Λοιπον,εχουμε και λεμε.Το εργαλειο κανει φοβερο στρωσιμο του χρωματος,ειναι παιχνιδακι στο καθαρισμα και στο λυσιμο-δεσιμο ΑΛΛΑ κατα την γνωμη μου εχει 2 ελατωματα.Η σκανδαλη στην καθετη διαδρομη της (αερας) ειναι ουσιαστικα on-off.Πατας ελαφρα,τιποτα!Πατας πιο πολυ,φουλ πιεση.Συμφωνα με εγκυρες πηγες ειναι χαρακτηριστικο της Iwata στα περισοτερα μοντελα της.Το δευτερο προβλημα ειναι το μπεκ ειναι τελικα υπερβολικα μεγαλο (0,5) με αποτελεσμα με την παραμικρη κινηση της σκανδαλης προς τα πισω, και σε συνδιασμο με τον προβληματικο ελεγχο του αερα,να ριχνει το χρωμα της αρκουδας!

Για να μην παρεξηγηθω ειναι ο εκτος μου αερογραφος αρα δεν ειμαι ακριβως αρχαριος!Πιστευω πως με τον καιρο θα τον συνηθησω αλλα πρωτα θα αλαξω το μπεκ με πιο μικρο (0,35) και θα του βαλω και την εξτρα λαβη με την προρυθμιση.Υποψην οτι η σειρα Revolution που ειναι λιγο πιο φτηνη απο την Eclipse για την οποια μιλαμε εχει επισης το μεγαλο μπεκ και δεν δεχεται μικροτερο.Τελικα η γνωμη μου ειναι οτι αν αγοραστουν και τα παραπανω εξτρα ανταλακτικα προκειται για ενα εξαιρετικο εργαλειο παρολο που το κοστος φτανει περιπου τα 200 ευρω.Η ποιοτητα κατασκευης του δικαιολογει απο μονη της το μεγαλυτερο κοστος.Το τελικο αποτελεσμα ειναι ενας πολυ ευελικτος αερογραφος ικανος και για τον πιο απαιτητικο μοντελιστη.Περισοτερα νεα μετα τις μετατροπες.
