Αποστολέας Θέμα: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ  (Αναγνώστηκε 17461 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #25 στις: Απριλίου 18, 2010, 12:24:18 μμ »
Παιδιά τα αρνιά εδώ δύσκολα χωνεύονται γιατί είναι πολλάααααα...

Η έκθεση είναι φανταστική με πολλές συμμετοχές και πολύ καλές κατασκευές. Θα προσπαθήσω για φωτό όταν επιστρέψω...αργά το βράδι

Αλλά Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ εδώ στο Ηράκλειο είναι κάτι που δεν περιγράφεται αγαπητοί φίλοι.

Ο distam αποδεικνύεται ότι είναι ο μοντέρνος θεός της ελληνικής φιλοξενίας.  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::

Θα επανέλθω όμως...


Αποσυνδεδεμένος CoBras

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 171
  • Age: 59
  • Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #26 στις: Απριλίου 18, 2010, 11:34:15 μμ »
Λοιπόν ........ έχουμε και λέμε .........
Όσο να το προσπαθώ, κάποια πράγματα και συναισθήματα εκφράζονται δύσκολα ή και καθόλου με τα λόγια που μπορούν να γραφτούν σε ένα πληκτρολόγιο ..... και οι λόγοι δεν είναι το δυνατό μου σημείο ......... αλλά θα κάνω μια μικρή προσπάθεια παρ' όλα αυτά .......
Συνήθως μιλάει ο Δημήτρης (distam) για τα πεπραγμένα του συλλόγου αλλά αυτή τη φορά αισθάνομαι ότι σαν πρόεδρος και σαν άνθρωπος οφείλω να πω 2 - 3 κουβέντες .....
Πρώτα θα αναφερθώ στην έκθεση λέγοντας ότι πήγε πολύ καλά και από ποιότητα αλλά και από ποσότητα μοντέλων ........
Εδώ πρέπει να ευχαριστήσω όλους που έφεραν ή έστειλαν μοντέλα από όλη την Κρήτη αλλά και από την υπόλοιπη Ελλάδα ......... και του χρόνου σας περιμένουμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας ....... και πάλι σας ευχαριστούμε !!!
Προς Φίλιππο (με 2 π) .......... χάρηκα για τη γνωριμία μας και πρέπει να τονίσω ότι η βοήθειά σου ήταν π-ο-λ-ύ-τ-ι-μ-η !!! Από όλες τις απόψεις ...........
Γιάννη ....... χάρηκα ιδιαίτερα που ξαναβρεθήκαμε .......... ευχαριστώ για όσα έκανες για την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης ....... και ήταν πολλά ........
Ηλία ........ φίλε είσαι εμπειρία !!! Τελεία και Παύλα !!! Μας κατέκτησες όλους ........ τη ρακί πρόσεχε μόνο μια ολιά !!! :lol: :lol: :lol:
Τελευταίο θα ευχαριστήσω τον Δημήτρη που ήταν η ψυχή και η κινητήρια μηχανή της εκδήλωσης .......... οραματίστηκε, σχεδίασε και πραγματοποίησε τα περισσότερα από τα πράγματα που έπρεπε να γίνουν !!! Και δεν ήταν λίγα .......... φίλε και συν-μοντελλιστή ......... πάντα τέτοια και ακόμη καλύτερα !!!

και πάλι ευχαριστώ ........

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #27 στις: Απριλίου 18, 2010, 11:47:10 μμ »
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος Πέτρος

  • ο τεως ...ΘΕΙΟΣ
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 70
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 18, 2010, 11:49:29 μμ »


Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::



 ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director:: ::director::

Αποσυνδεδεμένος CoBras

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 171
  • Age: 59
  • Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 18, 2010, 11:51:44 μμ »
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)

Έλεγα ότι θα τα κατάφερνες να κατέβεις .......... δεν πειράζει, next time ......
Φωτό από αύριο γιατί τώρα δεν κρατιέμαι από την κούραση ...........  ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:11:35 πμ »
Θελουμε και φωτο Κωστααααα! ::director::
Spoiler (hover to show)

Έλεγα ότι θα τα κατάφερνες να κατέβεις .......... δεν πειράζει, next time ......
Φωτό από αύριο γιατί τώρα δεν κρατιέμαι από την κούραση ...........  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος nasos79

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1585
  • Age: 47
  • Mind the wrench...
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 19, 2010, 09:09:59 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Να πω κι εγώ; :)

