραν μέρος σε αυτή καθώς και  όσους έστειλαν τα μοντέλα τους από μακριά (δια αντιπροσώπου ή μόνα) και φυσικά όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους στην έκθεση.

Συνεχίζεται
 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Απριλίου 19, 2010, 04:07:57 μμ
Δύστυχος λόγω πολλών υποχρεώσεων  κατά την  διεξαγωγή της διοργάνωσης  δεν κατάφερα να βγάλω εγώ προσωπικά ούτε μια φωτογραφία .
Και αυτό το κομμάτι το ανέλαβε ο φίλος Γιάννης Λέκκας  και θα μας έρθουν οι φωτογραφίες στα μέσα της εβδομάδας
Ανεβάζω  τώρα κάποιες  από τις απονομές και  θα ανεβάσω αύριο μερικές από αυτές  που μας έχει αφήσει ο Γιάννης  στον υπολογιστή του Γιώργου Λαμπράκη 
Υπάρχουν κάποιες  και  στη σελίδα της έκθεσης στο facebook  .
Για τις  μοντελιστικές τεχνικές δεν υπάρχει βίντεο μόνο φωτογραφίες .
Έχασαν ολοι  όσοι είχαν την δυνατότητα να τις δουν και  δεν τις παρακολούθησαν
Ήταν μοναδικός ο τρόπος που εξηγούσαν και οι δυο εξαίρετοι μοντελιστές τις τεχνικές τους .

Αποτελέσματα του διαγωνισμού

   Διάκριση   Νο   Όνομα   Συμμετοχή
Αεροσκάφη 1:72 -    Χρυσό   82   Λαμπράκης Γεώργιος   F-104G
   Αργυρό   107   Κοντοφρυός Βασίλειος   Bell 47G
   Χάλκινο   108   Φαζός Νικόλαος   Α-10
   Έπαινος    92   Κελλάκης Γεώργιος   S-3 Viking
   Έπαινος    74   Γολοβάνης Ιωάννης   MiG-21
   Έπαινος    99   Κοντοφρυός Βασίλειος   Γερμανικό αυτόγυρο
   Έπαινος    68   Σταθόπουλος Κων/νος   EE Lighting
            
Αεροσκάφη 1:48 +   Χρυσό   56   Κολυβάκης Κων/νος    F-4E Phantom II
   Χρυσό   80   Παπαδάκης Μιχάλης   P-38
   Αργυρό   96   Αλέξης Νάσος   P-47
   Χάλκινο   58   Λαμπράκης Γεώργιος   Draken
   Επαινος   128   Μανουσάκης Αλ'εξης   Ι-16
   Επανος   97   Κολυβάκης Κων/νος    F-4B Phantom II
            
Μηχανοκίνητα Πλοία   Χρυσό    50   Μπράς Κων/νος   Type XXIII
   Αργυρό   136   Μπράς Κων/νος   USS Jack Submarine
   Χάλκινο   44   Αλεξανδράκης Θέμης   ZUIHO
   Έπαινος   118   Αλεξίου Γεώργιος   Blue Ridge
   Έπαινος   122   Αλεξίου Γεώργιος   Jean Beart
            
Ξύλινα και ιστιοφόρα πλοία   Χρυσό   69   Βασιλάκης Ιωάννης   
   Αργυρό   101   Αστρινάκης Αντώνιος    Provident
   Χάλκινο    116   Τζακουρνισάκη Ειρήνη   
   Έπαινος   93   Βασάλος Στυλιανός   San Fransisco
   Έπαινος      Κουτεντάκης Δημήτριος   ʼγιος Ιωάννης
            
Πολιτικά οχήματα   Χρυσό   124   Αποστολάκης Ιωάννης    Συλλογή μοτοσυκλετών
   Έπαινος   134   Αποστολάκης Ιωάννης    αυτοκινητα
   Έπαινος   130   Κοντοφρυος Βασίλης   F 104 cockpit
            
Φιγούρες Fantasy   Χρυσό      Νικηφορίδης Ηλίας   Fantasy Display
   Έπαινος   70   Κουφιανάκης Γεώργιος   
   Έπαινος   62   Ξηρουχάκης Παντελής   
   Έπαινος         
            
