Πριν τεσσερα ετη (26/10/2004) φιλοι μου εγεννηθη ετουτος ο διαδυκτιακος τοπος,ο πρωτος
ελληνικος χωρος για το στατικο μοντελισμο,απο τοτε πολλα εχουμε πει κι εχουμε περασει μαζι,χιλιαδες σελιδες εχουν γραφτει και εκατονταδες μοντελα εχουν παρελασει εμπρος απο τις οθονες μας,θελω να πιστευω πως οσοι ελληνες μοντελιστες διαθετουν internet, βρηκαν μια "στεγη",ηδη κι αλλες ιντερνετικες σελιδες απο Ελληνες εχουν φανει στο διαδυκτιο γεγονος αν μη τι αλλο ενθαρρυντικο για το χομπυ μας

Με αφορμη λοιπον αυτο το γεγονος μια μικρη κληρωση θα διεξαχθει στις 25/10 στο Σαββατιατικο meeting μας με δωρο μια
δωρoεπιταγη αξιας 150 ευρω απο το Modelclub (θα την εξαργυρωσετε στο καταστημα SUPER MODEL της Καλλιθεας) ,ολοι μπορειτε να παρετε μερος ειτε ειστε στην Ελλαδα η στο εξωτερικο.
Απαραιτητη προυποθεση για να λαβετε μερος ειναι να εχετε απο 10 δημοσιευσεις και ανω στο forum,
κατα τα αλλα δεν θα εχετε καμια αλλη υποχρεωση προς εμας 
Ετσι εχουν τα πραγματα λοιπον,να ειστε καλα και παντα να περναμε ευχαριστα τις ωρες μας ολοι μαζι.
Σε αυτο το topic δηλωνετε συμμετοχη γραφοντας απλως το nickname σαςΔηλωσεις συμμετοχης εως 23:59 στις 24/10/2008 Η ομαδα διαχειρησης δε συμμετεχει στη κληρωση

&eurl
Video Copyright Νικος Τσιτσος