Κατ' αρχήν, συγχαρητήρια στην οργανωτική ομάδα, όλα κύλησαν άψογα, τουλάχιστον απ' την πλευρά του απλού συμμετέχοντα (για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να γνωρίζω  :oops: ). ʼψογα και πολύ ευχάριστα.
Χάρηκα πολύ που γνώρισα άτομα που ως τώρα ήξερα μόνο ως nicknames ή και καθόλου.
Ηλία, σούπερ τύπος πραγματικά! Χάρηκα πολύ. Παρόλο που ο μοντελιστικός τομέας σου δεν πλησιάζει το δικό μου (I don't have the guts for this sh1t), ελπίζω να διατηρήσουμε επαφή, εντός και εκτός modelclub.
Γιάννη, αν και παραλίγο να μη συστηθούμε (μόλις εντοπίσαμε μια τρομερή ολιγωρία του Δ.Σ. του Συλλόγου :mrgreen: :P ), χάρηκα πραγματικά για τη γνωριμία και την -έστω και σύντομη- συζήτησή μας. Ελπίζω να τα λέμε περισσότερο στο μέλλον, μοντελιστικά και μη. Επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημά σου και καλή δύναμη!  ::icon_thumright::
Φίλιππε, χάρηκα πολύ που σε ξαναείδα. Αυτή τη φορά λίγο περισσότερο από ένα βιαστικό "χαίρω πολύ", στο γνωστό καφέ στην Αθήνα. Ελπίζω την επόμενη να είναι ακόμα πιο μακρά η διάρκεια της παρέας.
Γιώργο, Γιάννη, Νίκο και εάν ξεχνάω κανέναν (συγχωρήστε με, ανάμεσα σε τόσα άτομα, όλο και κάποιος θα ξεχαστεί εάν επιχειρείς να τους αναφέρεις όλους ονομαστικά και δεν αρκείσαι σε γενικές αναφορές), να τα λέμε συχνότερα ελπίζω.
Δημήτρη (dstam), τα είπαν παραπάνω οι φίλοι, τι άλλο να πω εγώ; Ευχαριστούμε για την επιτυχημένη εκδήλωση και για το κέφι. Μόνο άλλη φορά μην ξεχνάς τα πιαστράκια για τα μαλλιά σου δεξιά-αριστερά και τα βρίσκει ο Ηλίας.  :lol:
Κώστα, εσένα δεν σου λέω τίποτα. :P Είσαι σχεδόν οικογένεια και θα φανεί σαν διαπλοκή να σε εκθειάζω εγώ. :P

Τον Αντώνη ξεχάσαμε (ΚΛΙΜΑΞ) για τα δώρα και την υπόλοιπη βοήθεια καθώς και τους υπόλοιπους χορηγούς και... δωροθέτες όπως και το Δήμο για την αίθουσα (παρόλο που μας τα μπέρδεψαν λιγάκι με την εκδήλωση της Παρασκευής, ουδέν κακόν αμιγές καλού όμως, είχε μερικές ενδιαφέρουσες "συμμετοχές" η εκδήλωση αυτή και στόλισε κάπως τις βαρετές ώρες της αναμονής μας.

Τέλος, πρέπει να πω ότι προσωπικά χάρηκα πολύ που είδα τον κύριο Φραγκιαδάκη στην έκθεση. Δεν ξέρω αν αυτό που θα γράψω ισχύει και για άλλους, αλλά για εμένα ίσως να μην υπήρχε καν μοντελισμός αν δεν ήταν ο κος Γιώργος να με εμπνεύσει στα πρώτα μου, αδέξια ομολογουμένως (καλά, και τα επόμενα αδέξια είναι), βήματα.

Ειλικρινά ελπίζω να μην ξέχασα κάποιον, αν όμως ξέχασα, ειλικρινά δεν ήταν από πρόθεση!!!

Ελπίζω να σας ξαναδώ όλους σύντομα!!!

