Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
»
Θέμα:
Flying Legends 2008
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Flying Legends 2008 (Αναγνώστηκε 1586 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Flying Legends 2008
«
στις:
Ιουλίου 14, 2008, 11:12:43 πμ »
Μία εμπειρεία ζωής. Μια πόρτα που ανοίγει 2 μέρες το χρόνο και που αν την διαβείς, σε οδηγεί σε μία εποχή περασμένη αλλά οχι ξεχασμένη. Ενα καταπράσινο λιβαδι που πάνω του ακουμπούν περήφανα ηρωϊκές ιπτάμενες μηχανές, όλες βετεράνοι του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.
Και όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Nick2 , σε αντιδιαστολή με το airtatoo, οι αποπροσγειώσεις στο Duxford είναι το κάτι άλλο
Το παρακάτω βιντεάκι συνέλαβε ένα μικρό μέρος των δρώμενων.
http://rapidshare.com/files/129517431/super.MOV.html
Θα ακολουθήσουν και άλλες φωτογρα φίες και βίντεο. Παρακαλώ και τα άλλα μέλη που ήταν εκεί να ανεβάσουν και αυτοί φωτογραφίες, ωστε να παρουσιαστεί εκτενώς η εξαιρετική αυτή εκδήλωση.
Καταγράφηκε
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουλίου 14, 2008, 02:52:45 μμ »
Πριν όμως αρχίσουμε με την παρουσίαση των αεροσκαφών να αποδώσουμε ένα φόρο τιμής σε όλους τους εθελοντές που ήταν εκεί και δεν είδαν την επίδειξη, αλλά δούλευαν για μας τους θεατές. Σας ευχαριστούμε
Τον πιό άχαρο ρόλο τον είχαν οι ....ηθοποιοί
Ακολουθήστε τώρα το jeep στο line-up των θρύλων.
Καταγράφηκε
nick2
Scale 1/35
Μηνύματα: 2945
Age: 59
Τόπος: πειραιας
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #2 στις:
Ιουλίου 14, 2008, 04:02:05 μμ »
Εκδηλώσεις στις οποίες επενδύονται πολλά χρήματα καί "βγαίνουν" ακόμα περισσότερα.
Συνήθως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό γιά όλους.Κυρίως όμως γιά το μουσείο που βρίσκει οικονομικούς πόρους γιά να συνεχίσει το έργο του.
Κάτι τέτοιες "hot" μέρες είναι καί οι ιδανικότερες γιά "στρατολόγηση" εθελοντών,με ανταπόδωση την δωρεάν είσοδο στο μουσείο γιά όλο το χρόνο.
Καταγράφηκε
ramfighter
Xrepi Model Collector
Scale 1/35
Μηνύματα: 6113
Age: 56
Τόπος: Αθήνα
Απ: Flying Legends 2008 - Tα Βομβαρδιστικά
«
Απάντηση #3 στις:
Ιουλίου 15, 2008, 01:06:32 μμ »
Πρώτο - πρώτο ήταν αυτό το κουκλί που έφερε ένα πολύ γνωστό όνομα. Δυστυχώς δεν βρίσκεται σε πτητική κατάσταση
Μετά την Memphis Belle, ακολουθούσε η Liberty Belle
Τρίτο στην σειρά ήταν η pink lady. Πισω απο αυτό το Β-17 είχαμε καθήσει για να παρακολουθήσουμε την εκδήλωση. Η δεύτερη φωτό τραβήκτηκε μετά από την μεσημεριανή μπόρα.
Μετά τα τετρακινητήρια, ακολουθούσαν τα δικηνητήρια mitchel & invader
Καταγράφηκε
jogiav
ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ
Scale 1/35
Μηνύματα: 1456
Age: 59
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Innocence is no excuse
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #4 στις:
Ιουλίου 15, 2008, 05:21:25 μμ »
Παρά τον άστατο καιρό, απόλαυσα την εκδήλωση μαζί με τους αγαπητούς συφορουμίτες ramfighter και sotiris.
Μερικές φωτογραφίες και από μένα παίδες,
Καταγράφηκε
Γιάννης Γιαβάσης
Sjmygian
Scale 1/35
Μηνύματα: 1272
modelclub.gr
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #5 στις:
Ιουλίου 15, 2008, 05:23:22 μμ »
Tromeres fotografies.
Eycharistoume poly
Καταγράφηκε
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό
phantom_phixer
Scale 1/35
Μηνύματα: 1112
Age: 50
Τόπος: LGTG
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #6 στις:
Ιουλίου 18, 2008, 06:58:36 μμ »
Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! Ευχαριστούμε!
Καταγράφηκε
Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here
sotiris
Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
Scale 1/35
Μηνύματα: 3015
Age: 42
Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #7 στις:
Ιουλίου 19, 2008, 10:33:14 μμ »
Ενας Θρυλος εν πτησει,
[imgt]http://img501.imageshack.us/img501/927/dsc02714mt7.jpg[/imgt]
[imgt]http://img257.imageshack.us/img257/830/dsc02715ou0.jpg[/imgt]
Καταγράφηκε
dive
Scale 1/35
Μηνύματα: 5368
Age: 48
Τόπος: Πειραιάς
Απ: Flying Legends 2008
«
Απάντηση #8 στις:
Ιουλίου 20, 2008, 03:16:00 πμ »
τρομερες φωτογραφιες...... μπραβο σας
αλλα το βιντεακι δεν δουλευει.
Καταγράφηκε
I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
»
Θέμα:
Flying Legends 2008