Να μας ζήσει το Model Club, την αιτία που πολλοί από έμάς επέστρεψαν πιο ενεργά στο hobby, έμαθαν καινούργια πράγματα, τεχνικές, εργαλεία, μεθόδους, ιστορικά στοιχεία, θάυμασαν εκπληκτικές δημιουργίες, αλλά το κυριότερο, γνώρισαν ο ένας τον άλλον καλύτερα, δημιούργησαν νέες φιλίες, που αρκετές φορές διευρύνθηκαν και πέραν του κοινού μοντελιστικού ενδιαφέροντος, και μετέτρεψε ένα μοναχικό hobby σε κοινωνική δραστηριότητα.
Πολλά πολλά συγχαρητήρια σε ολόκληρη την ομάδα δημιουργού-συντονιστών του MC για τις ώρες και την υπομονή που αφιερώνουν αλλά και σε όλα τα μέλη που το κρατούν "ζωντανό". Σας ευχαριστώ όλους.
Συμμετέχω κι εγώ με τη σειρά μου.