Οποτε ειμαι μπροστα σε υπολογιστη,δεν υπαρχει περιπτωση να μην μπω να δω τι κανει η παρεα!!
Ενω ειναι κατα βαση ενα μοναχικο και καθιστικο χομπι (καναμε και κοιλιτσα..

)εδω μου δωθηκε η ευκαιρια να γνωρισω περισσοτερους αξιολογους ανθρωπους απο οπουδηποτε αλλου(και με την ιδια τρελα..που το πας αυτο!!!)
Αληθεια ρε Λαμπρο,υπολογιζες ποτε οτι θα παρει τετοια διασταση το θεμα οταν θυσιαζες τον προσωπικο σου χρονο για να δημιουργησεις το φορουμ αυτο??
Αυτο κι αν ειναι σκρατσια!!!

Να'στε παντα καλα εσεις που δημιουργησατε και οργανωνετε τον χωρο αυτο γιατι,πολυ απλα, κανατε πολυ πιο ποιοτικο τον ελευθερο χρονο μας!!

Υ.Γ.βασικα επειδη γεμισε γρηγορα ο ελευθερος χρονος(με τοσα που εχω ξεκινησει)...τσιμπησαμε λιγο κι απο τον αλλον με σποτελεσμα να τσιναει η γυνη...

Modelclub...η παρανομη σχεση!!!

Dedalos