            
Φιγούρες   Χρυσό   158   Θαγγόπουλος Χαράλαμπος   Celtic Warrior
   Χρυσό   38   Παπαδόπουλος Νίκος   Byzantin Standart Bearer
   Αργυρό   46   Θαγγόπουλος Χαράλαμπος   Templar Knight
   Αργυρό   40   Παπαδόπουλος Νίκος   Marcomanic Warrior
   Χάλκινο    159   Νικηφορίδης Ηλίας   
   Έπαινος   54   Μανουράς Μηνάς   US Marine
            
Στρατιωτικά Οχήματα 1/72 πλην   Χρυσό   103   Παπαδάκης Γεώργιος   Display
   Έπαινος   10   Σταθόπουλος Κων/νος   Humber
            
Στρατιωτικά Οχήματα 1/35    Χρυσό   9   Μανουράς Μηνάς   Μ 113
   Αργυρό   20   Ιωάννου Φίλιππος    Μ 20
   Χάλκινο    19   Ιωάννου Φίλιππος    Μ 3
   Έπαινος   15   Αλέξης Νάσος   Stug III
   Έπαινος   22   Κουναλάκης Αντρέας   Russian Armored Car
            
Διοράμαρα / βινιέτες   Χρυσό   176   Μοσχάκης Γεώργιος   Στο δρόμο για Σούλι
   Αργυρό   94   Παπαδάκης Γεώργιος   Γερμανοί στη Κρήτη
   Χάλκινο    3   Μανουράς Μηνάς   Waffen SS
   Έπαινος   21   Πασπαράκης Μενέλαος   Σταυροδρόμι
   Έπαινος   23   Ιωάννου Φίλιππος   Carro Armato
   Έπαινος   13   Κοντοφρυός Βασίλης   Ketten Krad
   Έπαινος   175   Μοσχάκης Γεώργιος   Μάχη της κρήτης

 junior
   χαλκινο      179   Σαββάκης Μιχάλης    Δεκεμβριανά 1944
   
Καλύτερο Ελληνικό Θέμα         Σταματάκης Δημήτριος   Κόκκινο Πανί (Σολωμός Σολωμού)
            
BEST OF SHOW            Βασιλάκης Ιωάννης          WASA
            
Eagle Aviation Trophy    Λαμπράκης Γεώργιος   J-35 Draken
Ο σύλλογος μοντελιστών καβάλας δια μέσω του Ηλία Νικηφορίδη απένειμε:
Tο χρυσό του μετάλλιο στο μοντέλο WASA του γηραιότερο μοντελιστή του συλλόγου μας Βασιλάκη Ιωάννη
Το αργυρό στο μοντέλο αεροπλανοφόρο uss Saratoga μικρότερου μοντελιστή  Κουτεντάκη Γιώργιο 
Και το  χάλκινο μετάλλιο στη φιγούρα anzak του Δημήτρη Σταματάκη

Συνεχίζεται

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Απριλίου 19, 2010, 04:49:34 μμ
Μερικές φωτογραφίες από τις απονομές

(http://www.postimage.org/image.php?v=TsQ6IcJ) (http://www.postimage.org/image.php?v=TsQ6jgi) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx3AaWS) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx3ATQr)

Οι βραβευθέντες


(http://www.postimage.org/image.php?v=gx3BJdr)


Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: distam στις Απριλίου 19, 2010, 05:07:20 μμ
Μερικές  ακόμη

(http://www.postimage.org/image.php?v=PqE3cUA) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVpINsr) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqE4hfr)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Απριλίου 19, 2010, 05:36:35 μμ
Καλησπέρα και από εμένα σε όλη την παρέα!

Τι να πείς για ένα τόσο γεμάτο τριήμερο, όπου πέρα από την έκθεση είχα προσωπικά την ευκαιρία να γνωρίσω ανθρώπους όπως ο Φίλιππος, ο Ηλίας και ο Νάσος...
Για τα πεπραγμένα της έκθεσης τα έγραψαν ο Κώστας και ο Δημήτρης παραπάνω....

Απλά να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που πέρασαν το κατώφλι της έκθεσης, είτε ως συμμετέχοντες, είτε ώς επισκέπτες αλλά και όσους βοήθησαν στην πραγματοποίησή της. Η δυναμική που αναπτύχθηκε ελπίζω και εύχομαι να μας οδηγήσει στην 7η, στην 8η, στην 9η κ.ο.κ.... Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη επιτυχία!