Keep modeling!  ::icon_thumright:: :)

(οι φωτογραφίες μου δυστυχώς, εκτός από λίγες είναι και άθλιες, οπότε ας περιμένετε υλικό από τον Ηλία και τον Γιάννη)

Αποσυνδεδεμένος CoBras

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 171
  • Age: 59
  • Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 19, 2010, 09:57:12 πμ »
Έχεις δίκιο Νάσο ......... ξέχασα να ευχαριστήσω τους χορηγούς, αλλά δικαιολογείστε με η κούραση είναι η αιτία ........
Ευχαριστούμε σαν σύλλογος λοιπόν τους χορηγούς της εκδήλωσης ΚΛΙΜΑΞ (Χάνδακος 35, Ηράκλειο), REAL MODELS (Θουκιδίδου 28 ʼλιμος & Ιπποκράτους 65 Αθήνα) και το CRETA CHANNEL για τα σποτάκια και την τηλεοπτική κάλυψη ........
Επίσης ευχαριστούμε τα τοπικά ΜΜΕ που πρόβαλαν το θέμα ...........

Ο Δημήτρης θα τα γράψει ακόμα καλύτερα .........  ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 19, 2010, 10:20:23 πμ »
Πάμε λοιπόν για φωτό...τα λόγια ειπώθηκαν  ::glossa::

Γενική άποψη της έκθεσης (δεν είχε ολοκληρωθεί η παραλαβή των εκθεμάτων όταν τις τράβηξα)



Το κομμάτι με την έκθεση αεροπορικής φωτογραφίας (Εκθέτες οι Ν. Φάζος, Eagle Aviation -Γ. Λέκκας, Γ. Λαμπράκης, Δημήτρης  Σαμπάνης και ο Σύλλογος Αναχαίτιση )



Τα δώρα της κλήρωσης - προσφορές από τα μοντελιστικά καταστήματα


Στιγμιότυπα από επισκέπτες




 ::glossa:: ::glossa::



Δύο από τους κριτές της έκθεσης



Δευτερόλεπτα πριν πλακώσουν τα κοπάδια των αμνών...



συνεχίζω σε λίγο.

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 19, 2010, 10:38:41 πμ »
Έγιναν δύο σεμινάρια

Το πρώτο από τον Ηλία (snik), που μας έκανε επίδειξη βαψίματος προσώπου φιγούρας




και το δεύτερο από τον Γιάννη (Eagle) που έκανε επίδειξη κατασκευής βάσης διοραματος και χρήσης υλικών





συνεχίζεται...

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:00:15 πμ »
Αρματικά









και το Χρυσό μετάλλιο



συνεχίζεται



 

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:19:11 πμ »
Αεροπλάνα.





 






συνεχίζεται





 

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:30:24 πμ »
Χρυσό στα πλοία το δεξί και Best of Show το αριστερό.(στις βιτρίνες)
Ξύλινες κατασκευές από Κρητικό αγρότη!!! (Η φωτό είναι χάλια  :oops: )

Για τον Συμεών!!!



Η μπαταρία της μηχανής με πρόδωσε και έτσι λείπουν πολλά πλοία, ελπίζω να βάλουν τα άλλα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:40:41 πμ »
Φιγούρες & Fantasy




 



Συνεχίζεται


Αποσυνδεδεμένος Symeon

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2819
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ - Ι.Π.ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:43:07 πμ »

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 19, 2010, 11:47:30 πμ »
Οι δημιουργίες του Ηλία (Snik)





συνεχίζεται...

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:06:28 μμ »
Διοράματα - βινιέτες







Δείτε λεπτομέρειες!!!






συνεχίζεται...


Αποσυνδεδεμένος Περικλής

  • Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4935
  • Age: 51
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #42 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:10:28 μμ »
Δημητρη ενα μεγαλο μπραβο για την εκθεση!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Μηπως τραβηξε κανενας τα σεμιναρια σε βιντεο?

Περικλης Σαλεσιωτης
http://periklissalessiotismodels.webs.com/

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #43 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:17:46 μμ »
Κλείνοντας την ανταπόκριση από την Έκθεση του Ηρακλείου θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνάντησα εκεί για την περιποίηση και την ωραία παρέα, συγγνώμη για πολλά θέματα που δεν κατάφερα ή ξέχασα να φωτογραφίσω, να αναφέρω ότι καλύτερο ελληνικό θέμα ψηφίστηκε το γνωστό «Κόκκινο πανί» του Δημήτρη (distam) που μαζί με άλλες δημιουργίες του όπως και του Γ. Λέκκα ήταν εκτός συναγωνισμού. (φωτό δεν έχω γιατί έμεινα από μπαταρία)

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και πάλι τον distam για την ονειρεμένη φιλοξενία

Εγώ ως best of Kriti Show ψήφισα το εξής:





Και του χρόνου αγαπητοί φίλοι  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 

