Χρόνια πολλά στο modelclub.
Ως προς τα συγχαρητήρια στον Viper και τους (ατυχείς

) συντονιστές, που προσπαθήσουν να μας κρατήσουν σε μία σχετική τάξη, καλύφθηκα από όσα γράφτηκαν πιο πάνω.
Και για την συμμετοχή μου στην κλήρωση -> sjmygian (αν και, στην απίθανη περίπτωση που κερδίσω, το δώρο μάλλον θα το χαρίσω, γιατί αν περιμένετε να δείτε μοντέλο από τα χεράκια μου, θα γεράσετε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας

)