Καλησπεριζω την παρεα!μετα απο μια εβδομαδα ειπα να καταθεσω και εγω τις εμπειριες και καποιες φωτο απο τη Ταναγρα.
Δυστυχως φετος η επισκεψη ηταν λιγο express σε σχεση με τον αρχαγγελο και μονο μια μερα το σαββατο (σε αντιθεση με τις 3 μερες του αρχαγγελου).Αφου εξοπλιστηκα με το αναλογο υλικο δηλ μια καρτα μνημης 1 gb ενα μονοποδο για τη φωτογραφικη, ξεκινησα νωρις νωρις κατα τις 7 για ταναγρα. Ο χρονος περιορισμενος μιας και το αργοτερο 2 το μεσημερι θα επρεπε να εχω φυγει για να προλαβω το πλοιο για αμοργο.
Εντυπωσεις θετικοτατες, πολυ καλη εξυπηρετηση, χωρος σταθμευσης επαρκης (τουλαχιστον για το σαββατο) οπως και οι υποδειξεις που να σταθμευσουμε, η επιδειξη νομιζω κινηθηκε σε πιο χαλαρα επιπεδα σε σχεση με τον αρχαγγελο (λογικο μιας και ελειπαν τα ξενα πληρωματα απο το πτητικο σκελος), κοσμος αρκετος αλλα νομιζω λιγοτερο απο τον αρχαγγελο, προβλεψη για την προσελευση του κοινου και αποχωρηση παρα πολυ καλη,(εβγαινες κατευθειαν εθνικη οδο), τουαλετες πεντακαθαρες. Ολα ηταν σουπερ!Οπως ηδη ειπωθηκε ισως θα επρεπε να εχουν ανοιξει εξ'αρχης τα αεροπλανα στο κοινο, και οχι να ανοιγουν απο πρωτοβουλια και μονο των πληρωματων. Θα μπορουσε επισης να ειναι το επετειακο C-130 στα εκθεματα. Παντως το C-27 ειναι ολα τα λεφτα!ειδικα το κοκπιτ του!

Απο τα αρνητικα οι καιρικες συνθηκες που δεν μας αφησαν ειδικα τις πρωινες ωρες να βγαλουμε φωτο της προκοπης
&μερικες φωτο απο μενα:
P-3B για καποιον που ζητησε.

YS-11

An-26

(αυτο τι ακριβως ειναι?εκτοξευτης θερμοβολιδων?)
F-102

C-47

Τα οπλα του F-16

(To AFDS εχει πιστοποιηθει κανονικα?)

Mερικες ενδιαφερουσες μοντελιστικες λεπτομεριες του Mirage

Ο εξοπλισμος του ΑΒ-205

H κασκα του χειριστη του IAR-330

Οι ελικες του Chinook

Το Τ-2 προσφερει την προστασια του σε μελλοντικο πιλοτο!!


Αυτα απο μενα, το νουμερο εγραψε 532 φωτος. οποιος θελει κατι απο φωτος ειμαι στη διαθεση του