0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτή τη φορά θα έρθω!
Παράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:24:25 μμΑυτή τη φορά θα έρθω!A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί
Παράθεση από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:26:31 μμΠαράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:24:25 μμΑυτή τη φορά θα έρθω!A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή!
Παράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:28:15 μμΠαράθεση από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:26:31 μμΠαράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:24:25 μμΑυτή τη φορά θα έρθω!A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! δε μιλάω για μένα εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι ...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι
Παράθεση από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:30:58 μμΠαράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:28:15 μμΠαράθεση από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:26:31 μμΠαράθεση από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:24:25 μμΑυτή τη φορά θα έρθω!A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! δε μιλάω για μένα εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι ...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι Nαι! Και αυτό φαρδύ σου πέφτει!Ασε που έτσι και βάλεις δικιά μου πυτζάμα, πρώτον θα χρειαστείς χάρτη για να μη χαθείς και δεύτερον αμα κάνεις μια μεταβολή η πυτζάμα δεν θα κουνηθεί από τη θέση της... ΥΓΓιατί βρε θα λείπεις;
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
Παράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 11:11:26 πμΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? ) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης
Παράθεση από: arcadios στις Ιουλίου 08, 2008, 12:16:12 μμΠαράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 11:11:26 πμΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? ) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως
... Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
που θα γινει???
Παράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 12:36:01 μμΠαράθεση από: arcadios στις Ιουλίου 08, 2008, 12:16:12 μμΠαράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 11:11:26 πμΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? ) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
Παράθεση από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 08, 2008, 02:04:10 μμΠαράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 12:36:01 μμΠαράθεση από: arcadios στις Ιουλίου 08, 2008, 12:16:12 μμΠαράθεση από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 11:11:26 πμΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? ) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!οκ ευχαριστώ, θα δούμε μιας και είναι και βρέφος ακόμα και φοβάται να βγει έξω μόνο του
...(αα και ενα σεντόνι μπλε )