Αποσυνδεδεμένος jogiav

  • ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1456
  • Age: 59
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Innocence is no excuse
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #44 στις: Απριλίου 19, 2010, 12:38:53 μμ »
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για μια επιτυχημένη έκθεση, με υψηλή ποιότητα εκθεμάτων, απ'ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες του αγαπητού Φίλιππου!
Και του χρόνου εύχομαι ακόμη καλύτερα!  ::eusa_clap::
Γιάννης Γιαβάσης


Αποσυνδεδεμένος Πέτρος

  • ο τεως ...ΘΕΙΟΣ
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3734
  • Age: 70
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #45 στις: Απριλίου 19, 2010, 01:16:51 μμ »
πράγματα και θάματα στη Μεγαλόνησο

Συγχαρητήρια σε όλους :!:

και στο ...γνωστό φωτορεπόρτερ

Υ.Γ. αν υπάρχει και κανένα βίντεο από τα σεμινάρια ...

Αποσυνδεδεμένος mike94

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 249
  • Τόπος: Ρόδος- Ηράκλειο
  • ''Το μοντελίζειν εστί φιλοσοφείν''
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #46 στις: Απριλίου 19, 2010, 02:22:28 μμ »
φιλοι μοντελιστες απο την πατριδα των γενεων απως αποκαλουν τον τοπο μας συνχαριτιρια ::salut:: ::salut::
"εις οιονός άριστος ,αμύνεσθαι περι πάτρις"  
Μιχαλης Σαββακης

Συνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #47 στις: Απριλίου 19, 2010, 02:24:44 μμ »
Συγχαρητήρια για την επιτυχημένη σας έκθεση! Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να έρθω, υπόσχομαι όμως για την επόμενη!!!

Αποσυνδεδεμένος distam

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 663
  • Τόπος: Hράκλειο Κρήτης
  • modelclub.gr
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #48 στις: Απριλίου 19, 2010, 02:41:00 μμ »
 :D

Καλημέρα, καλημέρα στους φίλους μοντελιστές του forum

Πάει πέρασε και η έκτη μας έκθεση  μα  ακόμα  δεν το έχω καταλάβει .

Το πρωί πετάχτηκα από το κρεβάτι μου με τη σκέψη ότι έχω καθυστερήσει  να πάω στο ξενοδοχείο να μαζέψω τα  δυο ρεμάλια  (ξέρετε  αυτό από το Ναύπλιο και το άλλο από την Αθηνά ) για να πάμε να ανοίξουμε την αίθουσα .

Για τον Ηλία (snik) δεν ανησυχούσα γιατί ήξερα ότι θα ήταν ταβλιασμένος από τις τσικουδιές  και το ξενύχτι και θα σηκωνόταν κατά το μεσημεράκι για να μας έρθει με τον κολητό του  .

Μετά όμως  συνειδητοποίησα ότι είχαμε τελειώσει  και θα ήταν  καλύτερα να συνεχίσω  τον ύπνο μου μέχρι να βγει και το φως της μέρας, αλλά με τίποτα...

Μια γλυκιά μα συνάμα και στενάχωρη σκέψη με έκανε να κάνω γύρες σαν  κοκορέτσι στα κάρβουνα.  Τους  φίλους μου πού μέχρι πριν λίγες ώρες τρέχανε μαζί μου (πανικόβλητοι ) τους είχα αποχαιρετίσει στο αεροδρόμιο.

ʼντε ας είναι, τέλειωσε και αυτό... τους συγχωρώ που έφυγαν μιας και έχουν και οικογένειες αλλά στην έβδομη θα καθίσουν παραπάνω .

Τέλος δεν το διαπραγματεύομαι

 

 Λοιπόν αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω ξανά τον ΗΛΙΑ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ (snic) από το Σύνδεσμο Μοντελιστών Καβάλας, το  ΦΙΛΙΠΠΟ  ΙΩΑΝΝΟΥ  και το ΓΙΑΝΝΗ ΛΕΚΚΑ  για την πραγματικά πολύτιμη βοήθεια τους στην διεξαγωγή της έκθεσης μας.

Επίσης όλους όσους βοήθησαν στην διοργάνωση  αυτής της έκθεσης.

