Γιάννη υπόψη οτι αυτό που λες για καμουφλάζ/αερομαχίες δεν ισχύει απόλυτα. Εχει σχέση το περιβάλλον και το ύψος που τελείται μία αερομαχία. Διάβασε μία παρατηρηση του Χάρη για ποιά παραλλαγή έιναι η καλύτερη πάνω από την Πίνδο. Άλλα είναι τα δεδομενα πανω απο βουνό, άλλα πανω απο θάλασσα.
Για ένα επίγειο παρατηρητή, ενα αεροσκάφος σε σύγκριση με τον ουρανό που τον περιβάλλει, αντανακλά πάντα λιγότερο φως. Εστω και αν είναι μέρα μεσημέρι, το αεροσκάφος είναι "σκοτεινό σώμα" σε σχέση με το περιβάλλον του, ή αν θέλεις λιγότερο φωτεινό, οπότε μπορεί να εντοπισθεί πιό έυκολα.Γιαυτό τα περισσότερα αεροσκάφη βαφόντουσαν στις κατω επιφάνειες ανοικτά χρώματα. Το δε ασημί, πολλές φορές αντανακλούσε και το χρώμα του ουρανου. Γιατί νομίζεις τα αναχαιτιστικάτ τζετ καί οσα αεροσκάφη επιχειρουσαν σε μεγάλα ύψη βαφόντουσαν με ασημί χρώμα μέχρι το βιετνάμ
:
Οσο για το μπλέ της dassault πιστεύω οτι ήταν ένας γενικός συμβιβασμός που να αποδίδει στα μεσαία και μεγάλα υψη του ευρωπαϊκού ουρανού