Δεν είναι εύκολο σε λίγες αράδες να περιγράψω την σχέση μου με την διαδικτυακη μας κοινότητα "Modelclub". Οπως είπε και άλλος συνάδελφος πριν από την έλευση του MC στην ζωή μου και την καθημερινότητα μου, θεωρούσα τον μοντελισμό ως το πλέον μοναχικό χόμπι. Εδώ και 3.5 χρόνια απότελεί για μένα καθημερινό μου ανάγνωσμα αρκετές φορές την ημέρα. Θεωρώ πως όλοι μας είμαστε τυχεροί που κάποιοι άνθρωποί όπως ο Λάμπρος και οι λοιποί συντελεστές έχυσαν ιδρώτα κυριολεκτικά για να υπάρχει αυτός ο ζωντανός οργανισμός που λέγεται ModelClub. Μια καθημερίνη virtual μοντελιστική εκθεσή, ένας χώρος με απίστευτη συλλογή γνώσεων, τεχνικών και πάνω από όλα ενα βήμα ανταλλαγής απόψεων πάνω στο πίο υψηλά νοητικό χόμπι του ανθρώπινου πολιτισμού (sic). Τις ευχαριστείες μου λοιπόν, χρόνια μας πολλά και καλή συνέχεια σε όλους.
Κώστας Mπούρης
Μπράβο Κώστα, πολλές αλήθειες είπες

Στην ουσία είμαστε μία μικρογραφία της κοινωνίας, με ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές, (ευτυχώς περισσότερες ευχάριστες), εντάσεις, παρεξηγήσεις αλλά και πολλές φιλίες, νέες γνωριμίες και πάνω απ'όλα αυτό που καταφέρατε Λάμπρο και συντελεστές του Model Club είναι να κάνετε το "μοναχικό" μας χόμπυ κοινωνική εκδήλωση, γνωστό σε πάρα πολύ κόσμο και την επαφή όλων μας με τον χώρο καθημερινό must, όπως εύστοχα παρατήρησε και ο dedalos, παράνομη σχέση.
Πολλές ευχές και από εμένα λοιπόν

Γιώργος Ρούμπος