0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλύτερα να φέρουμε καμία πισίνα... Υπενθυμίζω ότι μετά όσοι θέλουν, ακολουθούν σπίτι μου για φωτογράφηση γυμνων μοντέλων...
παρών!!! παρών!!! ΠΑΡΩΝ!!!!
παρων κι εγω,ανευ μαγιω