 
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: pink_panzer στις Απριλίου 19, 2010, 06:06:02 μμ
Συγχαρητήρια στη δεύτερη πατρίδα μετά τη Θράκη.
Τόσο για την επιτυχημένη έκθεση,όσο και για την άψογη διοργάνωση.Σταματάκης-Λέκας γαρ!(Σε όλο το τιμ αξίζουν,απλά αναφέρω εσάς διότι γνωρίζω προσωπικά...)
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Δυστυχώς δε μπόρεσα να έρθω, αλλά του χρόνου με υγεία θα τα λέμε από κοντά(Σητεία)!!! ::icon_thumright::
Και πάλι μπράβο σας.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: nickolas στις Απριλίου 19, 2010, 06:12:59 μμ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΘΗΚΕ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Σ'ΑΥΤΗ.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Eagle στις Απριλίου 19, 2010, 06:28:34 μμ
Έχοντας επισκευθεί πολλές εκθέσεις εντός και εκτός των τοιχών μπορώ να πω πως η φετινή έκθεση του Ηρακλείου ήταν απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!

Η αίθουσα ήταν άψογη από όλες τις απόψεις, ο χώρος αρκετός, ο φωτισμός καλός κτλ. Τα εκθέματα κάλυψαν πιστεύω το γούστο κάθε μοντελιστή και ήταν και αρκετά σε ποσότητα. Είδα αρκετές δουλειές που φθάνουν σε επίπεδο αυτών που βλέπουμε σε μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού.

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η φοβερή ατμόσφαιρα που υπήρχε με τον κόσμο να ανταλλάσει απόψεις, να γελά να πειράζει και να περνά όμορφα! Ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία και σίγουρα θα επισκευθώ και την επόμενη έκθεση του χρόνου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους Νίκο Φαζό, Γιώργο Λαμπράκη, Κώστα Μπρα, Γιώργο Παπαδάκη, Αντώνη Αστρινάκη και πολλούς άλλους που μπόρεί τώρα να ξεχνώ για την υπέροχη τους φιλοξενία. Έκαναν ότι ήταν δυνατό για να έχουμε ότι χρειαστούμε και τους ευχαριστώ θερμά!  Πραγματικά πέρασα φανταστικά!  ::salut::

Ιδιαίτερο ευχαριστώ στον φίλο Δημήτρη Σταματάκη που ήταν και η ψυχή της έκθεσης. Πραγματικά αυτός ο άνθρωπος έκανε τα πάντα για να νιώσουν όμορφα όλοι οι συμμετέχοντες και οι επισκέπτες. Νομίζω οφείλουμε όλοι ένα ευχαριστώ τον Δημήτρη για την πολύτιμη συμβολή του! (Βέβαια μας έπρηξε λίγο με τα διάφορα αντικείμενα που έχανε συνεχώς και τρέχαμε να του τα βρούμε! Πότε έχανε το κινητό του, πότε τους στυλούς πότε τις καταστάσεις, πότε την μπάλα... :mrgreen:)

Ευχή μου είναι και του χρόνου να γίνει όμορφη δουλειά και να ακολουθήσουν και άλλοι από την υπόλοιπη Ελλάδα. ( Με τον Φίλιππο περάσαμε τέλεια) 

Και μερικές φωτογραφίες:













Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 19, 2010, 06:39:18 μμ
Υπεροχες δουλειες βλεπουν τα φτωχα μου ματακια! :shock: Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους οσους κοπιασαν για αυτη την εκθεση! ::eusa_clap::









Υ.Γ. Παρακαλουνται οι κυριοι Λαμπρακης και Κολιβακης να ποσταρουν τα προσφατος αποπεραντωθεντα τους μοντελα και μαλιστα συντομα! Εχει ζουμι η υποθεση! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Getsa στις Απριλίου 19, 2010, 08:13:32 μμ
Συγχαρητήρια κι από τη Σύρο στους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες της έκθεσης.!!

Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Eagle στις Απριλίου 19, 2010, 08:13:49 μμ
Και μερικές ακόμη...






Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Πέτρος στις Απριλίου 19, 2010, 08:53:36 μμ

Για τις  μοντελιστικές τεχνικές δεν υπάρχει βίντεο μόνο φωτογραφίες .