Το τοπικό τηλεοπτικό κανάλι CRETA CHANEL  που ήταν χορηγός επικοινωνίας και κάλυψε με  σποτ και  συνεντεύξεις την εκδήλωση μας και ιδιαίτερα τον καλό μοντελιστή και δημοσιογράφο του καναλιού Γιώργο Λαμπράκη που επωμίσθηκε αυτή την εργασία, και αφιέρωσε άπειρο από το χρόνο για το άνοιγμα και τη φύλαξη της αίθουσας

Τον καλό μοντελιστή και δημοσιογράφο Γιώργο Παπαδάκη του ΚΡΗΤΗ ΤV για την προβολή  της έκθεσης από το κανάλι. 

 

Τα Αθηναϊκά  Μοντελιστικά καταστήματα :

 

«REAL  MODELS»   ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΛΛΙΑΡΑΣ 

 

«PLASTIMODELISMO»  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΡΟΖΑΣ

 

«ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ»   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  ΜΑΜΑΛΗΣ

για τα δώρα που μας παραχώρησαν

 

Το μοντελιστικό κατάστημα Ηρακλείου:

«ΚΛΙΜΑΞ»  ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ 

για την χρηματική συνεισφορά και τα δώρα.

 

Το Δήμο Ηράκλειου και συγκεκριμένα τον κ. Αντιδήμαρχο ΑΛΕΞΑΚΗ ΜΑΝΩΛΗ για την παραχώρηση της αίθουσας.   

 

Τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ και προσωπικά τον Στέλιο Δεμιρά για την προσφορά βιβλίων, αφισών μοντελιστικού και ιστορικού  περιεχομένου  καθώς και για την προβολή της έκθεσης μας από το περιοδικό MODEL EXPERT

 

Τους Ηρακλειώτες και  Χανιώτες φίλους μοντελιστες  που πήραν μέρος σε αυτή καθώς και  όσους έστειλαν τα μοντέλα τους από μακριά (δια αντιπροσώπου ή μόνα) και φυσικά όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους στην έκθεση.

Συνεχίζεται
 

Αποσυνδεδεμένος distam

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 663
  • Τόπος: Hράκλειο Κρήτης
  • modelclub.gr
Απ: 6η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
« Απάντηση #49 στις: Απριλίου 19, 2010, 04:07:57 μμ »
Δύστυχος λόγω πολλών υποχρεώσεων  κατά την  διεξαγωγή της διοργάνωσης  δεν κατάφερα να βγάλω εγώ προσωπικά ούτε μια φωτογραφία .
Και αυτό το κομμάτι το ανέλαβε ο φίλος Γιάννης Λέκκας  και θα μας έρθουν οι φωτογραφίες στα μέσα της εβδομάδας
Ανεβάζω  τώρα κάποιες  από τις απονομές και  θα ανεβάσω αύριο μερικές από αυτές  που μας έχει αφήσει ο Γιάννης  στον υπολογιστή του Γιώργου Λαμπράκη 
Υπάρχουν κάποιες  και  στη σελίδα της έκθεσης στο facebook  .
Για τις  μοντελιστικές τεχνικές δεν υπάρχει βίντεο μόνο φωτογραφίες .
Έχασαν ολοι  όσοι είχαν την δυνατότητα να τις δουν και  δεν τις παρακολούθησαν
Ήταν μοναδικός ο τρόπος που εξηγούσαν και οι δυο εξαίρετοι μοντελιστές τις τεχνικές τους .

Αποτελέσματα του διαγωνισμού

   Διάκριση   Νο   Όνομα   Συμμετοχή
Αεροσκάφη 1:72 -    Χρυσό   82   Λαμπράκης Γεώργιος   F-104G
   Αργυρό   107   Κοντοφρυός Βασίλειος   Bell 47G
   Χάλκινο   108   Φαζός Νικόλαος   Α-10
   Έπαινος    92   Κελλάκης Γεώργιος   S-3 Viking
   Έπαινος    74   Γολοβάνης Ιωάννης   MiG-21
   Έπαινος    99   Κοντοφρυός Βασίλειος   Γερμανικό αυτόγυρο
   Έπαινος    68   Σταθόπουλος Κων/νος   EE Lighting
            
Αεροσκάφη 1:48 +   Χρυσό   56   Κολυβάκης Κων/νος    F-4E Phantom II
   Χρυσό   80   Παπαδάκης Μιχάλης   P-38
   Αργυρό   96   Αλέξης Νάσος   P-47
   Χάλκινο   58   Λαμπράκης Γεώργιος   Draken
   Επαινος   128   Μανουσάκης Αλ'εξης   Ι-16
   Επανος   97   Κολυβάκης Κων/νος    F-4B Phantom II
            