Γιάννη Eagle, όταν έχεις καιρό και κέφι παρουσίασε κανά SBS με τις φωτο και κείμενο

να κάνουμε κανένα φροντιστήριο....
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Double Ugly στις Απριλίου 19, 2010, 09:16:07 μμ
Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)

Respect  ::proskino:: στον άνθρωπο-ορχήστρα-σύλλογο Δημήτρη(distam) που ήταν η ψυχή της έκθεσης...

ʼντε και του χρόνου με περισσότερους συμμετέχοντες εκτός νήσου. Ελπίζω οι philio και Eagle να παρακινήσουν κόσμο για του χρόνου με τη μεταφορά των εμπειριών τους από τη φετεινή έκθεση... :wink:

Το κομμάτι με την έκθεση αεροπορικής φωτογραφίας (Εκθέτες οι Ν. Φάζος, Eagle Aviation -Γ. Λέκκας, Γ. Λαμπράκης και ο Σύλλογος Αναχαίτιση )
Να συμπληρώσω και τη συμμετοχή του Δημήτρη Σαμπάνη(dsamba) που τίμησε το κεφάλαιο Αεροπορία Στρατού με την ευχή του χρόνου να τον δούμε από κοντά...
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 19, 2010, 10:18:45 μμ

Το κομμάτι με την έκθεση αεροπορικής φωτογραφίας (Εκθέτες οι Ν. Φάζος, Eagle Aviation -Γ. Λέκκας, Γ. Λαμπράκης και ο Σύλλογος Αναχαίτιση )
Να συμπληρώσω και τη συμμετοχή του Δημήτρη Σαμπάνη(dsamba) που τίμησε το κεφάλαιο Αεροπορία Στρατού με την ευχή του χρόνου να τον δούμε από κοντά...

Σπεύδω να το διορθώσω τώρα, ας με συγχωρέσει ο Δημήτρης για την παράβλεψη  :roll: :?
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: 336sqn_Hawk στις Απριλίου 19, 2010, 10:21:34 μμ
Ενα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και θερμά συγχαρητήρια  σε όλους όσους μόχθησαν για να γίνει αυτή η πανέμορφη διοργάνωση πράξη ιδιαίτερα τον Δημήτρη Σταματάκη και στα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου.Το Ηράκλειο μία πόλη 220.000 κατοίκων παρουσίασε τη δυναμική του στο χώρο του μοντελισμού και έθεσε τον πήχη αρκετά ψηλά.Η επόμενη είμαι σίγουρος ότι θα είναι εξίσου καλή αν όχι καλύτερη.Σας ευχαριστώ όλους !!
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: F-104G στις Απριλίου 19, 2010, 10:25:19 μμ
Συγχαρητηρια κι απο μενα σε ολους για την πολυ καλη δουλεια που εκαναν.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap::


Πραγματικα, το επιπεδο του μοντελισμου στην χωρα μας, εχει ανεβει θεαματικα τα τελευταια χρονια, σε σημειο απλα  να χαζευουμε με την ποιοτητα και το μερακι των μοντελιστων μας.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Παντα τετοια και του χρονου με ακομα περισσοτερα εκθεματα και εκθετες..... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: christoskats στις Απριλίου 20, 2010, 01:57:21 μμ
Πολλά συγχαρητήρια στου διοργανωτές και τους συμμετέχοντες, όμορφα εκθέματα!!!
Χ.Κ.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: snik στις Απριλίου 20, 2010, 06:43:17 μμ
Λίγα  λόγια και από εμένα για την πανέμορφη έκθεση που έγινε στο όμορφο Ηράκλειο.
Συγχαρητήρια στους φίλους Κρητικούς που έδηξαν για ακόμη μια φορά την απίθανη Φιλοξενία τους, την ζεστασιά και την φροντίδα απέναντι σε όλους μας!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μοντελιστές που αναφέρθηκαν στο όνομα μου. Πραγματικά με σκλαβώσατε!
χαίρομαι που γνώρισα καινούριους φίλους με κοινά ενδιαφέροντα και όχι μονο! θα ήταν μεγάλη μου χαρά να μπορέσω να ανταποδώσω την θερμή φιλοξενία σας και εγώ στην ομορφη καβαλα!
ΥΠΟΜΟΝΗ λοιπόν μέχρι του χρόνου που θα σμίξουμε και πάλι!
...μερικές φωτογραφίες και από εμένα!











Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: nick2 στις Απριλίου 20, 2010, 07:13:41 μμ
  Μπράβο σε όλους σας παιδιά.Συγχαρητήρια σε διοργανωτές καί συμμετέχοντες,βραβευθέντες καί μη. Ελπίζω κάποια άλλη φορά να είμαι κι εγώ εκεί.
ʼλλωστε εκεί έχω μόνο καλούς φίλους. Δεν κινδυνεύω να με......δείρουνε.  :mrgreen:

 
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Stavros στις Απριλίου 21, 2010, 01:02:49 μμ
Aπ'ότι καταλαβαίνω από τις φωτό που ανέβασαν όλοι οι φίλοι μας και τα σχόλια όλων,
η 6η Εκθεση του Ηρακλείου ήταν πολύ ωραία έκθεση με πολύ καλή διοργάνωση.
Συγχαρητήρια σε όλους, στους οικοδεσπότες και κυρίως στο Δ.Σταματάκη που ξέρω πόσο πάσχισε για τη άψογη διοργάνωση και στους συμμετέχοντες για την προσπάθεια τους και τα υπέροχα μοντέλα τους.
Ευχομαι και το χρόνου, ακόμα καλύτερα.
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 21, 2010, 10:39:55 μμ
Φαινετε πως εγινε μια υπεροχη μοντελιστικη εκδηλωση,κριμα που δεν ημασταν εκει ακομα περισσοτεροι :(
Τα εκθεματα ειναι χαρμα οφθαλμων (ευχαριστουμε οσους ανεβασαν φωτο παρεπιπτοντως) ενω η παρεα φαίνεται -και ειναι- εξαιρετικη. ::eusa_clap::

Πολλα μπραβο σε οσους κοπιασαν για την εκδηλωση,ειδικοτερα στους φιλους μας Δημητρη Σταματακη και Γιωργο Λαμπρακη αλλα και τον Γιαννη Λεκκα. ::eusa_clap::

Αντε του χρονου να γεμισουμε καραβι να κατηφορισουμε ολοι μαζι μωρε κοπελια.  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: cretaman στις Απριλίου 23, 2010, 01:43:46 πμ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 30, 2010, 10:28:27 πμ
Πολύ ωραία κι επιτυχημένη έκθεση. Πολλά συγχαρητήρια σε όσους μόχθησαν γι'αυτό.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Πολύ λυπήθηκα που δεν μπόρεσα να έρθω και να δω πάλι πολλούς και εκλεκτούς φίλους. Εύχομαι και του χρόνου δίνοντας υπόσχεση να είμαι εκεί.  ::salut::
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: Αμομφαρετος στις Μαΐου 03, 2010, 07:56:58 μμ
Θελω να ευχαριστησω το συλλογο μοντελισμου Ηρακλειου για την βραβευση μου σε 2 εκθεματα και να σας πω οτι με βαση τις φωτογραφιες αλλα και οσα μας ειπε ο Ηλιας οταν γυρισε στη Καβαλα ολα ηταν υπεροχα , τα εκθεματα ,η ποιοτητα τους ,οι ανθρωποι πισω απο τα μοντελα και την ανεξαντλητη υπομονη και επιμονη τους για να γινει η εκθεση ομορφη καθως και η ζεστη φιλοξενια.Συγχαρητηρια για μια ακομη φορα ευχομαι πρωτα πρωτα να βρεθουμε ολοι σε καποια απο τις εκθεσεις που ερχονται και εν συνεχεια στις δικες μας του χρονου. ::salut:: ::eusa_clap:: ::icon_thumright::

Για το Δ.Σ.

Ο Προεδρος
Μπαμπης Θαγγοπουλος
Τίτλος: Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αποστολή από: kwstas70 στις Μαΐου 05, 2010, 12:14:50 πμ
Συγχαρητηρια και απο τον ΠΑΣΥΦΙΜΟΝ για την πανεμορφη εκθεση,  τα ποιοτικα και ομορφα μοντελα που βλεπουμε,και την αψογη διοργανωση.
Ελπιζουμε οτι στην επομενη,θα ειμαστε και μεις εκει. Πολλα μπραβο σε αυτους που ετρεξαν,αλλα και στους συμμετεχοντες.
Σας ευχωμαστε ,παντα τετοιες επιτυχιες.

                                                                                                                                   Για  το  Δ.Σ.
                                                                                                                                  Ο   Προεδρος
                                                                                                                              Γιαννοπουλος  Κωστας