Μηχανοκίνητα Πλοία   Χρυσό    50   Μπράς Κων/νος   Type XXIII
   Αργυρό   136   Μπράς Κων/νος   USS Jack Submarine
   Χάλκινο   44   Αλεξανδράκης Θέμης   ZUIHO
   Έπαινος   118   Αλεξίου Γεώργιος   Blue Ridge
   Έπαινος   122   Αλεξίου Γεώργιος   Jean Beart
            
Ξύλινα και ιστιοφόρα πλοία   Χρυσό   69   Βασιλάκης Ιωάννης   
   Αργυρό   101   Αστρινάκης Αντώνιος    Provident
   Χάλκινο    116   Τζακουρνισάκη Ειρήνη   
   Έπαινος   93   Βασάλος Στυλιανός   San Fransisco
   Έπαινος      Κουτεντάκης Δημήτριος   ʼγιος Ιωάννης
            
Πολιτικά οχήματα   Χρυσό   124   Αποστολάκης Ιωάννης    Συλλογή μοτοσυκλετών
   Έπαινος   134   Αποστολάκης Ιωάννης    αυτοκινητα
   Έπαινος   130   Κοντοφρυος Βασίλης   F 104 cockpit
            
Φιγούρες Fantasy   Χρυσό      Νικηφορίδης Ηλίας   Fantasy Display
   Έπαινος   70   Κουφιανάκης Γεώργιος   
   Έπαινος   62   Ξηρουχάκης Παντελής   
   Έπαινος         
            
            
Φιγούρες   Χρυσό   158   Θαγγόπουλος Χαράλαμπος   Celtic Warrior
   Χρυσό   38   Παπαδόπουλος Νίκος   Byzantin Standart Bearer
   Αργυρό   46   Θαγγόπουλος Χαράλαμπος   Templar Knight
   Αργυρό   40   Παπαδόπουλος Νίκος   Marcomanic Warrior
   Χάλκινο    159   Νικηφορίδης Ηλίας   
   Έπαινος   54   Μανουράς Μηνάς   US Marine
            
Στρατιωτικά Οχήματα 1/72 πλην   Χρυσό   103   Παπαδάκης Γεώργιος   Display
   Έπαινος   10   Σταθόπουλος Κων/νος   Humber
            
Στρατιωτικά Οχήματα 1/35    Χρυσό   9   Μανουράς Μηνάς   Μ 113
   Αργυρό   20   Ιωάννου Φίλιππος    Μ 20
   Χάλκινο    19   Ιωάννου Φίλιππος    Μ 3
   Έπαινος   15   Αλέξης Νάσος   Stug III
   Έπαινος   22   Κουναλάκης Αντρέας   Russian Armored Car
            
Διοράμαρα / βινιέτες   Χρυσό   176   Μοσχάκης Γεώργιος   Στο δρόμο για Σούλι
   Αργυρό   94   Παπαδάκης Γεώργιος   Γερμανοί στη Κρήτη
   Χάλκινο    3   Μανουράς Μηνάς   Waffen SS
   Έπαινος   21   Πασπαράκης Μενέλαος   Σταυροδρόμι
   Έπαινος   23   Ιωάννου Φίλιππος   Carro Armato
   Έπαινος   13   Κοντοφρυός Βασίλης   Ketten Krad
   Έπαινος   175   Μοσχάκης Γεώργιος   Μάχη της κρήτης

 junior
   χαλκινο      179   Σαββάκης Μιχάλης    Δεκεμβριανά 1944
   
Καλύτερο Ελληνικό Θέμα         Σταματάκης Δημήτριος   Κόκκινο Πανί (Σολωμός Σολωμού)
            
BEST OF SHOW            Βασιλάκης Ιωάννης          WASA
            
Eagle Aviation Trophy    Λαμπράκης Γεώργιος   J-35 Draken
Ο σύλλογος μοντελιστών καβάλας δια μέσω του Ηλία Νικηφορίδη απένειμε:
Tο χρυσό του μετάλλιο στο μοντέλο WASA του γηραιότερο μοντελιστή του συλλόγου μας Βασιλάκη Ιωάννη
Το αργυρό στο μοντέλο αεροπλανοφόρο uss Saratoga μικρότερου μοντελιστή  Κουτεντάκη Γιώργιο 
Και το  χάλκινο μετάλλιο στη φιγούρα anzak του Δημήτρη Σταματάκη

Συνεχίζεται


Tags: